XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kater part 2

net alles uitgekotst, gister met de fiets gevallen, fiets kapot, nieuwe broek kapot

:fuu:

Volgende x als je uitgaat spook meenemen :roflol:

Wie heeft er verstand van belastingszaken ?

Studiefinanciering en de hoeveelheid loon die je per jaar mag verdienen etc ?

Wie heeft er verstand van belastingszaken ?

Studiefinanciering en de hoeveelheid loon die je per jaar mag verdienen etc ?

Staat wel ergens op de site van duo.. dacht dat je wel aardig hoog bedrag zelf mocht verdienen voordat je er geen recht meer op had..

Ja, maar dat bedrag kom ik wel makkelijk aan.

Ben volgens mij hard genaaid nu al haha shittt

Ja, maar dat bedrag kom ik wel makkelijk aan.

Ben volgens mij hard genaaid nu al haha shittt

Hoeveel is het dan?

Ik heb ook gewoon stufi gekregen :roflol: Ze vroegen of ik naast mijn studie ook werkte en verder hebben ze niets over eigen vermogen of wat dan ook gevraagd.

13.362,53

Volgend jaar krijg ik al 100 euro minder per maand stufi ... omdat ik nu al aan bijna 11.000 euro bijverdienste zit ..

Ik heb een jaarloon van rond de 16k.. komt nog stufi bij op. Kan wel alleen weekenden gaan werken vanaf nu, maar volgens mij kom ik dan alsnog boven die 13.363,53 lol :(

Moet even uitrekenen op hoeveel ik nu zit, anders mooi al die meuk stopzetten.. beetje schade beperken.

13.362,53

Ik heb een jaarloon van rond de 16k.. komt nog stufi bij op. Kan wel alleen weekenden gaan werken vanaf nu, maar volgens mij kom ik dan alsnog boven die 13.363,53 lol :(

Moet even uitrekenen op hoeveel ik nu zit, anders mooi al die meuk stopzetten.. beetje schade beperken.

Hmm.. Apart dat ik het wel krijg dan, nouja in ergste geval moet ik het terug betalen..

13.362,53

Njah, ik heb vanaf januari tot augustus full time gewerkt ... er staat nu op m'n loonstrookje al totaal inkomen 11.000 euro ongeveer ... dus hoop dat ze me niet nog meer gaan korten op stufi :P

Terug
Naar boven