MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Smerig koud buiten.

Gigi niet meer in gtst :mad:

Wie weet wanneer ze terug komt, hoef ik niet meer te kijken tot die tijd

m1gz2wrav3bk_345.jpg

Do want.

atleetvoet + tenniselleboog + op de bon voor parkeren zonder ticket + 2 nieuwe banden kopen voor auto = MIJN VRIJE DAG !

k*t ER DE k*t ER DE k*t k*t k*t k*tk*t

atleetvoet + tenniselleboog + op de bon voor parkeren zonder ticket + 2 nieuwe banden kopen voor auto = MIJN VRIJE DAG !

k*t ER DE k*t ER DE k*t k*t k*t k*tk*t

Bon weggooien, als boete in bus komt brief sturen dat je nooit een bon onder je ruitenwisser gezien hebt en dat je het ticket hebt weggegooid. Niet te vaak gebruiken maar 1e keer werkt het bijna altijd

Crap 11 urige werkdag en zo nog trainen en voel me nu al futloos :sad:...

Niet alleen mijn vliegende eieren verpestten mijn dag:

Stelde vandaag via groepsgesprek op whatsapp voor om met oud en nieuw (31 december) naar een groot feest te gaan 's nachts, in plaats van de plaatselijke kroeg... Op één na voelde niemand hier wat voor..

Weet iemand nog een vet house feest met oudjaars nacht?

Ken et, mijn vrienden gaan liever compleet naar de klote bij iemand thuis en dan om 3 uur weer naar huis. En volgende dag praten over hoe sick het was.

Ken et, mijn vrienden gaan liever compleet naar de klote bij iemand thuis en dan om 3 uur weer naar huis. En volgende dag praten over hoe sick het was.

Haha ja zo gaat dat hier precies, kom we blijven in het dorp super vet lekker bier drinkee... Wait wut?

****ed up planning volgende week

Ja dat heb ik hier ook vaak.

Reden van een paar maten : ik ken daar niemand en daarom kan het niet gezellig worden denk ik.

Mijn reden : Je kent daar niemand dus je kan doen wat je wilt:shake:

Terug
Naar boven