Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jullie hebben mn dag verpest

zou misschien uit eten gaan maar ben ziek :( ik mis hierdoor onbeperkt spare ribs:treuren:

Epic ruzie thuis (door mijn zus, ik had er eerst niets mee te maken) en nu is mijn moeder zonder papieren weggereden :(

Epic ruzie thuis (door mijn zus, ik had er eerst niets mee te maken) en nu is mijn moeder zonder papieren weggereden :(

Ik rij altijd zonder autopapieren weg :roflol:

Slaat imo nergens op dat je het bewijs dat de auto van jou is mee moet nemen ze kunnen dat gewoon opzoeken via het kenteken.

gebeurd dit vaker? wel k*t voor je man :(
Vaak ben ik de oorzaak :o Maar dan gaat het over domme dingen. Zoals ik mijn kamer nog altijd niet heb opgeruimd

Maar mijn zus begint echt weinig tot geen respect te tonen tov mijn moeder. Tijdje geleden hadden ze hier al ruzie over en vandaag aan tafel terug. Niet de letterlijke woorden, maar het was ong zoiets: moeder: 'zus, doe ik eigenlijk iets goed?' zus: 'nee'. En dan nadien vroeg mijn moeder aan mijn zus of ze de tafel wou afruimen en toen wou ze weggaan. Mijn moeder vroeg aan mijn vader om te helpen, maar die bleef gewoon als een mong**l gapen. Dus ik kwam ertussen. En toen ontplofte de bom

---------- Post added 22 November 2012 at 19:59 ----------

Die heb ik gewoon altijd in mijn jas zitten :o

En autopapieren in de auto laten liggen is ook niet heel handig :rolleyes:
Of verzekeringspapieren, weet ik veel. Heb zelf geen auto :o

Vaak ben ik de oorzaak :o Maar dan gaat het over domme dingen. Zoals ik mijn kamer nog altijd niet heb opgeruimd

Maar mijn zus begint echt weinig tot geen respect te tonen tov mijn moeder. Tijdje geleden hadden ze hier al ruzie over en vandaag aan tafel terug. Niet de letterlijke woorden, maar het was ong zoiets: moeder: 'zus, doe ik eigenlijk iets goed?' zus: 'nee'. En dan nadien vroeg mijn moeder aan mijn zus of ze de tafel wou afruimen en toen wou ze weggaan. Mijn moeder vroeg aan mijn vader om te helpen, maar die bleef gewoon als een mong**l gapen. Dus ik kwam ertussen. En toen ontplofte de bom

Ik hoop dat je je heel schuldig voelt vervelend kind :mad:

Nee gein :p

Die van mij is er inmiddels aan gewend dat ze regelmatig tegenwind krijgt. Maar goed ook want ze loopt regelmatig ruzie te maken om ruzie te maken lijkt wel..

Moeder is net thuis, ze komt naar boven, doet mijn deur dicht en gaat naar de kamer van mijn zus :popcorn:

En t*ring wat zijn die eiwitrepen duur :roflol:

1:20 per reep, are you ****ing kidding me?

Ik hoop dat je je heel schuldig voelt vervelend kind :mad:

Nee gein :p

Die van mij is er inmiddels aan gewend dat ze regelmatig tegenwind krijgt. Maar goed ook want ze loopt regelmatig ruzie te maken om ruzie te maken lijkt wel..
Dat mijn zus mij uitscheld als stuk stront maakt mij niet uit, maar wel beetje respect tov je moeder.

Bv elke avond zeggen dat het eten vies is, altijd om geld komen schooien terwijl ze mij uitlacht met mijn 8€/u loon (zij verdient 14€/u en in het weekend en feestdagen +20€/u), ze weigert het om mijn strijk te doen terwijl mijn moeder haar geld geeft, zeggen dat onze moeder niets goed doet ....

Als het je niet aanstaat moet je maar alleen gaan wonen ...

Terug
Naar boven