MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Irritant slang gebruik totaal buiten de context.

Ik haat mensen die internet slang in het echten leven gebruiken.. als ik nog iemand 1x noob hoor zeggen in de sportschool dan begin ik met dumbbells te smijten.. gvd k*t kleutertjes beetje met een groepje om 1 bench heen te staan en mekaar noob enzo noemen..
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU

Ik haat mensen die internet slang in het echten leven gebruiken.. als ik nog iemand 1x noob hoor zeggen in de sportschool dan begin ik met dumbbells te smijten.. gvd k*t kleutertjes beetje met een groepje om 1 bench heen te staan en mekaar noob enzo noemen..

Dat zullen wel 8 kg. dumbbelltjes worden, brah?:p

1m82 77kg

Leeftijd: 20
Stats: 1m82 77kg -

I wonder why :rolleyes:

Dat alle DBB leden die er echt toedoen het hebben over slang gebruik en ik niet weet wat dat is.:(

Dat ik vanavond van 5 tot 10 op school moet zijn om m'n profielwerkstuk te presenteren en hierdoor fc twente en wie is de mol mis...

haha het enige wat ik in het echt gebruik is af en toe bro,

en van de zomer u mirin

bwahahaha wie is de mol, wat een mietjesprogramma is dat dan.

Terug
Naar boven