MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dan heb je cker vrouwtjes vogels of niet? ik zou wel een grasparkiet willen hebben alleen zo'n beest zit dan wel vaak in een kooi (alleen) en dat is niet echt natuurlijk. in tegenstelling tot dat gaan er dagelijks honderden tot duizenden grasparkieten dood in australie door uitdroging...

Nee mannetjes en vrouwtjes. :p

Vriend van mij heeft papegaaien en die hadden een keer 2 teentjes van een kat er af gebeten :roflol:

Daarnaast zijn die van mij 'zeldzaam' dus naast dat ik aardig wat kwijt ben per vogel is er nauwelijks aan te komen.

Dit heeft oprecht mijn dag verpest

[Link niet meer beschikbaar]

kip weer duurder, 12,50 per kilo :o

Het is bijna goedkoper elke dag broodje kebab te eten dan 300 gram kip :roflol:

Zit al in een ****ing lastige tijd, en dan komt vriendin na 6 maanden aan dat het niet gaat werken waarschijnlijk.

Doe ik ook voor de eerste keer eens m'n best voor n chick aangezien ze 8.5/10 is, en 3 jaar met n 4/10 homo heeft gelopen, wat is dit.

Waar the **** haal jij je kip vandaan dan? Ik betaal 5,45 per kg en 7 euro ofzo voor 1200gram.

Slager :o

Die troep van de supermarkt is niet weg te krijgen :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 15:36 ----------

Zit al in een ****ing lastige tijd, en dan komt vriendin na 6 maanden aan dat het niet gaat werken waarschijnlijk.

Doe ik ook voor de eerste keer eens m'n best voor n chick aangezien ze 8.5/10 is, en 3 jaar met n 4/10 homo heeft gelopen, wat is dit.

6 maanden is geen 3 jaar toch?

:trollface:

lol, niet janken dan.. Kip van supermarkt is prima te eten..

:roflol: Die krijg ik echt niet door mijn strot heen. Nouja, bij mij mislukt die altijd omdat er zo t*ring veel vocht in zit waardoor je niet de deksel er gelijk op kan doen want dan krijg je gekookte kip.

Vraag me af wat biefstuk kost bij de supermarkt, dat is meestal wel te eten.

Snap eigenlijk ook niet dat het zo duur is, alles is goedkoper per kilo lijkt wel..

Bullshit is gewoon dat een ieder van jullie deze chick zou diggen, call me beta, maar zou zo rest van m'n leven met haar kunnen doorbrengen. Doe alles voor die b*ch en dan word mij dit weer geflikt.

Haha als ze ook nog vals aangifte tegen je doet weet ik precies hoe jij je voelt :p

Maar wel klote voor je :(

Haha als ze ook nog vals aangifte tegen je doet weet ik precies hoe jij je voelt :p

Maar wel klote voor je :(

Ja ik snap die shit nooit. Was dinsdag 6 maanden samen, komt ze mij opzoeken in Wageningen, woont zelf in Z-Limburg, cake voor me gemaakt, filmpje gepakt en blijven slapen. Allemaal by surprise, en dan deze shit ineens.

inb4 zyzz filmpjes kijken

inb4 alpha antwoorden over hoe je bitches moet ****en en de grootste pua kan worden

:roflol: Die krijg ik echt niet door mijn strot heen. Nouja, bij mij mislukt die altijd omdat er zo t*ring veel vocht in zit waardoor je niet de deksel er gelijk op kan doen want dan krijg je gekookte kip.

Vraag me af wat biefstuk kost bij de supermarkt, dat is meestal wel te eten.

Snap eigenlijk ook niet dat het zo duur is, alles is goedkoper per kilo lijkt wel..

Biefstuk vind ik dan weer niet zo lekker, zit vol met pezen.

inb4 alpha antwoorden over hoe je bitches moet ****en en de grootste pua kan worden

Ja, die zullen toch komen. Maar ik ben serieus voorbij het punt van allerlei bitches ****en, altijd andere coïtus, condoom etc. Heb een k*ttijd en moet gewoon een vaste bish. Denk ik die te hebben.

AAAAAAAND It's Gone

Die kruiden idd!

Heel zakje over 1 biefstuk heen man.. echt super lekker.

Echt he..

Die t*ring jumbo heeft dat niet meer :fuu:

Ga eens vragen of ze niet die kruiden er weer bij kunnen doen.. Je zou toch verwachten dat ze weten wat er in zat aangezien ze super de boer overgenomen hebben?

Bullshit is gewoon dat een ieder van jullie deze chick zou diggen, call me beta, maar zou zo rest van m'n leven met haar kunnen doorbrengen. Doe alles voor die b*ch en dan word mij dit weer geflikt.

Iedereen heeft zich wel een keer zo gevoeld of gaat zich ooit een keer zo voelen. Vroeger ook wel is een chick gehad, waarvan ik dacht die moet ik voor altijd bij me houden, was er dan ook serieus kapot van dat het stuk liep.
Duurde erg lang voordat ik er over heen was..

Beetje positief blijven, je bent nog jong en er zijn zat leuke/lekkere en betere chicks. ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 16:14 ----------

Hmm, wij hadden vroeger altijd biefstuk van de super de boer, die was altijd wel goed + episch lekkere kruiden er bij.

Misschien dan ook is gaan kijken bij een andere supermarkt. Kip gaat op den duur zo vervelen namelijk..

Iedereen heeft zich wel een keer zo gevoeld of gaat zich ooit een keer zo voelen. Vroeger ook wel is een chick gehad, waarvan ik dacht die moet ik voor altijd bij me houden, was er dan ook serieus kapot van dat het stuk liep.
Duurde erg lang voordat ik er over heen was..

Beetje positief blijven, je bent nog jong en er zijn zat leuke/lekkere en betere chicks. ;)

I hope so hehe. Maar woon nu net op mezelf, heb voor de 2de keer mijn kruisband gescheurd, kan de rest van mijn leven niet meer veilig rennen, familie problemen etc. Dan was zij een 'vast punt' in m'n leven, maarja. Ik probeer het nog even, we will see.

Terug
Naar boven