XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha nee ik moet daarmee oppassen. Gain echt snel vet, ook met de voetbal is dat gewoon niet chill. Ben jaloers op die meso's/ectos die alles kunnen eten :o

Haha nee met voetbal is extra gewicht niet echt handig lijkt me. Ik zou niet te jaloers zijn op mensen die alles kunnen eten, zijn vaak ook de mensen die dagelijks een shitload aan eten weg moeten werken om aan te komen, voor BB doeleinden dan. Buiten dat om kan het inderdaad wel gemakkelijk zijn.

zit zelf te twijfelen om gewoon door te bulken tot maart, en dan cutten tot de zomer.. volgensmij heb ik dan eindelijk een goed fysiek, maar dan gaat me bf deze winter wel hoog:( of gewoon binnenkort cutten..???

gwn bridgen met tren mein freund:)

hoody post eens een fullbody pic van verte

mn pa is zo'n verschrikkelijke idioot dat hij het verschil niet snapt tussen de internationale zone van een luchthaven en de eurozone...

En toch roepen en tieren dat hij gelijk heeft.

O ja, en Barcelona ligt in het Zuiden van Spanje omdat de zee eronder ligt...

Ik hoop echt dat ik van een dokter of postbode ben.

Laatst bewerkt:
No woman no cry

K*t iTunes en k*t iOS 6.1 en k*t WhatsApp.

Dit is mijn laatste bulkmaand :( Strax weer cutten... Hoor om me heen dat ik ook wel wat vetter ben geworden :o

2kg kipfilets, zaterdag bij Renmans gekocht, vandaag al zo rot als iets :s ****ers

morgen beginnen de tentamens

:(

huh?

Dat xysys nog steeds niet gebanned is. Het gezwel van DBB. Verbaast me niet eens datie op dit moment in dit topic zit. Die gast heeft geen leven.

Terug
Naar boven