Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

y?

heb er wel vertrouwen in.. 2 vrienden van me zijn ook in 1x geslaagd

Ik ben zelf ook in één keer geslaagd.

Maar een vriend van me is vorige week gezakt, de andere is nu al 3 keer gezakt en de vriendin van de gene die vorige week is gezakt is 2 weken geleden gezakt :o

Je slaagt niet zomaar...

anders knal je ff je waterfles over je xbox heen

**** my life

ik game al lang niet meer :roflol:

Ik ben zelf ook in één keer geslaagd.

Maar een vriend van me is vorige week gezakt, de andere is nu al 3 keer gezakt en de vriendin van de gene die vorige week is gezakt is 2 weken geleden gezakt :o

Je slaagt niet zomaar...

ja ik weet wel dat het echt kleine dingen kunnen zijn waar je op zakt... maar daar let ik/we ook op bij de lessen.. vooral bij kijken/voorang zijn foutjes echt dodelijk volgens mij

Kijk al die ps3 fags

ja ik weet wel dat het echt kleine dingen kunnen zijn waar je op zakt... maar daar let ik/we ook op bij de lessen.. vooral bij kijken/voorang zijn foutjes echt dodelijk volgens mij
hoe kan je nou voorrangsfouten maken, dan verdien je gewoon geen rijbewijs

te weinig kijken kan ik nog inkomen

Elke examinator vindt andere dingen weer belangrijk, dat is het nare... Overdreven kijken geilen de meesten wel erg op.

De enige console die ik heb gehad is de Nintendo 64. Problem? ;)

Elke examinator vindt andere dingen weer belangrijk, dat is het nare... Overdreven kijken geilen de meesten wel erg op.

De enige console die ik heb gehad is de Nintendo 64. Problem? ;)

heb zo'n beetje alles gehad, net het laatste memorabele stuk uit mijn game verleden verkocht :(

geld feels good though

was eerst ook flink xbox verslaafd, maar zijn bijna alleen nog maar k*tspellen
na cod4 werd cod alleen maar slechter
gears 2> gears 3

zo kan ik nog wel even doorgaan

Was hard cod verslaafd op mn xbox... prestige 10 op cod4,5,mw2, en blackops

Iemand enig idee waarom het muziek automatisch zachter wordt gezet als ik online ga met f1 2012 ? zo ****ing irritant.. kan die hele radio niet meer horen

was eerst ook flink xbox verslaafd, maar zijn bijna alleen nog maar k*tspellen
na cod4 werd cod alleen maar slechter
gears 2> gears 3

zo kan ik nog wel even doorgaan

gears 2 is het allerslechte spel ooit, heb nog nooit zoveel lopen schreeuwen. zelfs op LAN sloegen sommige dingen nergens op

http://www.youtube.com/watch?v=wUdHmWyw3Ek

zieke nostalgie op gears 1, na 4 jaar blijft is en zal dit altijd de beste game ervaring van me leven zijn geweest

kan hier nog zo van genieten he
http://www.youtube.com/watch?v=SpY8vulfRs8

maar nu xbox, monitor en headset weg:(

Heb ook geen xbox meer maar das echt beter voor me school. Anders had ik nu weer fulltime fifa gespeeld, waar ik altijd echt dik mee own.

Nostalgie voor mij is splinter cell, met 4 vrienden in een game en elkaars nek breken haha meesterlijk.

Gore gezien op de misc, ****ing hell.

hier ook xbox de deur uit gegooid, het was of xbox of school :p

Gears of war campaign goede tijden..

Cod modern warfare ook goede tijden, dikke adict daar.

Daarna league of legends... (was nog redelijk goed ook..)

Maar nu gelukkig afgekickt van al dat gamen, komt weinig goeds van.

Terug
Naar boven