- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat xysys nog steeds niet gebanned is. Het gezwel van DBB. Verbaast me niet eens datie op dit moment in dit topic zit. Die gast heeft geen leven.
echt direct ook weer. Zo mooi.
hij heeft 50 cm armen vriendWaarom ben jij al 4jaar lid? Heb je in die tussen tijd gedaan?![]()
Waarom ben jij al 4jaar lid? Heb je in die tussen tijd gedaan?![]()

zit zelf te twijfelen om gewoon door te bulken tot maart, en dan cutten tot de zomer.. volgensmij heb ik dan eindelijk een goed fysiek, maar dan gaat me bf deze winter wel hoogof gewoon binnenkort cutten..
![]()
Zit eigenlijk met hetzelfde probleem man, denk toch de wintermaanden nog even door bulken en dan straks rond februari ofzo beginnen met cutten. Cutten jullie dan trouwens direct door tot de zomer of bijvoorbeeld 2 maand cutten, 2 maand cleanbulk en dan verder cutten voor de zomer?
Mehh, ik cut straks 10 weekjes en dan weer volgas een jaar bulken. Voor de zomer ga ik eigenlijk al bulken hehe.
ik ga beginnen met cutten want als ik het voorneem om dat pas net voor de zomer te doen ga ik te extreem en verlies ik juist dingen die ik niet wil verliezen. ik doe nu rustig cutten en sta er dan van de zomer netjes bij voor een powerlifter haha

Enige reden dat ik straks cut is omdat ik wat BF% moet zakken voor m'n nieuwe bulk kuur.
Als ik het niet doe, zie ik er straks uit als barbapapa..![]()

Beetje genaaid bij vaardigheidstoets, was nooit verteld dat je meerdere oefeningen of combinatie oefeningen mocht instrueren aangezien we dat niet in de les hebben gehad. Dus alleen een squat gedaan ipv squat to bicep curl ", een 8 ipv een 10![]()
ik ga beginnen met cutten want als ik het voorneem om dat pas net voor de zomer te doen ga ik te extreem en verlies ik juist dingen die ik niet wil verliezen. ik doe nu rustig cutten en sta er dan van de zomer netjes bij voor een powerlifter haha

Enige reden dat ik straks cut is omdat ik wat BF% moet zakken voor m'n nieuwe bulk kuur.
Als ik het niet doe, zie ik er straks uit als barbapapa..![]()

Was dat die nieuwe?crap.. laat net mijn tondeuze vallen... klein stukje plastic afgebroken... hele apparaat onbruikbaar![]()
Kan me goed voorstellen dat je dat flink dwars zit man.. Mooi cijfer wel maar.. Misschien dat het je goed doet dat veel mensen daar genoegen mee nemen ipv die 10..