AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zon hoerenvrouw bracht vandaag medicijnen terug + gebruikte naalden maar ze deed het niet in een speciale doos, dus ik ging er zo met mn hand in

in before aids pff t*ring fl**kers die niks om anderen geven

Jij maakt je overal druk om, ten eerste moet ze HIV hebben, percentage van HIV patienten binnen NL is 0,2%, en mocht je zo gelukkig zijn en jouw bloed met die van haar in contact komt, dan is er pas 1% kans dat je het daadwerkelijk krijgt. Dus zoals Calypus al zei, in de reis naar je apotheker toe had je meer kans om dood te gaan, dan met je hand in die h**r haar doos te zitten.

Heb ik gedaan, maar op de pc van m'n moeder/broer doet het internet het wel gewoon. Zelfde modem/router...

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:01 ----------

Zou m'n internet kabel niet kapot kunnen zijn? Lampje brandt wel als ik het stekkertje erin doe...

Eerst maar trainen (gaat om 21:30 dicht) :( karma voor hulp

nee, want dan zou je een andere foutmelding krijgen. Het feit dat je een foute ip krijg wijst op foute interactie met je modem.

oplossingen die mij te binnen schieten

heb je een abonnement met een limiet boven 2 pcs?(telenet basic)
restart modem en test?
fabrieksinstellingen terugzetten op de modem

Staat ip niet handmatig ingesteld?

zou me verwonderen, maar ms wel mogelijkheid.

check of je ip op automatisch staat.

Jij maakt je overal druk om, ten eerste moet ze HIV hebben, percentage van HIV patienten binnen NL is 0,2%, en mocht je zo gelukkig zijn en jouw bloed met die van haar in contact komt, dan is er pas 1% kans dat je het daadwerkelijk krijgt. Dus zoals Calypus al zei, in de reis naar je apotheker toe had je meer kans om dood te gaan, dan met je hand in die h**r haar doos te zitten.
hehehe, heb zelf nooit geluk vandaar, er zijn wel 2-3 aids patienten bij onze apotheek btw

Vond deze nog
Belangrijk risico vormt in de gezondheidszorg het contact met bloed door prikken, snijden of spatten (chirurgen, verpleegkundigen, analisten, maar soms ook schoonmakers en technisch personeel). Bij een gemiddelde hoeveelheid virus in het bloed van de bron treedt na het prikken aan een besmette naald slechts in 0,3 % (3 op de 1000 keer) van de gevallen een besmetting met HIV op.

Het wordt al al minder..

Is dat jouw birdie? wasda voor soort?

Nee man :roflol: ik voer ze eigenlijk nauwelijks met de hand laat staan dat iemand die ik ken zo'n postuur heeft.

IMG_5487.jpg

Zijn ook niet bedoeld voor hand opfok, te zeldzaam er voor

Slijtage valt niet onder garantie..

Maar goed, je mag er van uit gaan dat binnen 2 jaar geen slijtage schade ontstaat of je moet wel heel enthousiast op dat knopje lopen te rammen de hele tijd

bullshit.

Of slijtage onder garantie valt hangt af van wanneer het stuk is.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:50 ----------

Vond deze nog
Belangrijk risico vormt in de gezondheidszorg het contact met bloed door prikken, snijden of spatten (chirurgen, verpleegkundigen, analisten, maar soms ook schoonmakers en technisch personeel). Bij een gemiddelde hoeveelheid virus in het bloed van de bron treedt na het prikken aan een besmette naald slechts in 0,3 % (3 op de 1000 keer) van de gevallen een besmetting met HIV op.

Het wordt al al minder..

komt nog bij dat er bij de naald geen direct contact met het bloed was, en het deel van het bloed op de punt van de naald aan lucht is blootgesteld.

Minor gaat WEER niet door fock mai laiffffff. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Plus ik kan geen mensen ontwijken in de trein. De hele tijd download ik echt goeie music en dan komt een of andere random langs me zitte. [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

bullshit.

Of slijtage onder garantie valt hangt af van wanneer het stuk is.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:50 ----------

komt nog bij dat er bij de naald geen direct contact met het bloed was, en het deel van het bloed op de punt van de naald aan lucht is blootgesteld.

Daarom dus zou me er niet druk om maken.
Maargoed kan me voorstellen dat je toch zoiets heb van :(
Had niet hoeven te gebeuren als mvr gewoon netjes aan regeltjes had gehouden

En vanaf een zekere termijn valt de bewijslast op de koper, zelfs in de garantieperiode.
Probeer jij dit maar te bewijzen als leek.

Zou gewoon triest zijn moesten ze moeilijk daar over doen. Vriend van mij had knopje van zijn iPhone kapot en kreeg gewoon nieuwe..

Maar goed, Apple is relatief makkelijk met garantie

Oké Calyptus, zo te zien ben jij ook goed in inkoppers, of zou ik het inkopjes noemen?

probeer je me weer te verleiden met je geile praat, hoody?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:58 ----------

Zou gewoon triest zijn moesten ze moeilijk daar over doen. Vriend van mij had knopje van zijn iPhone kapot en kreeg gewoon nieuwe..

Maar goed, Apple is relatief makkelijk met garantie

In principe is voor klantenbinding het idd beter om hier minnelijk iets overeen te komen.

Over hoe apple hier mee omgaat weet ik niet.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:00 ----------

Had niet hoeven te gebeuren als mvr gewoon netjes aan regeltjes had gehouden

als ik 1 ding geleerd heb uit mijn beroepservaring is dat je je altijd moet indekken, want vroeg of laat wordt je hierdoor stevig gedoet.

Laatst bewerkt:
Komt door de tren:( (not srs)

Ballen zijn tikkeltje droog, mogen wel weer eens afgelebberd worden hoor.

Terug
Naar boven