AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat het in dit topic niet meer gaat over wat je dag verpest heeft

Geen zin om te werken :(

F*cking K*t PostNL, work faster!!!!! :whip:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Oct 2012 om 12:30 ----------

Ik denk dat iedereen dat nog weet! ;)

voor de onwetenden:
Broek uittrekken, ''crab-walk''-postie aannemen en keihard persen tot je voelt dat er een drol aan komt. Dan crabwalk je zigzaggend van de deurpost weg, zodat deze long thin strip een paar meters diagonaal van links naar rechts en weer terug gaat. Zo zorg je ervoor dat je vriendin en haar lover wel in de poep MOETEN trappen, willen ze uit de slaapkamer gaan.

Dat ik net mijn pakketje aantref in de brievenbus die ik vandaag verwachte terwijl er online nog staat pakket bezorger is onderweg. Tevens had er gewoon aangebeld moeten worden ffs.

iemand die weet hoe het fenomeen noemt dat je moeite hebt om "echte" herinneringen en dromen te onderscheiden, en waarom dat komt?

Heb er de laatste dagen voor een of andere reden regelmatig last van.

iemand die weet hoe het fenomeen noemt dat je moeite hebt om "echte" herinneringen en dromen te onderscheiden, en waarom dat komt?

Heb er de laatste dagen voor een of andere reden regelmatig last van.

Vind je het gek als je in 1x met risperdal stopt? mediceinen moet je altijd rustig afbouwen en niet gelijk in 1x stoppen.

Net als je denkt alle smaken uit een probeer-pack whey van B&F hebt gehad, krijg je uiteindelijk de aller aller aller ranzigste te pakken. BLUGH.

potverdomme... heb heel knullig de wekker een uur telaat gezet zodat ik een uur mis op school

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind je het gek als je in 1x met risperdal stopt? mediceinen moet je altijd rustig afbouwen en niet gelijk in 1x stoppen.

ik had al deels afgebouwd, en voor de rest heb ik geen afkickverschijnselen, integendeel, ik voel me pakken energieker en mentaal frisser.

Zou het geen bijeffect van nolvadex kunnen zijn? Ik kan me herinneren dat oestrogeen een belangrijke rol heeft bij geheugenvorming.

opstaan ... volgens mij had ik gewoon heel de dag in bed kunnen liggen

lijkt er in de verste verte niet op, gaat over banale false positives. Een voorbeeld: overtuigt zijn dat je nog 2 broccoli's hebt thuisliggen, terwijl wanneer je thuiskomt je doorhebt je die nacht gedroomd hebt dat je inkopen gaan doen was(voor IF) en dus helemaal niks meer hebt. Kan ook zijn dat omdat het me een keer is overkomen dat ik er nu op let.

Dromen over broccoli, what has science done...

Terug
Naar boven