Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een pak chocomel doet wonderenAl 2 dagen ziek ranzige scheten, mn hele huis begint te meuren
Moet eens stoppen met het eten van eten dat allang over datum is en zurig ruikt.
30-40 euro ofzo voor 30 min?
Meer zou me sterk lijken, eerder minder.. Google het
---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 22:55 ----------
Ah, je bad is zo klein dat bij het er in wringen je rug gelijk los is?![]()
een pak chocomel doet wonderen
doe dat,
dan kun je lachen
Whatsapp ligt eruit. Heb al een schijthekel aan dat soort berichtplatformen en al helemaal als ze niet werken als met iemand aan het spreken bent.
Is pas een halfuurtje begonnen bij mij.
Heb het idee dat ik dikker wordt. ****ed up endo genen.

Wilde honden doden peuter in dierentuin
zondag 04 november 2012 | 21:40 | Laatst bijgewerkt op: zondag 04 november 2012 | 21:41
Tekstgrootte
Foto: ANP
PITTSBURGH - In de dierentuin van het Amerikaanse Pittsburgh is zondag een jongetje van 3 gedood door een roedel van 11 Afrikaanse wilde honden. De jongen was over de omheining in het dierenverblijf gevallen.
Dierenverzorgers probeerden de honden van de peuter weg te halen en vuurden verdovingspijlen op hen af. De beesten vertoonden echter agressief kuddegedrag en waren niet tot bedaren te brengen.
Hulpverleners konden pas bij het kind komen toen de politie een bijzonder agressieve hond had doodgeschoten. Toen mocht hulp al niet meer baten.
De jongen was met zijn moeder naar de Pittsburgh Zoo gekomen. Die blijft na het incident voorlopig gesloten.

Winterbulk bro, straks in het voorjaar vroeg beginnen met cutten, ben je shredded in de zomer![]()