- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo*lijden
OT: Mensen met liefdesverdriet die hun gevoelens op Facebook posten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo*lijden
OT: Mensen met liefdesverdriet die hun gevoelens op Facebook posten.
daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo
Beeldscherm van laptop heeft een oranje tint op het scherm als je het scherm beweegt. Komt dit door flux? zoja, hoe kan ik dit uitzetten? want als ik op flux klik gebeurt er niks.
edit: laat maar, komt door flux. ff kijken hoe dat programma werkt.
Inderdaad man, krijg dan altijd gruwelijke zin om ze nog eens extra hard af te zeiken.
Ideaal programma
K*t NLPost te moeilijk om een pakketje af te leveren?? t*ring.. ben je van half 2 tot half 6 thuis zie je om 5 uur die k*t bus 2x voorbij komen rijden denk je eindelijk zijn ze er maar nee ze rijden gewoon door.
Uiteindelijk is half 6 geweest nog geen pakketje gezien en er staat toch dat die vandaag geleverd zou worden.. kijk ik net 1e bezorging niet gelukt morgen nieuwe verzending.
fl**ker toch op stelletje schele die bus is hier gvd twee keer voorbij gekomen en contact met ze opnemen valt al helemaal niet te doen-.-
Echt simpele zielen bij post nl idd. Ze denken goedkope krachten is meer winst
maar zo raak je wel klanten kwijt. Ik kies voortaan liever voor een ander bedrijf voor de bezorging van online aankopen
Is het zo'n groot verschil??Inderdaad man, krijg dan altijd gruwelijke zin om ze nog eens extra hard af te zeiken.
Ideaal programma
Is het zo'n groot verschil??
Tijdje geleden had ik er eens over gelezen, maar was de naam vergeten. Ik heb het net geïnstalleerd! Ik ben benieuwd!
daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo
Inderdaad man, krijg dan altijd gruwelijke zin om ze nog eens extra hard af te zeiken.

Is nog niet eens zo erg als mensen die hun Twitter aan hun Facebook binden..daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo
Is nog niet eens zo erg als mensen die hun Twitter aan hun Facebook binden..
Daarom doe ik aan alle 2 niet mee, wat n gay zooitje, ik bel je wel als ik wil weten wat je aan t doen bent.
Niet mn eerste kat hoorIk ook, maar een kat wil altijd pronken oid met haar prooi. Dus binnenkort liggen er allemaal muizen/konijnen voor je deur of in je huis
En als je pech hebt, heeft je kat die opgegeten en vind je die half verteerd terug naast je salontafel![]()

) ook al eens vlinders en het ergste: bladen van bomen.Niet mn eerste kat hoor
eens een vogel en vaak muizen (grote tuin met bosje achter) ook al eens vlinders en het ergste: bladen van bomen.