XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja juist..niet te vreten die zooi

Stelletje zeikerds, ik eet al 7 weken alleen naar koolvis :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 08:09 ----------

Maar het klopt wel, at in het begin ook tonijn maar snel mee gestopt.
En zo goed is tonijn (uit blik) nog ineens, kan je beter zalm of tilapia nemen. In die vissen zitten veel meer voedingsstoffen.

Stond nog een restant tonijn in de koelkast, zonet even die-hard opgelepeld maar bijna over m'n nek gegaan. Weet niet wat het is maar ik krijg tonijn maar moeilijk weg.

Zelfs met peper problemen mee? Of door sla? Tonijn mag je mij best wel voor wakker maken hoor, vind dat altijd prima te vreten :)

Zelfs met peper problemen mee? Of door sla? Tonijn mag je mij best wel voor wakker maken hoor, vind dat altijd prima te vreten :)

Vind het de meest ranzige vis die ik ooit heb gegeten :) Inderdaad zoals Killy aangaf, Witvis, Talapia of dergelijke

Stelletje zeikerds, ik eet al 7 weken alleen naar koolvis :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 08:09 ----------

Maar het klopt wel, at in het begin ook tonijn maar snel mee gestopt.
En zo goed is tonijn (uit blik) nog ineens, kan je beter zalm of tilapia nemen. In die vissen zitten veel meer voedingsstoffen.

Zalm zit vol met giftige metalen, tenzij je wilde zalm neemt, maar die is ook een stuk duurder.

Gisteren niet moeten betalen voor mijn drinken, daar gaan mijn gains :(

Pa die mijn shake weggooid :o

Ja ik maak echt die zooi voor mijn plezier om vervolgens niet op te drinken :fuu:

Nergens bij Defensie kunnen werken omdat ik medicijnen in moet nemen.

gvd dikke kater :(

Mn plukjes haar onder m'n kin... echt beroerd ... moet me straks scheren maar geen zin :P

Eten vergeten mee te nemen naar m'n werk... Van 0600 tot 1600 uur niks te eten.... Totaal geen energie meer

Dat een stel klootzakken je handschoenen jat bij FPA!

Laat me lege tas altijd boven staan, is toch leeg. Alleen omdat het koud was op de fiets deze keer een muts en handschoenen bij me. Stelen ze je handschoenen.

Dat een stel klootzakken je handschoenen jat bij FPA!

Laat me lege tas altijd boven staan, is toch leeg. Alleen omdat het koud was op de fiets deze keer een muts en handschoenen bij me. Stelen ze je handschoenen.

Inderdaad zwaar triest ... gewoon aangifte doen :)

Terug
Naar boven