- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Gecondoleerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna over me nek tijdens trainen,maximize bestel ik de volgende keer niet meer..

Ik heb nog een hele pot van staan hier, 1 keer gebruikt vieze kots spul. Die nieuwe NO explode werkt wel goed en is heerlijk![]()

Haha, vorige keer 3 scheppen, wist niet dat er caffeine in zat.
Zieke hartkloppingen en trillingen paar uur lang![]()

Hmmm, had Neurocore gekocht, wat n rommel, zelfs van 3 scheppen helemaal niks op de tintelingen van de beta alanine na
Wat the... heb je 3 scheppen NO explode genomen? Je mag niet meer dan 1 schep per 24 uur.. bye bye niertjes![]()
Pffff het is veel te vroeg, oats zijn op en 'moet' zo gaan trainen terwijl ik echt met een slaapkop zit
edit: en ik had gisteren een redelijk stressy dat. Nu heb ik weer last van mijn maag omdat ik mijn medicatie niet had gepakt![]()

Je poortweg is slecht.Ik krijg bij alle nieuwe topics telkens 502 bad gateway..?

Dit staat letterlijk in de brief:
Het aangeven van een lagere waarde is strikt verboden, de douanediensten hebben het recht u hiervoor een boete aan te rekenen (...) In de meeste gevallen beraagt deze de helft van het BTW bedrag (bij zendingen vanaf 22 Euro) en 2x het bedrag van de invoerrechten (bij een waarde vanaf 150 Euro). Om ons toe te laten de kosten te berekenen, verzoeken wij u ons, zo spoedig mogelijk, een kopie van de aankoopfaktuur of betalingsbewijs te laten geworden.
Laatste zin vind ik een beetje vreemd eigenlijk maargoed. Ze praten dus toch over een 'boete' al zou die niet hoog zijn ik heb maar voor 60 Euro ofzo aangekocht. Weet het al niet meer juist. Heb m'n twijfels een beetje over:
Als ik aankoopfaktuur doorstuur merken ze vast dat het namaak is?
Ik heb de kleding niet meer nodig dus kan ik niet gewoon zeggen dat ik niks besteld heb zodat ze me met rust laten en ik niks hoef te betalen?
Thanks![]()