XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hebben helemaal geen camera's. Eigenaar vond het ook wel ****ed up.

Misschien ook niet heel slim van me en moet maar een kluisje nemen, maar het is gewoon aso.

Paar gasten die nog aan het trainen waren gevraagd of ze geld hadden gevonden (misschien was het uit mijn zak gevallen met omkleden). Niemand had iets gezien en ik moet zeggen dat ik hun ook wel vertrouw.

Ben er echt pislink over. Eerste keer dat ik bestolen ben trouwens. Je gaat echt twijfelen aan mensen zo.

Flink balen kerel!
Echt een smerige actie van die lui die 't hebben gedaan. Ik kan gewoon niet mijn waardevolle spullen in een kleedkamer onbeheerd achter laten. Dat vertrouw ik nooit!

Altijd het zekere voor het onzekere nemen. Kleding, tas, portemonnee, mobiel alles gaat de kluis in.

Kon niet op deadlift pakken wat ik normaal doe.

Agressie en frustratie komt weer naar boven.. Ugh..

Ik constateer nu het vet verdwijnt mijn glutes toch niet zo goed zijn als ik dacht :(

Nu moet ik gewoon mijn asser gaan trainen :gay:

Dacht gisteren dat ik mn OV kaart was vergeten, mn moeder vond m vannochtend in de wasdroger...

Als ik een nieuwe aanvraag omdat ie stuk is moet ik m opsturen en duurt het 3 weken, als ik zeg dat ie kwijt is heb ik binnen 7 dagen een nieuwe ???

Als gestolen opgeven werkt nog het beste. Hoefde toendertijds niet eens te betalen voor een nieuwe :roflol: en binnen paar dagen een nieuwe.

Zonder aangifte?

Ik bewaar mijn spullen ook nooit in de aanwezige kluisjes in de gym... Telefoon / (dure) helm / portemonnee altijd gewoon in de kleedkamer... Heb wel is gehoord dat er dingen gejat waren in de kleedkamers, maar ben toch wat goed gelovig... Moet eerst een keer fout gaan voor ik alles op ga bergen denk ik.
Hangt ook af waar je traint. In de gym is het meestal een kwestie van respect tov anderen die er trainen. Daarom dat in mijn gym, met van de mannen 80% ofzo buitenlander is, niets gestolen wordt.
Sleutel, portefeuille, gsm, ... alles wel al eens laten liggen per ongeluk door mij of iemand die ik ken, NOOIT gestolen geweest. Meerdere keren kwam er zelf iemand mee afgelopen om te zeggen dat het vergeten is, gebeurd zelfs dat ze de hele gym rondlopen om te vragen van wie het is.

Als je buf bent of respect krijgt gaat niemand iets stelen. Mogelijk dat men wel ecto's durft bestelen als men weet dat het van hen is. Als ze niet weten van wie het is blijft het ook sowieso liggen want het zo eens van de verkeerde kunnen zijn :p.

Uit mijn ervaring weet ik dat er veel "chiquere" plaatsen zijn waar er veel meer gestolen wordt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 12:28 ----------

Wel ooit eens dief betrapt geweest in mn gym, maar geloof, zal hij nooit meer doen. Ineens meerdere medium buf en wat buffere kerels afgelopen :p Had ie chance dat ze daar voor iedereen om te zien stonden of er zou bloed gevloeid hebben. Was grote verontwaardiging in gym ervan.

Mijn shake beker GVD@(!@)

ga ik schudden terwijl de dop eraf is , heel mijn kamer onder :o:mad:
lekker snugger zeg........

Hangt ook af waar je traint. In de gym is het meestal een kwestie van respect tov anderen die er trainen. Daarom dat in mijn gym, met van de mannen 80% ofzo buitenlander is, niets gestolen wordt.
Sleutel, portefeuille, gsm, ... alles wel al eens laten liggen per ongeluk door mij of iemand die ik ken, NOOIT gestolen geweest. Meerdere keren kwam er zelf iemand mee afgelopen om te zeggen dat het vergeten is, gebeurd zelfs dat ze de hele gym rondlopen om te vragen van wie het is.

Als je buf bent of respect krijgt gaat niemand iets stelen. Mogelijk dat men wel ecto's durft bestelen als men weet dat het van hen is. Als ze niet weten van wie het is blijft het ook sowieso liggen want het zo eens van de verkeerde kunnen zijn :p.

Uit mijn ervaring weet ik dat er veel "chiquere" plaatsen zijn waar er veel meer gestolen wordt.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 12:28 ----------

Wel ooit eens dief betrapt geweest in mn gym, maar geloof, zal hij nooit meer doen. Ineens meerdere medium buf en wat buffere kerels afgelopen :p Had ie chance dat ze daar voor iedereen om te zien stonden of er zou bloed gevloeid hebben. Was grote verontwaardiging in gym ervan.

stoer

Mijn shake beker GVD@(!@)

ga ik schudden terwijl de dop eraf is , heel mijn kamer onder :o:mad:
lekker snugger zeg........

Had ik gister ochtend ook.
Ik had al haast, heb ik de dop er ook niet goed opzitten.
En ja hoor brinta,melk en whey over het bankstel en over mijn pyjamabroek! :mad:

Whats the case: Kies getrokken, bot van kaak is ipv naar binnen--> naar buiten aan het groeien en perforeert mijn tandvlees. FIJN. What to do? Niets. De stukken die naar buiten komen, moeten afbreken en dan kan het tandvlees dichtgroeien (heel fijn, duur: onbekend maar lang) of het bot wat naar buitensteekt moet maar afronden en dan kan het tandvlees eroverheen groeien. Yeah sure. Optie 2: operatie, high risk want er loopt een dikke zenuw voorlangs, die van mijn tong is. Kans op verlamming ed daar dus.

Het was dus een: jammer maar helaas, veel succes met de pijn, ik kan niets voor je doen. Met de leuke kanttekening: je moet het zien als een natuurlijke herconstructie van de kaak.

Altijd fijn om te horen dat je 1 van 10 op jaarbasis bent, die dit overkomt. NOT! Als ik ergens goed in ben (heus ik moet er een prijs voor gaan krijgen, nobelprijs van de toeval) dan is het wel om altijd die ene procent te zijn. Behalve als ik aan een loterij mee doe.

Dat wordt dus een second opinion van een andere arts. Zelfs mijn eigen tandarts vond het een kort-door-de-bocht verhaal.

Inb4 de vriend van nitwit moet naar de spoed omdat hij een wond heeft aan zijn mushroom :o

Vanavond een tentamen waar ik eigenlijk te weinig voor gedaan heb. Dit zou het 'makkelijke' vak moeten zijn, maar ik heb al m'n tijd gestoken in het moeilijke vak.
Het moeilijke vak kende ik super goed, maar voor m'n gevoel heb ik die alsnog verpest vanwege een lastige vraag. Zou wat zijn om ze nu allebei te verpesten.

Terug
Naar boven