XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoor em

dat was jij he zyxyz, crimineeltje.

hoor em

dat was jij he zyxyz, crimineeltje.

Nee eigenlijk niet, toen ik dat van t vuurwerk hoorde was ik best wel pissig omdat die hond van hun ook in woonkamer verblijft meestal.

Gelukkig sliep die toen boven dus rouw er niet om.. Had trouwens een redelijk goede alibi al hebben ze mij nooit gevraagd waar ik was maar goed.,

En deze auto's hebben we niet vernield.. Nouja misschien een stuk beton uit rijdende auto tegen hun auto aan gegooid maar denk t niet :roflol:

Nee eigenlijk niet, toen ik dat van t vuurwerk hoorde was ik best wel pissig omdat die hond van hun ook in woonkamer verblijft meestal.

Gelukkig sliep die toen boven dus rouw er niet om.. Had trouwens een redelijk goede alibi al hebben ze mij nooit gevraagd waar ik was maar goed.,

En deze auto's hebben we niet vernield.. Nouja misschien een stuk beton uit rijdende auto tegen hun auto aan gegooid maar denk t niet :roflol:

Heb je je medicijnen wel ingenomen? Lijkt er op dat je ze vergeten bent.

Koorts koppijn keelpijn spierpijn en nu lekker werken.

kreeg net een smsje en mail waarin staat dat ik m'n pakket kan ophalen na 4 uur (pakje gemak) Maar bij track n trace staat dat ik hem nu op kan halen. Waneer kan ik er nu om???? iemand ervaring?

Gwn naar het postkantoor rijden en kijken :)

Voel me sinds vanmorgen zwak/vermoeid.
Vanmiddag powernap gedaan maar heeft weinig verschil gemaakt.. Pre workout genomen voor men training wat ook niet hielp (nrml krijg ik lekkere boost), tijdens training koud zweet en flauwte tussen setjes met schrik dat ik ging flauwvallen na 3 oefeningen gestopt.

Eenmaal in auto begin ik veel te zweten, meer dan ik na volledige training zou zweten..

Iemand tips? Ging verdomme net zo lekker om men schema op te volgen..

Voel me sinds vanmorgen zwak/vermoeid.
Vanmiddag powernap gedaan maar heeft weinig verschil gemaakt.. Pre workout genomen voor men training wat ook niet hielp (nrml krijg ik lekkere boost), tijdens training koud zweet en flauwte tussen setjes met schrik dat ik ging flauwvallen na 3 oefeningen gestopt.

Eenmaal in auto begin ik veel te zweten, meer dan ik na volledige training zou zweten..

Iemand tips? Ging verdomme net zo lekker om men schema op te volgen..

Slapen

Nee toyota yaris..

De enige auto waarbij ik mijn rijbewijs niet kwijt raak op de snelweg.. Als ik in mijn eigen auto rij dan trap ik m altijd wel door naar de 200 als er een gaatje is :o

En ben er zelf vandoor gegaan, die idioten lopen al tijden hier te zieken.. Hele wijk is die lui zat. We hebben er over na gedacht geld in te zamelen om hun huis te kopen :roflol:

Had geen zin dat die idioot mij gaat slaan

ik wil je best mee helpen in een gevecht. op dat soort lui ga ik gewoon zitten

:roflol:

Als je slim genoeg bent wordt je niet gepakt.. Ze hebben ook nooit de dader gevonden die zwaar vuurwerk tegen raam van t meisje, dat verzonnen had dat ik haar ontvoerd had, geplakt had.. Laat staan wie voor bijna 20.000 euro aan vernielingen heeft aangebracht aan auto's van haar en haar walgelijke soortgenoten.

Payback will be a b*ch :roflol:

Gewoon jezelf niet laten leiden door emoties maar rustig en kalm het tuig geven wat het verdient.

tyf op van dit forum

alsjeblieft.

Als je slim genoeg bent wordt je niet gepakt.. Ze hebben ook nooit de dader gevonden die zwaar vuurwerk tegen raam van t meisje, dat verzonnen had dat ik haar ontvoerd had, geplakt had.. Laat staan wie voor bijna 20.000 euro aan vernielingen heeft aangebracht aan auto's van haar en haar walgelijke soortgenoten.

Gewoon jezelf niet laten leiden door emoties maar rustig en kalm het tuig geven wat het verdient.

Charlie as ****. (yes to low for beta.)

Ik vind jou stoer.

Ix xxzyI xzy I, you my friend are a...........................

...........betafogget

Terug
Naar boven