- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand die weet waarom je de geur van broccoli in alle lichaamssappen ruikt?

iemand die weet waarom je de geur van broccoli in alle lichaamssappen ruikt?

Geen idee. Ik kan sowieso in mijn nachtelijk ruftbuien precies ruiken wat ik die dag op heb.![]()
Dan moet je maar eens asperges etenpis/jizz/zweet, de rest nog niet getest. Overal walmt die vooszoete geur van broccoli.
Is bij al het eten zo alleen sommige geuren/kleuren/smaken komen nu eenmaal sterker door. Banaan komt ook terug in je sperma dus als je je vriendin blij wilt maken -> veel banaan.
ok laat het mannenpap gedeelte even achterwege, ik vind het irritanter dat het in mijn zweet ook ruikt, ik wil niet echt de groene stinkerd uithangen.

Niet alleen mijn vliegende eieren verpestten mijn dag:
Stelde vandaag via groepsgesprek op whatsapp voor om met oud en nieuw (31 december) naar een groot feest te gaan 's nachts, in plaats van de plaatselijke kroeg... Op één na voelde niemand hier wat voor..
Weet iemand nog een vet house feest met oudjaars nacht?
Niets bekends (voor mij) dus ga er geen €42,50 voor neertellen. Toch bedankt voor de suggestie.
nee, onze mooie school bibliotheek heeft een erg beperkt aantal studieboeken... En die zijn 99 van de 100x uitgeleend.
Ik zou in principe van de leraar een boek kunnen lenen, maar heb gewoon liever dat ik die boeken overmorgen binnen heb
Oké man hopelijk krijg je die boeken op tijd binnen dan, erg vervelend als je zelf wel wil leren maar de mogelijkheden er niet zijn...

Las net mn mail dat ze verzonden zijn, dus heb ze vandaag of morgen binnen![]()

is het normaal dat je de volgende dag na je training helemaal kapot bent? Alsof ik ben neergestoken zit ik hier en word ook waarschijnlijk ziek