Pics van zusjeMijn zusje is best knap ja. Beetje jammer dat ze schijtirritant is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics van zusjeMijn zusje is best knap ja. Beetje jammer dat ze schijtirritant is.
Whatsapp maar met je zusje, de geile donder.
Klokje.

dat moet er uit hebben gezienKrijgt hij toch geen verbinding... Hoop dat het snel opgelost is... Ti's nogal verslavend... Dag zonder wapp is dag biet geleefd![]()

Beter lezen.
Heeft ze van je moeder denk ik.Mijn zusje is best knap ja. Beetje jammer dat ze schijtirritant is.
Krijgt hij toch geen verbinding... Hoop dat het snel opgelost is... Ti's nogal verslavend... Dag zonder wapp is dag niet geleefd![]()

Beter lezen.
Heeft ze van je moeder denk ik.
Bedankt voor je hulp, is inderdaad verslavend![]()

Je zusje stuurde mij laatst via Facebook een bericht dat ze graag m'n 06-nummer wilde om met me te whatsappen... Vraag maar aan haar.
't Is trouwens verholpen, ik zette wifi uit op m'n telefoon en kreeg gelijk pling pling pling wanhopige meisjes berichtjes binnen.

Je zusje stuurde mij laatst via Facebook een bericht dat ze graag m'n 06-nummer wilde om met me te whatsappen... Vraag maar aan haar.
't Is trouwens verholpen, ik zette wifi uit op m'n telefoon en kreeg gelijk pling pling pling wanhopige meisjes berichtjes binnen.

Uiteraard, wie niet?!Beter doe jij niet zo bijdehand ja
---------- Post added 19 November 2012 at 20:05 ----------
Heb jij Diaephi op facebook?![]()
Uiteraard, wie niet?!
Zal de kelder wat opruimen, kan ze daar mooi in.
IkWel apart, als jij representatief bent voor een 20 jarige dan zou ik ongeveer 12 zijn kwa uiterlijk
Oh wacht ik lijk ook 12
Zijn zusje heet Hendrik, misschien dat dit wat voor je is.