Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Misschien dan ook is gaan kijken bij een andere supermarkt. Kip gaat op den duur zo vervelen namelijk..

Haha je moet het wel goed bereiden he.. Zelfs goede biefstuk kun je verpesten.

Altijd paar min laten rusten in aluminium folie zorgt dat het stuk malser wordt :p

I hope so hehe. Maar woon nu net op mezelf, heb voor de 2de keer mijn kruisband gescheurd, kan de rest van mijn leven niet meer veilig rennen, familie problemen etc. Dan was zij een 'vast punt' in m'n leven, maarja. Ik probeer het nog even, we will see.

Komt goed kerel, shit heeft tijd nodig. Zorg voor afleiding en ga leuke dingen doen met je maten en stop je frustratie in je training. ;)

Haha je moet het wel goed bereiden he.. Zelfs goede biefstuk kun je verpesten.

Altijd paar min laten rusten in aluminium folie zorgt dat het stuk malser wordt :p

Haha ja i know.:D Biefstuk is zo verpest, eerste keer dat ik biefstuk ging bakken, 10 minuten in de pan laten liggen.. Was niet echt lekker meer. :D

Komt goed kerel, shit heeft tijd nodig. Zorg voor afleiding en ga leuke dingen doen met je maten en stop je frustratie in je training. ;)

Chick gaat wel altijd met mijn maten hier, thuisthuis, mee uit, dus dat is wel f k*t. In Wageningen zijn de chicks allemaal niet eens te diggen met 20 shots, dat is wel f jammer.

ga naar stad, vergeet mn pinpas..
Haal van geld dat ik bij me had, wat ongezouten noten op de markt.Proef ik er een paar in de bus terug, blijken ze gezout te zijn.

Stap ik uit de bus,midden in de hondenpoep. :fuux:

:treuren:

Gedoe met meiden altijd.. ben de meiden beu

Nohomo

Ja, die zullen toch komen. Maar ik ben serieus voorbij het punt van allerlei bitches ****en, altijd andere coïtus, condoom etc. Heb een k*ttijd en moet gewoon een vaste bish. Denk ik die te hebben.

AAAAAAAND It's Gone

Life sucks sometimes... Gelukkig ben je nog erg jong :D geniet ervan...voor je het weet ben je getrouwd heb je een kind en zit je futloos op de bank...

Geen hand maar land vol ff avondje janken en verder :)

beetje boze blik.

Nu wel waarschijnlijk op dat moment kijk je om je heen of iemand het gezien heeft. :D ( ik dan altijd :D)

Jup thats me :)

rainbow-drool.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 18:14 ----------

Inb4 arnodsi

F*cking k*t hollanders!!!! Nog nooit hebben ze een pakje op tijd afgegeven :mad:

Nu wel waarschijnlijk op dat moment kijk je om je heen of iemand het gezien heeft. :D ( ik dan altijd :D)

Jup thats me :)
haha, ik was meer om me heen aan het kijken of niemand me gehoord had :o

ah nice foto!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 18:16 ----------

F*cking k*t hollanders!!!! Nog nooit hebben ze een pakje op tijd afgegeven :mad:
Moet je is naar een nieuwe jumbo gaan,waar ze gratis appeltaart weggeven bij 25euro aan boodschappen. Je lacht je dood om de hollanders:rolleyes:

Terug
Naar boven