XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bijna over me nek tijdens trainen, maximize bestel ik de volgende keer niet meer..

Ik heb nog een hele pot van staan hier, 1 keer gebruikt vieze kots spul. Die nieuwe NO explode werkt wel goed en is heerlijk:o

Haha, vorige keer 3 scheppen, wist niet dat er caffeine in zat.

Zieke hartkloppingen en trillingen paar uur lang:p

Hmmm, had Neurocore gekocht, wat n rommel, zelfs van 3 scheppen helemaal niks op de tintelingen van de beta alanine na

Laatste hapje kwark van de rand geschraapt, hard stukje van de bovenkant er in :(

Hmmm, had Neurocore gekocht, wat n rommel, zelfs van 3 scheppen helemaal niks op de tintelingen van de beta alanine na

Ik vind die juist wel goed, energie, goede pomp maar niet te..ook voordelig. Volgende keer neem ik die weer of idd noxplode

Wat the... heb je 3 scheppen NO explode genomen? Je mag niet meer dan 1 schep per 24 uur.. bye bye niertjes:o

Haha nee, van maximize..mijn record staat nog steeds op 8 sheppen jack3d xD

Onder het motto: you have to do what others won't to achieve what others don't xD

net te horen gekregen dat een neef is overleden :s

Sterkte

OT: We zouden vanavond uitgaan met de klas, probeerde klasgenoot over te halen om ook te gaan, hij wilde niet.. dus ik heb m'n baas gezegd dat ik wel kom werken, zegt hij nu ineens ja ik ga wel, je kan wel bij mij pitten ...

Weer geen oog dicht gedaan.. zo maar ff op de bank crashen...

Pffff het is veel te vroeg, oats zijn op en 'moet' zo gaan trainen terwijl ik echt met een slaapkop zit :(

edit: en ik had gisteren een redelijk stressy dat. Nu heb ik weer last van mijn maag omdat ik mijn medicatie niet had gepakt :sad:

Laatst bewerkt:
Pffff het is veel te vroeg, oats zijn op en 'moet' zo gaan trainen terwijl ik echt met een slaapkop zit :(

edit: en ik had gisteren een redelijk stressy dat. Nu heb ik weer last van mijn maag omdat ik mijn medicatie niet had gepakt :sad:

Even flinke hardrock/hardstyle erop en je bent zo wakker! :D

Vandaag eigenlijk pas om 1 uur beginnen met school, kom ik erachter dat ik om half 10 gesprek heb met m'n mentor.. Kan tussendoor niet naar huis fml

Ik krijg bij alle nieuwe topics telkens 502 bad gateway..?

Had paar maand geleden eens 2 polo's en 1 trui besteld uit china. Namaak wel...
Wist dat ze vast zaten bij douane en had niet gehoopt ze ooit nog te krijgen en krijg vandaag een brief van bpost international. Samengevat staat erin dat de waarde op de goederen waarschijnlijk niet overeenkomt met de werkelijke waarde en ik het aankoopbewijs naar bpost moet sturen zodat ze de waarde kunnen bepalen.. Eenmaal ze de waarde weten zullen ze op basis daarvan een boete bepalen denk ik :/ Weet iemand wat ik best doe? Ik hoef die kleding eigenlijk niet meer dus zou ik niet kunnen sturen dat ik die goederen nooit besteld heb? Boete zal wel niet veel zijn maar wil dat toch liever vermijden eigenlijk, vader zou weer zagen...

Karma voor alle hulp <3

Boete?

Is gewoon de btw + douane kosten..

Boete?

Is gewoon de btw + douane kosten..

Dit staat letterlijk in de brief:

Het aangeven van een lagere waarde is strikt verboden, de douanediensten hebben het recht u hiervoor een boete aan te rekenen (...) In de meeste gevallen beraagt deze de helft van het BTW bedrag (bij zendingen vanaf 22 Euro) en 2x het bedrag van de invoerrechten (bij een waarde vanaf 150 Euro). Om ons toe te laten de kosten te berekenen, verzoeken wij u ons, zo spoedig mogelijk, een kopie van de aankoopfaktuur of betalingsbewijs te laten geworden.

Laatste zin vind ik een beetje vreemd eigenlijk maargoed. Ze praten dus toch over een 'boete' al zou die niet hoog zijn ik heb maar voor 60 Euro ofzo aangekocht. Weet het al niet meer juist. Heb m'n twijfels een beetje over:
Als ik aankoopfaktuur doorstuur merken ze vast dat het namaak is?
Ik heb de kleding niet meer nodig dus kan ik niet gewoon zeggen dat ik niks besteld heb zodat ze me met rust laten en ik niks hoef te betalen?

Dit staat letterlijk in de brief:

Het aangeven van een lagere waarde is strikt verboden, de douanediensten hebben het recht u hiervoor een boete aan te rekenen (...) In de meeste gevallen beraagt deze de helft van het BTW bedrag (bij zendingen vanaf 22 Euro) en 2x het bedrag van de invoerrechten (bij een waarde vanaf 150 Euro). Om ons toe te laten de kosten te berekenen, verzoeken wij u ons, zo spoedig mogelijk, een kopie van de aankoopfaktuur of betalingsbewijs te laten geworden.

Laatste zin vind ik een beetje vreemd eigenlijk maargoed. Ze praten dus toch over een 'boete' al zou die niet hoog zijn ik heb maar voor 60 Euro ofzo aangekocht. Weet het al niet meer juist. Heb m'n twijfels een beetje over:
Als ik aankoopfaktuur doorstuur merken ze vast dat het namaak is?
Ik heb de kleding niet meer nodig dus kan ik niet gewoon zeggen dat ik niks besteld heb zodat ze me met rust laten en ik niks hoef te betalen?

Zou gewoon niet reageren, dat zou je waarschijnlijk ook doen als je echt niks had besteld.

Terug
Naar boven