AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ze trollen je bro, ik zeg het je..

En zo leveren ze 'm straks af:

http://www.youtube.com/watch?v=sgAq_KnDIPc
Is al een paar keer geweest dat ik niet naar de les ging zodat ik mijn supps of iets anders kon ontvangen. Blijft ik de hele dag thuis en veranderd rond 17u fzo de leveringsdatum :mad:

Vanmorgen, voor ik ging werken stond de leveringsdatum op za 17/11. Ik kwam net thuis en verwachten mijn pakje (htc one s), is er niet. Ik check de site van PostNL, staat er ma 19/11 :mad:

tumblr_mbjaxkrJzi1roglxl.gif

Nee, is een vriendelijk, oude man! ;)

Is al een paar keer geweest dat ik niet naar de les ging zodat ik mijn supps of iets anders kon ontvangen. Blijft ik de hele dag thuis en veranderd rond 17u fzo de leveringsdatum :mad:

Nee, vanmorgen voor ik ging werken stond de leveringsdatum op za 17/11. Ik kwam net thuis en verwachten mijn pakje (htc one s), is er niet. Ik check de site van PostNL, staat er ma 19/11 :mad:

haha nice

:roflol: Die krijg ik echt niet door mijn strot heen. Nouja, bij mij mislukt die altijd omdat er zo t*ring veel vocht in zit waardoor je niet de deksel er gelijk op kan doen want dan krijg je gekookte kip.

Vraag me af wat biefstuk kost bij de supermarkt, dat is meestal wel te eten.

Snap eigenlijk ook niet dat het zo duur is, alles is goedkoper per kilo lijkt wel..
Als er tijdens het bakken vocht uit het vlees komt is het sh*t kwaliteit ;)
Op mijn werk kost kipfilet ook 12-13€/kg, maar je hebt wel kwaliteit

En toch ga ik mijn kip in de Colruyt halen voor 5€/kg :o

Het is al maanden geleden dat er een goed reltopic was :sad:

Als er tijdens het bakken vocht uit het vlees komt is het sh*t kwaliteit ;)
Op mijn werk kost kipfilet ook 12-13€/kg, maar je hebt wel kwaliteit

En toch ga ik mijn kip in de Colruyt halen voor 5€/kg :o

Uit de Aldi halen ;-)
Kost iets meer, dacht 5,80€/kg ofzo, maar zijn veel mooiere lapjes kipfilet dan dat slachtafval dat colruyt bijeen flikkert in die plastic zakken :o

Had net een programma op rtl5 gezien dat een ex bodybuilder zon ziekte kreeg en dat wijf zei dat het door de groeihormoon kwam iets met niet steriel shit ofzo kan dit kloppen of is dat wijf gewoon wat aan het lullen? Schrok er wel van, zei dat die nog een half jaar te leven had en dat zn hersenscellen aan het sterven waren

Had net een programma op rtl5 gezien dat een ex bodybuilder zon ziekte kreeg en dat wijf zei dat het door de groeihormoon kwam iets met niet steriel shit ofzo kan dit kloppen of is dat wijf gewoon wat aan het lullen? Schrok er wel van, zei dat die nog een half jaar te leven had en dat zn hersenscellen aan het sterven waren

das mooi klootn

Stapte gisteravond toen we uit gingen de auto in, scheur ik uit m´n broek... Hele kruis open :( zonde...

Terug
Naar boven