Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

liever jij dan ik

Voel me gewoon k*t vandaag :/

Moeite met wakker blijven op school. Zzzz

Maag problemen :(
Gisteren flink maagpijn en krampen, vanmorgen flink aan de diarree.
Ik dacht dat de maagklachten over waren, maar ze zijn terug gekomen :(

bye bye sweet gains

Op mn werk zit ik met zon 20 vrouwen, pas 5 nieuwe vrouwen erbij gvd geen enkele lekkere bij gekomen :o

3 setjes 15 reps abductor machine....

door regen fietsen + haast vanochtend

gelukkig is rijbewijs in week of 6 binnen :D

In 4 jaar tijd mbo nog nooit een verkeerde trein gehad. Vandaag eerste tentamen wiskunde nota bene hbo en zit ik met 2 klasgenoten in de trein de andere kant op:(.

Potverdomme

ik had op tweedehands een kerel gevonden die allerhande fitnessapparatuur verkocht en schijven vanuit een gym die failliet was. Daar aangekomen bleek alles al jaren te staan oproesten en het was eigenlijk aandoenlijk om te zien, al dat ooit mooie materiaal nu gewoon goed voor de schroothandel. Ik had enkele schijven aan de kant gelegd, maar hij wilde geen schijven verkopen zonder barbell, je had ze moeten zien man, hij had er 3 liggen, stuk voor stuk verroest en goed voor het stort. Zijn we dus weggeweest en ik heb geprobeerd om hem via mail toch nog over te halen om enkele schijven te verkopen. Ik ben er precies op gebrand om toch nog iets van dat materiaal van het stort te redden, maar hij mailt zelfs niet meer terug. Ergste van al is dat het een fatso is die vast nog nooit 1 keer een rep van iets gedaan heeft in zijn leven. al dat mooie materiaal, allemaal naar de knoppen... :(

ik ga nu nog één keer bellen

Potverdomme

ik had op tweedehands een kerel gevonden die allerhande fitnessapparatuur verkocht en schijven vanuit een gym die failliet was. Daar aangekomen bleek alles al jaren te staan oproesten en het was eigenlijk aandoenlijk om te zien, al dat ooit mooie materiaal nu gewoon goed voor de schroothandel. Ik had enkele schijven aan de kant gelegd, maar hij wilde geen schijven verkopen zonder barbell, je had ze moeten zien man, hij had er 3 liggen, stuk voor stuk verroest en goed voor het stort. Zijn we dus weggeweest en ik heb geprobeerd om hem via mail toch nog over te halen om enkele schijven te verkopen. Ik ben er precies op gebrand om toch nog iets van dat materiaal van het stort te redden, maar hij mailt zelfs niet meer terug. Ergste van al is dat het een fatso is die vast nog nooit 1 keer een rep van iets gedaan heeft in zijn leven. al dat mooie materiaal, allemaal naar de knoppen... :(

ik ga nu nog één keer bellen
succes brah:D

OT : vrouwen die je niet snappen en daarom maar wat doen wat jouw uiteindelijk geld kost :mad:

yes mad

In 4 jaar tijd mbo nog nooit een verkeerde trein gehad. Vandaag eerste tentamen wiskunde nota bene hbo en zit ik met 2 klasgenoten in de trein de andere kant op:(.

Zo heel goed ben je dus blijkbaar niet met cijfers, wiskunde zou toch niks geworden zijn :P

Zo heel goed ben je dus blijkbaar niet met cijfers, wiskunde zou toch niks geworden zijn :P

Uhu de trein richting den bosch had een kwartier vertraging blijkbaar. De trein richting tiel stopte op het perron op de zelfde tijd waar normaal de trein richting den bosch staat. De stationsborden waren nog niet bijgewerkt dus daar stond gewoon op dat de trein richting den bosch ging. Blijkbaar waren we ook niet de enige want we hoorden de één naar de ander vloeken in de trein:p.

Terug
Naar boven