AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

oh

Lullige was dat ze het toch echt wel meende.. nu ook geen contact meer mee gelukkig

Ai 22 das niet goed.. blijven steken in pubberraal gedrag. Vaak hebben alleen mannen dat
Ze is gewoon egoïstisch, doet alleen iets als het positief voor haar is. De rest kan stikken. Ligt wat in de familie (ze lijkt heel hard op mijn grootmoeder)

Wanneer jij 35-36 bent, gaan de vriendjes van je zoon beginnen fantaseren over jou!! Bereid je al maar voor :D:o

Ze is gewoon egoïstisch, ligt wat in de familie (ze lijkt heel hard op mijn grootmoeder)

Wanneer jij 35-36 bent, gaan de vriendjes van je zoon beginnen fantaseren over jou!! Bereid je al maar voor :D:o

Daar kan ik me geen voorstelling van maken hahahah

Hoop dat ie geen Bryan heet :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha nee ;)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:15 ----------

Ik heb ook nog wel ff wat te zeiken...

Vanmorgen naar fysio geweest... Ging totaal niet we hebben ook maar besloten weer contact op te nemen met neuroloog...
Andere medicatie aanvragen die stomme diclos wordt ik stront beroerd van en dat terwijl ik maagbeschermers gebruik..

Oh gezellig een topic over ruzies met broers en zusters :D

Ik heb nu naar schatting 2 jaar geen contact meer met mijn enige broer, echt 0,0. Op verjaardagen feliciteren wij elkaar niet, zeggen geen hoi of goedemorgen tegen elkaar echt gewoon niks.

Daarentegen slaan we elkaar de hersens niet meer in, dus ik vind het prima zo.

Misschien ook een optie voor jou arnodsi?

Wat heb jij precies?
Iets met verlamming van je linkerkant, maar wat is de oorzaak? :o

Wat heb jij precies?
Iets met verlamming van je linkerkant, maar wat is de oorzaak? :o

Hahaha ik ga jullie niet lastig vallen met mijn lugubere verhalen ;)

Heb op het randje gelegen zuurstof tekort, shock, hevig bloedverlies... Mijn hersenen hebben daar een tik van gehad en sturen nu verkeerde seintjes door..

Oh gezellig een topic over ruzies met broers en zusters :D

Ik heb nu naar schatting 2 jaar geen contact meer met mijn enige broer, echt 0,0. Op verjaardagen feliciteren wij elkaar niet, zeggen geen hoi of goedemorgen tegen elkaar echt gewoon niks.

Daarentegen slaan we elkaar de hersens niet meer in, dus ik vind het prima zo.

Misschien ook een optie voor jou arnodsi?
Soms kom ik goed overeen met haar, maar soms kunnen we elkaar afmaken :o

In januari heeft ze haar diploma en ze heeft al verschillende jobaanbiedingen gekregen, dus ik denk niet dat ze hier nog lang blijft

Hahaha ik ga jullie niet lastig vallen met mijn lugubere verhalen ;)

Heb op het randje gelegen zuurstof tekort, shock, hevig bloedverlies... Mijn hersenen hebben daar een tik van gehad en sturen nu verkeerde seintjes door..
Donderdagavond 21.30u, ik heb momenteel niets beters te doen hoor :dunno:

:eek: klinkt heftig

Hardstyle op de radio. Achterlijke k*t plaat van de prophet ook nog eens. Laat die graf hype snel voorbij zijn aub.

Soms kom ik goed overeen met haar, maar soms kunnen we elkaar afmaken :o

In januari heeft ze haar diploma en ze heeft al verschillende jobaanbiedingen gekregen, dus ik denk niet dat ze hier nog lang blijft

Donderdagavond 21.30u, ik heb momenteel niets beters te doen hoor :dunno:

:eek: klinkt heftig

Wat ik er nog aan af weet is dat ik echt meest rare dingen heb gezegt :o voor de rest is een groot deel een zwart gat.. Pas na operatie werdt ik weer een beetje wakker maar ook daarna zitten er diverse black outs in het verhaal na 2 dagen bloed gekregen te hebben werdt ik weer weer beetje ik.
Wat ik wel erg jammer vind is dat ik eerste weken van mijn zoontje gemist heb.. Wat leuk moet zijn was eigenlijk een ware hel

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:34 ----------

Gek, ik dacht dat enkel vrouwen dat hadden :scratch:
:trollface:

Hehehe blijkbaar niet :p

Wat ik er nog aan af weet is dat ik echt meest rare dingen heb gezegt :o voor de rest is een groot deel een zwart gat.. Pas na operatie werdt ik weer een beetje wakker maar ook daarna zitten er diverse black outs in het verhaal na 2 dagen bloed gekregen te hebben werdt ik weer weer beetje ik.
Wat ik wel erg jammer vind is dat ik eerste weken van mijn zoontje gemist heb.. Wat leuk moet zijn was eigenlijk een ware hel

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:34 ----------

Hehehe blijkbaar niet :p
Heftig ...
Plots ineens gestort? Of overvallen ofzo? :o

Normaal ben ik geen grammarnazi. Maak zelf ook fouten, maar het is 'werd' en niet 'werdt' :o :P

Heftig ...
Plots ineens gestort? Of overvallen ofzo? :o

Normaal ben ik geen grammarnazi. Maak zelf ook fouten, maar het is 'werd' en niet 'werdt' :o :P

Arnodsi lees is man :D het heeft duidelijk met de geboorte van haar zoontje te maken dus ik gok complicatie bij geboorte

niet dat dit mijn zaken zijn :)

En het is gezegd en niet gezegt :o :o :o

Ach als je me constant gaat verbeteren ga je daar een dagtaak aan hebben.. Heb beetje probs met spelling.. Dus succes

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:49 ----------

Kan ook vlak na de geboorte gebeurd zijn :dunno:

Klopt ;)

Ja van 1 op ander moment.. Binnen tien min 41 graden koorts daarna werdt het een beetje vaag allemaal... Wel dat iedereen in paniek was... Hoorde ambulance mensen enge dingen zeggen..

Terug
Naar boven