- Waardering
- 563
He (L) U?iriteer me dood aan een gast van rond de 40, die nooit traint en HEEL mijn training loopt te staren naar me
Pas maar op hoody voor je het weet zit je in zijn kelder!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He (L) U?iriteer me dood aan een gast van rond de 40, die nooit traint en HEEL mijn training loopt te staren naar me

jaja jouw ass word gewoon gefritzeld?

He (L) U?
Pas maar op hoody voor je het weet zit je in zijn kelder!![]()

je bent 12%t*fus training, en zie de vetgains in de spiegel.
Ookal zegt de 3-puntsmeting dat mijn vet% zelfs licht omlaag is gegaan.
Brb dag verpest
Vanaf vandaag aan mijn nieuw clean bulk schema.

door regen fietsen + haast vanochtend
gelukkig is rijbewijs in week of 6 binnen![]()

succes brahPotverdomme
ik had op tweedehands een kerel gevonden die allerhande fitnessapparatuur verkocht en schijven vanuit een gym die failliet was. Daar aangekomen bleek alles al jaren te staan oproesten en het was eigenlijk aandoenlijk om te zien, al dat ooit mooie materiaal nu gewoon goed voor de schroothandel. Ik had enkele schijven aan de kant gelegd, maar hij wilde geen schijven verkopen zonder barbell, je had ze moeten zien man, hij had er 3 liggen, stuk voor stuk verroest en goed voor het stort. Zijn we dus weggeweest en ik heb geprobeerd om hem via mail toch nog over te halen om enkele schijven te verkopen. Ik ben er precies op gebrand om toch nog iets van dat materiaal van het stort te redden, maar hij mailt zelfs niet meer terug. Ergste van al is dat het een fatso is die vast nog nooit 1 keer een rep van iets gedaan heeft in zijn leven. al dat mooie materiaal, allemaal naar de knoppen...
ik ga nu nog één keer bellen
In 4 jaar tijd mbo nog nooit een verkeerde trein gehad. Vandaag eerste tentamen wiskunde nota bene hbo en zit ik met 2 klasgenoten in de trein de andere kant op.

Het wordt erger en ergerMaag problemen
Gisteren flink maagpijn en krampen, vanmorgen flink aan de diarree.
Ik dacht dat de maagklachten over waren, maar ze zijn terug gekomen
bye bye sweet gains

Zo heel goed ben je dus blijkbaar niet met cijfers, wiskunde zou toch niks geworden zijn![]()
.