AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

iemand die weet waarom je de geur van broccoli in alle lichaamssappen ruikt?

ok laat het mannenpap gedeelte even achterwege, ik vind het irritanter dat het in mijn zweet ook ruikt, ik wil niet echt de groene stinkerd uithangen.

Dan moet je maar eens asperges eten

bingo.

http://ilovebacteria.com/asparagus.htm

Zowel asperges als broccoli hoog in zwavel, vandaar dat die inderdaad "rotte kool"-lucht er is.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 20:40 ----------

Moet je maar geen broccoli eten :roflol:

vond de hoe belangrijker dan de eventuele oplossing, maar in dit geval is het idd geen broccoli meer eten.

Laatst bewerkt:
nee, onze mooie school bibliotheek heeft een erg beperkt aantal studieboeken... En die zijn 99 van de 100x uitgeleend.

Ik zou in principe van de leraar een boek kunnen lenen, maar heb gewoon liever dat ik die boeken overmorgen binnen heb

Oké man hopelijk krijg je die boeken op tijd binnen dan, erg vervelend als je zelf wel wil leren maar de mogelijkheden er niet zijn...

Dat ik vanmorgen de wekker voor m'n vriendin op 6:45 moest zetten, komt ze er pas 7:20 uit en gaat ze stressen dat ze de trein niet haalt om 7:42.

:fu:

Dus maar zo sociaal geweest om ze op het station af te zetten, en nu ben ik sinds 6:45 wakker. OP MIJN VRIJE DAG GVD.

:fu::fu:

is het normaal dat je de volgende dag na je training helemaal kapot bent? Alsof ik ben neergestoken zit ik hier en word ook waarschijnlijk ziek

Terug
Naar boven