Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bitches. Altijd bitches die een dag verpesten.

foam rolling = the suck fffuuuuu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"ideale vrouw" die bestaat niet jongu :D

ff serieus na voor MissNuke

misschien eens resistance bands bekijken

iron-woody-resistance-bands.jpg

deze dingen zijn een goeie tool voor rehab/prehab; doorbloeding stimuleren in je been en zo (zonder de oorzaak of problematiek te kennen)
Ik gebruik ze sinds enkele maanden bijna elke dag, samen met de kine-sessies hebben ze me van een blessure aan de heup afgeholpen, of toch bijna

Zijn wel erg handig. Al denk ik niet dat ze helpen voor mijn probleem..
Maar ga er wel even naar kijken!

F*cking K*nker M*ngolen van PostNL!!!!! :mad:

De hele dag was er iemand thuis, ik kom speciaal vroeger terug van school. Staat er weeral dat ze een dag later komen :mad: Yes mad! :mad: Ik kan niet eeuwig thuisblijven!!!! :mad:

Wil ik contact met ze opnemen:
Bedankt voor het indienen van uw vraag. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

:mad: K*T Hollanders :mad:

tumblr_mbjaxkrJzi1roglxl.gif

F*cking K*nker M*ngolen van PostNL!!!!! :mad:

De hele dag was er iemand thuis, ik kom speciaal vroeger terug van school. Staat er weeral dat ze een dag later komen :mad: Yes mad! :mad: Ik kan niet eeuwig thuisblijven!!!! :mad:

Wil ik contact met ze opnemen:
Bedankt voor het indienen van uw vraag. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

:mad: K*T Hollanders :mad:

Kuurlogje binnenkort? :D

Zonder postnl dan, anders komt het niet goed :o
Srs volgens mij komt 9/10 pakjes te laat aan bij mij! :mad:

Maar stel je nu eens voor: je moet zaterdag een hele dag werken en je komt overeen met je moeder dat zij, speciaal voor dit pakje (htc one s) thuis blijft. 's avonds kom ik thuis, geen pakje en op hun site staat dat het maandag (vandaag) wordt geleverd. Vandaag bleef mijn zus thuis tot 16u, dus ik stop speciaal vroeger met school zodat ik op tijd zou zijn (heb normaal les tot 17.30u). Kom ik thuis, geen pakje. Ik check de site, weer een dag uitgesteld.
Dan wil ik PostNL contacteren, moet ik 2 dagen wachten op een antwoord :mad:

Stelletje m*ngolen, speel me iemand anders zijn voeten! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Close enough :roflol:

Is whatsapp bij jullie ook kaput?

jup hier ook...

Ik zou best wel met missnuke willen appen :)

Terug
Naar boven