Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Krijgt hij toch geen verbinding... Hoop dat het snel opgelost is... Ti's nogal verslavend... Dag zonder wapp is dag biet geleefd :D
dat moet er uit hebben gezien

rode_biet2.jpg

start je telefoon opnieuw op
Beter lezen.
Mijn zusje is best knap ja. Beetje jammer dat ze schijtirritant is.
Heeft ze van je moeder denk ik.
Krijgt hij toch geen verbinding... Hoop dat het snel opgelost is... Ti's nogal verslavend... Dag zonder wapp is dag niet geleefd :D

Bedankt voor je hulp, is inderdaad verslavend :o

wie wil er nou met jou whatsappen man

Je zusje stuurde mij laatst via Facebook een bericht dat ze graag m'n 06-nummer wilde om met me te whatsappen... Vraag maar aan haar.

't Is trouwens verholpen, ik zette wifi uit op m'n telefoon en kreeg gelijk pling pling pling wanhopige meisjes berichtjes binnen.

Beter doe jij niet zo bijdehand ja :mad:

---------- Post added 19 November 2012 at 20:05 ----------

Je zusje stuurde mij laatst via Facebook een bericht dat ze graag m'n 06-nummer wilde om met me te whatsappen... Vraag maar aan haar.

't Is trouwens verholpen, ik zette wifi uit op m'n telefoon en kreeg gelijk pling pling pling wanhopige meisjes berichtjes binnen.

Heb jij Diaephi op facebook? :eek:

haha, je mag mijn zusje gratis af komen halen

kheb half dbb op facebook

Gevonden, let me get the lube.

Wel apart, als jij representatief bent voor een 20 jarige dan zou ik ongeveer 12 zijn kwa uiterlijk :o

Oh wacht ik lijk ook 12

Terug
Naar boven