MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sterkte man, nieuws als dit is nooit fijn :s :( was het van ouderdom?
zen nieren werkte niet meer, hebben we hem spuitjes gegeven ( dierenarts) met vitamine b en medicijnen, en sinds gisteren stopte ie niet meer met overgeven enz.. Ging al 2 weken zo dus hebben hem laten inslapen. Hij kon nog geen 100m meer lopen zonder moe te zijn

Potverdomme zeker 10 man opgebeld of ze mee ergens onbeperkt gaan eten en niemand kan

zen nieren werkte niet meer, hebben we hem spuitjes gegeven ( dierenarts) met vitamine b en medicijnen, en sinds gisteren stopte ie niet meer met overgeven enz.. Ging al 2 weken zo dus hebben hem laten inslapen. Hij kon nog geen 100m meer lopen zonder moe te zijn

RIP hondje. :( Succes vent.

Net m'n motor laten vallen toen ik afstapte. Deed standaard naar beneden met m'n schoen, maar die waren beide glad dus is niet goed uitgeklapt, stapte af en daar ging ie... Hou je niks meer aan :( KKKKKKK*ttyfustering zooi :mad:

Net m'n motor laten vallen toen ik afstapte. Deed standaard naar beneden met m'n schoen, maar die waren beide glad dus is niet goed uitgeklapt, stapte af en daar ging ie... Hou je niks meer aan :( KKKKKKK*ttyfustering zooi :mad:

Argh prutser! Zal je geen tweede keer gebeuren tenminste.. K*t man.

****ed up man! hoeveel schade?

:fuu: er is echt iets mis met mijn rug. Tijdens het werken had ik last van een epic lower backpump en nu heb ik het gevoel dat heel mijn bovenrug vast zit :(

Lijkt mij echt fijn.. gewoon iemand die een half uur lang je rug helemaal los maakt en kraakt

hoe duur zou zo iets zijn

Lijkt mij echt fijn.. gewoon iemand die een half uur lang je rug helemaal los maakt en kraakt

hoe duur zou zo iets zijn

30-40 euro ofzo voor 30 min?

Meer zou me sterk lijken, eerder minder.. Google het :p

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 22:55 ----------

Ik zal morgen wel een warm bad nemen :P

Ah, je bad is zo klein dat bij het er in wringen je rug gelijk los is? :trollface:

Een sportmassage lijkt me ook wel fijn af en toe.

Heb alleen wel schrik dat ik een boner krijg :roflol:

Terug
Naar boven