Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Xyxyz k*t ecto

hij vraagt toch of het een normale prijs is?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 17:09 ----------

kansloos... net als je avatar... sukkel

Het trieste is, dat het eigenlijk zijn lul is, en niet een random foto van google ofzo. Calyptus DBB potloodventer :o

waarvoor waren die rode 3hoekjes ook alweer..

en dat zeg je maar tegen je moeder

Niet heel lullig bedoeld hoor maar schelden wordt over het algemeen geaccepteerd op dit forum.. Zeker als vrouw moet je de mensen hier niet heel erg serieus nemen :roflol: (Zeker Arnodsi niet :trollface: )

Pas wanneer t echt uit de hand loopt word er wat aan gedaan, verwacht niet dat iemand die t**f zegt reporten zin heeft :o

---------- Post added 20 November 2012 at 17:23 ----------

Had ik maar een k*t :(

Niet heel lullig bedoeld hoor maar schelden wordt over het algemeen geaccepteerd op dit forum.. Zeker als vrouw moet je de mensen hier niet heel erg serieus nemen :roflol: (Zeker Arnodsi niet :trollface: )

Pas wanneer t echt uit de hand loopt word er wat aan gedaan, verwacht niet dat iemand die t**f zegt reporten zin heeft :o

niet lullig bedoeld hoor maar met jouw vrouwen lichaam val jij ook onder het woord t**f

waarvoor waren die rode 3hoekjes ook alweer..

en dat zeg je maar tegen je moeder

yep, report mij maar nadat je zelf een pure flame maakt, we zien wel hoe dat afloopt.

Jouw gedrag is bitcherig en gaat erover. Als je dat zelf niet inziet...

---------- Post added 20 November 2012 at 17:23 ----------

Had ik maar een k*t :(
:roflol: jij accepteert het omdat iedereen tegen jou scheld. Je bent niets anders gewoon :roflol:
Niet veel andere mensen accepteren dat denk ik! ;)

iedereen lekker humeurig vandaag

hoody heeft wel gelijk over die tik

laat de laatste tijd altijd een remspoor na :(

Brommer opgehaald, werd gerepareerd. Was gestolen en terug gevonden door politie, kosten bedroegen maar 167 euro, en ze hebben gratis even me krassen weggewerkt.

Meevallertje :)

Wakker gelegen tot 4 uur..dat dere maximize

zon hoerenvrouw bracht vandaag medicijnen terug + gebruikte naalden maar ze deed het niet in een speciale doos, dus ik ging er zo met mn hand in

in before aids pff t*ring fl**kers die niks om anderen geven

Terug
Naar boven