XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bekijkt t positief.. Meer mensen winnen de loterij dan dat ze krijgen wat jij hebt :roflol:
frabz-dafuq-you-say-n**ga-9bde03.jpg
4

Kat die al kotsend door het huis rent.

Bedankt he...

Haha nee serieus, wel klote voor je. Hopen dat je snel geneest.. Al die zeldzame troep is altijd zo lelijk, niemand kan je fatsoenlijk vertellen wat er aan de hand is en uiteindelijk weten ze er geen fl**ker mee. :o

Zeker bij zulke dingen is het aan te raden om, bij een grote ingreep, een second opinion aan te vragen als je ergens geen vertrouwen in hebt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:29 ----------

Haha omdat ik extra chromosomen heb zeker :fa:

Whats the case: Kies getrokken, bot van kaak is ipv naar binnen--> naar buiten aan het groeien en perforeert mijn tandvlees. FIJN. What to do? Niets. De stukken die naar buiten komen, moeten afbreken en dan kan het tandvlees dichtgroeien (heel fijn, duur: onbekend maar lang) of het bot wat naar buitensteekt moet maar afronden en dan kan het tandvlees eroverheen groeien. Yeah sure. Optie 2: operatie, high risk want er loopt een dikke zenuw voorlangs, die van mijn tong is. Kans op verlamming ed daar dus.

Het was dus een: jammer maar helaas, veel succes met de pijn, ik kan niets voor je doen. Met de leuke kanttekening: je moet het zien als een natuurlijke herconstructie van de kaak.

Altijd fijn om te horen dat je 1 van 10 op jaarbasis bent, die dit overkomt. NOT! Als ik ergens goed in ben (heus ik moet er een prijs voor gaan krijgen, nobelprijs van de toeval) dan is het wel om altijd die ene procent te zijn. Behalve als ik aan een loterij mee doe.

Dat wordt dus een second opinion van een andere arts. Zelfs mijn eigen tandarts vond het een kort-door-de-bocht verhaal.
Amai op het vlak van gezondheid heb jij steeds veel geluk :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:42 ----------

Kat die al kotsend door het huis rent.

Bedankt he...
:roflol:
Hier katje van enkele maanden oud dat overal op springt - en vooral af valt - en constant kopjes geeft, op de schoot wil zitten enzo... U jelly?
En nee, het gaat gewoon naar de kattenbak :)

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:44 ----------

Inb4 de vriend van nitwit moet naar de spoed omdat hij een wond heeft aan zijn mushroom :o

Amai op het vlak van gezondheid heb jij steeds veel geluk :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:42 ----------

Hier katje van enkele maanden oud dat overal op springt - en vooral af valt - en constant kopjes geeft, op de schoot wil zitten enzo... U jelly?
En nee, het gaat gewoon naar de kattenbak :)

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 16:44 ----------

Wacht maar tot je katje ooit ziek wordt ;)
Of een muis niet kan verteren ...

Ik ook, maar een kat wil altijd pronken oid met haar prooi. Dus binnenkort liggen er allemaal muizen/konijnen voor je deur of in je huis :p
En als je pech hebt, heeft je kat die opgegeten en vind je die half verteerd terug naast je salontafel :eek:

hij bedoelde een tuin waar hij zijn kat in kan begraven.

tsja..

Terug
Naar boven