Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tijdje geleden zei ie tegen mij dat zijn sociaal leven eronder begint te leiden. DBB is te verslavend. Toen probeerde hij te stopppen met in allerlei te posten en enkel op DBB te komen voor AAS/voeding/training. Dat is blijkbaar niet gelukt, dus heeft ie zijn account laten verwijderen ;)

maar hoe weet je dat dat gebeurt is en dat ie niet gebanned is in een rage?

hoe weten jullie dat hij ze account heeft opgezegdt? ik vond maxia srs a nice dude...

soms roid rages maar ach

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:21 ----------

Lmao suwardi ook gebanned lols

True.. Hij is die zinloze discussies zat zei hij

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:25 ----------

maar hoe weet je dat dat gebeurt is en dat ie niet gebanned is in een rage?

Hij zei zelf dat hij zijn account verwijderd had :p

Tijdje geleden zei ie tegen mij dat zijn sociaal leven eronder begint te leiden. DBB is te verslavend. Toen probeerde hij te stopppen met in allerlei te posten en enkel op DBB te komen voor AAS/voeding/training. Dat is blijkbaar niet gelukt, dus heeft ie zijn account laten verwijderen ;)

ga ik niet missen, heb hem meermaals gezegd dat hij niet tegen de roids kon en hij claimde "assertief" te zijn.

eens zn tren is uitgewerkt komt hij wel terug

Ik mis heel wat KVK, ik geef elke dag maar terugkrijgen.... :( me sad.

weltrusten

Ik mis heel wat KVK, ik geef elke dag maar terugkrijgen.... :( me sad.

weltrusten

Ik wilde geven maar kon nog niet :(

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:31 ----------

ga ik niet missen, heb hem meermaals gezegd dat hij niet tegen de roids kon en hij claimde "assertief" te zijn.

eens zn tren is uitgewerkt komt hij wel terug

:roflol:

True story

Hij zat zich veel te druk te maken om mensen op t internet..

Kan wel kloppen, herinner me nog dat ie afscheid nam en zei dat ie niet zo vaak meer zou komen. Maar binnen een week was ie weer volop terug

Ik zit op tapatalk, ik geef je straks wel terug ;)

Vond hem best wel chill, hij kon sommige zaken echt mooi omschrijven. Maar als DBB al een verslaving wordt is het idd misschien beter om er gewoon mee te stoppen.

wrm heb jij btw een andere account?

Puur voor de naam :), was te gemakkelijk te vinden en aangezien ik nu aan stage etc moet beginnen, eigenlijk gewoon stage lol want daarna doe ik toch nog 2 jaar verder, vond ik het zo gewoon veiliger. Heb ook nogal wat posts in het CDT.

I Xyzyx I zijn nieuwe avator

k*t jobs

gates > jobs

Waarom??
1 jobs is dood
2 HNNNNNGGGGGGGGGG

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gates > jobs

Waarom??
1 jobs is dood

Is dat zijn dochter? :roflol:

bill_gates_daughter_apple.jpg

Maxje is weg... :(

En er achter komen wie t was

En dan zo hard wraak nemen dat hij nooit meer op zulke ideeen komt :o

Goed idee! En dan naar de bajes en een strafblad. Goed toekomstperspectief. Ohja, je mag tegenwoordig proportioneel geweld gebruiken van Opstelten.

Goed idee! En dan naar de bajes en een strafblad. Goed toekomstperspectief. Ohja, je mag tegenwoordig proportioneel geweld gebruiken van Opstelten.

Als je slim genoeg bent wordt je niet gepakt.. Ze hebben ook nooit de dader gevonden die zwaar vuurwerk tegen raam van t meisje, dat verzonnen had dat ik haar ontvoerd had, geplakt had.. Laat staan wie voor bijna 20.000 euro aan vernielingen heeft aangebracht aan auto's van haar en haar walgelijke soortgenoten.

Payback will be a b*ch :roflol:

Gewoon jezelf niet laten leiden door emoties maar rustig en kalm het tuig geven wat het verdient.

Terug
Naar boven