XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beeldscherm van laptop heeft een oranje tint op het scherm als je het scherm beweegt. Komt dit door flux? zoja, hoe kan ik dit uitzetten? want als ik op flux klik gebeurt er niks.
edit: laat maar, komt door flux. ff kijken hoe dat programma werkt.

Laatst bewerkt:
Dacht dat ik eindelijk een dag vrij zou hebben en dat ik de hele dag niks ging doen alleen ff trainen. Toch weer gewerkt... :( weer geen dag vrij deze week.

daar kan ik ookzo slecht tegen, posten ze hele gedichten en shit... gtfo

Inderdaad man, krijg dan altijd gruwelijke zin om ze nog eens extra hard af te zeiken.

Beeldscherm van laptop heeft een oranje tint op het scherm als je het scherm beweegt. Komt dit door flux? zoja, hoe kan ik dit uitzetten? want als ik op flux klik gebeurt er niks.
edit: laat maar, komt door flux. ff kijken hoe dat programma werkt.

Ideaal programma

K*t NLPost te moeilijk om een pakketje af te leveren?? t*ring.. ben je van half 2 tot half 6 thuis zie je om 5 uur die k*t bus 2x voorbij komen rijden denk je eindelijk zijn ze er maar nee ze rijden gewoon door.

Uiteindelijk is half 6 geweest nog geen pakketje gezien en er staat toch dat die vandaag geleverd zou worden.. kijk ik net 1e bezorging niet gelukt morgen nieuwe verzending.

fl**ker toch op stelletje schele die bus is hier gvd twee keer voorbij gekomen en contact met ze opnemen valt al helemaal niet te doen-.-

K*t NLPost te moeilijk om een pakketje af te leveren?? t*ring.. ben je van half 2 tot half 6 thuis zie je om 5 uur die k*t bus 2x voorbij komen rijden denk je eindelijk zijn ze er maar nee ze rijden gewoon door.

Uiteindelijk is half 6 geweest nog geen pakketje gezien en er staat toch dat die vandaag geleverd zou worden.. kijk ik net 1e bezorging niet gelukt morgen nieuwe verzending.

fl**ker toch op stelletje schele die bus is hier gvd twee keer voorbij gekomen en contact met ze opnemen valt al helemaal niet te doen-.-

Ik heb vandaag ook achter die bus aan moeten rennen, haalde m gelukkig aan t eind van de straat in anders had ik m morgen op t postkantoor op mogen halen...

Echt simpele zielen bij post nl idd. Ze denken goedkope krachten is meer winst
maar zo raak je wel klanten kwijt. Ik kies voortaan liever voor een ander bedrijf voor de bezorging van online aankopen

Echt simpele zielen bij post nl idd. Ze denken goedkope krachten is meer winst
maar zo raak je wel klanten kwijt. Ik kies voortaan liever voor een ander bedrijf voor de bezorging van online aankopen

Als ik kan kiezen sowieso altijd UPS, met mn jas laatst, kwam terug uit de gym en vond n briefje dat ze geprobeerd hadden m af te leveren. Opgebeld of ze vandaag nog langs konden komen en n half uur later stond de koerier weer voor de deur :thumb:

Krijgt alleen bijna nooit de keuze...

Inderdaad man, krijg dan altijd gruwelijke zin om ze nog eens extra hard af te zeiken.

Ideaal programma
Is het zo'n groot verschil??

Tijdje geleden had ik er eens over gelezen, maar was de naam vergeten. Ik heb het net geïnstalleerd! Ik ben benieuwd!

Heb m net ook geinstalleerd, beetje zelfde look als mn zusje had toen ze 15 was, oompa loompa

Is het zo'n groot verschil??

Tijdje geleden had ik er eens over gelezen, maar was de naam vergeten. Ik heb het net geïnstalleerd! Ik ben benieuwd!

Ik vind het wel fijner.. s'avonds laat is het toch rustiger.
Je merkt het misschien niet direct, en de eerste keer dat het scherm overgaat op nachtmodus is het misschien ff wennen. (je kan ook de fade in langer instellen.. heb hem nu op 1 minuut langer is misschien fijner.)

Maar als je hem dan s'nachts een keer uitzet branden mijn ogen eruit van dat fel licht.

Volgens mij word ik er zelf toch ook gewoon kalmer van vooral als je vaak achter de computer zit voor het pitten.

Net ook maar ff f.lux geinstalleerd, alleen of ik merk er niets van, of hij doet het niet :S.
Dat ik er niets van merk lijkt me sterk, 1 van jullie problemen ermee?

Locatie staat goed, tijd klopt, drivers up-to-date zou niet weten what else.

Edit: zooitje aan drivers, windows service-pack etc. geinstalled, doet het nu. Wel ff wennen, maar op het eerste gezicht
kijkt het een stuk rustiger!

Laatst bewerkt:
Als ik op dat icoontje klik van flux Gebeurt er helemaal niks? Is er niet een soort van menu waar je alles kan instellen???

Ik ook, maar een kat wil altijd pronken oid met haar prooi. Dus binnenkort liggen er allemaal muizen/konijnen voor je deur of in je huis :p
En als je pech hebt, heeft je kat die opgegeten en vind je die half verteerd terug naast je salontafel :eek:
Niet mn eerste kat hoor ;)
eens een vogel en vaak muizen (grote tuin met bosje achter :p) ook al eens vlinders en het ergste: bladen van bomen.

Terug
Naar boven