XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

13.362,53

Ik heb een jaarloon van rond de 16k.. komt nog stufi bij op. Kan wel alleen weekenden gaan werken vanaf nu, maar volgens mij kom ik dan alsnog boven die 13.363,53 lol :(

Moet even uitrekenen op hoeveel ik nu zit, anders mooi al die meuk stopzetten.. beetje schade beperken.

Mooi weekendwerk dan bro, 4 weekenden in de maand en min. 1k verdienen :o

Krijgen jullie geld om te studeren? :scratch:

Sinds wanneer?!

Je zegt dat je wss alleen nog maar weekenden kan gaan werken, en dan wss nog boven de 13k per jaar komt?

Als hij 3 dagen werkt in het weekend en per dag 6 uur maakt is het niet zo heel moeilijk.

Zit je rond de 16 euro per uur want
18x4x12 is dan ongeveer zijn urentotaal per jaar dat deel je door die 13k en dan kom je uit rond de 15..

dat angsty feeling of impending doom...

Ervan uitgaande dat je je studie gaat halen, kun je toch beter niet je stufi stopzetten maar gewoon minder gaan werken? Of vragen of je baas wat uren vast wilt houden voor als je klaar bent met studeren.

Nooo, me brommer gejat, fuack, 2 maanden oud en nieuw gekocht, heuu 1200 euro

Vannacht helemaal van de wereld in Nijmegen. Geen idee waar m'n jas is...

Zit zo een dik (turks) wijf te wandelen op de loopband en ondertussen flink aan het pingen met de geile boys. Schijt ziek van zulke mensen.

Vannacht thuisgekomen van avondje stappen, denk drink voor het slapen gaan nog even glas chocomelk ... uur later voel m'n maag omkeren en kots echt de hele badkamer onder .. het eten van die middag kwam er zelfs bij mee ... nog nooit zo beroerd..

Terug
Naar boven