AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Indien je de boeken niet voor dinsdag hebt, kun je ze dan ook bij school uit de bibliotheek halen? Zou misschien ook nog een oplossing kunnen zijn zodat je toch nog kan leren.

nee, onze mooie school bibliotheek heeft een erg beperkt aantal studieboeken... En die zijn 99 van de 100x uitgeleend.

Ik zou in principe van de leraar een boek kunnen lenen, maar heb gewoon liever dat ik die boeken overmorgen binnen heb

Mijne ook:trollface: en volgens mij is het maar een paar euro want je krijgt ook een vergoeding toch? Hou me niet bezig met die shit

Laat net het bakje waar ik mijn rijst heb in afgewogen zo in de pan kokend water vallen. Alles over me heen. Geen brandwonden gelukkig

Net 3 geklutste eieren gebakken, leg ik op m'n bord met nasi. Loop m'n slaapkamer binnen, tik ergens tegenaan vliegt dat ei met een beetje nasi op de grond..

toen werd ik helemaal gek.

Net 3 geklutste eieren gebakken, leg ik op m'n bord met nasi. Loop m'n slaapkamer binnen, tik ergens tegenaan vliegt dat ei met een beetje nasi op de grond..

toen werd ik helemaal kanker gek.

die spoiler:roflol:

zonde is dat ja maaltijd vernken. heb al meerdere keren bedorven geraspte kaas over mijn pasta gegooid

toen werd ik helemaal kanker gek.

:roflol:

Komt wel goed schatje <3

Niet alleen mijn vliegende eieren verpestten mijn dag:

Stelde vandaag via groepsgesprek op whatsapp voor om met oud en nieuw (31 december) naar een groot feest te gaan 's nachts, in plaats van de plaatselijke kroeg... Op één na voelde niemand hier wat voor..

Weet iemand nog een vet house feest met oudjaars nacht?

Idioot, ik eet bijna altijd aan m'n bureau. En m'n bed en bureau staan beide in mijn kamer.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 18:02 ----------

Jij mag helemaal niet lachen kleine zwakke skinny-fat ecto :mad:

Hoe de **** krijg je t dan voor elkaar dat je ei helemaal achter t bed vliegt? :roflol:

Hoe de **** krijg je t dan voor elkaar dat je ei helemaal achter t bed vliegt? :roflol:

Achter in de zin van, achter het voeteneind. Daartussen staat nog een kast en vooral veel stof en pluisjes. Als hij op m'n bed was geland had ik het hele huis afgebroken.

Nutrition al uit brede?

Terug
Naar boven