Echt stoer man zulke duren spullen, superleuk enzow![]()
Weet ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt stoer man zulke duren spullen, superleuk enzow![]()

Mevrouw de t**f snapt het principe van plagen niet?
Je hebt wel vaak last van iets, of ligt dat aan mij?38° koorts, wazig gevoel in mn kop en slapjes, maar voor de rest geen lichamelijke klachten. What could this be? Griep?
Internetseriousbusiness.tifhij vraagt toch of het een normale prijs is?
---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 17:09 ----------
kansloos... net als je avatar... sukkel
hij vraagt toch of het een normale prijs is?
---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 17:09 ----------
kansloos... net als je avatar... sukkel

waarvoor waren die rode 3hoekjes ook alweer..
en dat zeg je maar tegen je moeder
(Zeker Arnodsi niet
)

Damn jasper, tegen dat je hoody 'kwaad' krijgt.
Niet heel lullig bedoeld hoor maar schelden wordt over het algemeen geaccepteerd op dit forum.. Zeker als vrouw moet je de mensen hier niet heel erg serieus nemen(Zeker Arnodsi niet
)
Pas wanneer t echt uit de hand loopt word er wat aan gedaan, verwacht niet dat iemand die t**f zegt reporten zin heeft![]()
waarvoor waren die rode 3hoekjes ook alweer..
en dat zeg je maar tegen je moeder
Niet heel lullig bedoeld hoor maar schelden wordt over het algemeen geaccepteerd op dit forum.. Zeker als vrouw moet je de mensen hier niet heel erg serieus nemen(Zeker Arnodsi niet
)
Pas wanneer t echt uit de hand loopt word er wat aan gedaan, verwacht niet dat iemand die t**f zegt reporten zin heeft
---------- Post added 20 November 2012 at 17:23 ----------
Had ik maar een k*t![]()
jij accepteert het omdat iedereen tegen jou scheld. Je bent niets anders gewoon

nee srs no hate mag jou wel, je hebt alleen af en toe een corrigerende tik nodig voor jouw bitcherig gedrag
b*ch pleasezon hoerenvrouw bracht vandaag medicijnen terug + gebruikte naalden maar ze deed het niet in een speciale doos, dus ik ging er zo met mn hand in
in before aids pff t*ring fl**kers die niks om anderen geven