- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is gewoon egoïstisch, doet alleen iets als het positief voor haar is. De rest kan stikken. Ligt wat in de familie (ze lijkt heel hard op mijn grootmoeder)Lullige was dat ze het toch echt wel meende.. nu ook geen contact meer mee gelukkig
Ai 22 das niet goed.. blijven steken in pubberraal gedrag. Vaak hebben alleen mannen dat
Wanneer jij 35-36 bent, gaan de vriendjes van je zoon beginnen fantaseren over jou!! Bereid je al maar voor

Ze is gewoon egoïstisch, ligt wat in de familie (ze lijkt heel hard op mijn grootmoeder)
Wanneer jij 35-36 bent, gaan de vriendjes van je zoon beginnen fantaseren over jou!! Bereid je al maar voor![]()

Wat heb jij precies?
Iets met verlamming van je linkerkant, maar wat is de oorzaak?![]()

Soms kom ik goed overeen met haar, maar soms kunnen we elkaar afmakenOh gezellig een topic over ruzies met broers en zusters
Ik heb nu naar schatting 2 jaar geen contact meer met mijn enige broer, echt 0,0. Op verjaardagen feliciteren wij elkaar niet, zeggen geen hoi of goedemorgen tegen elkaar echt gewoon niks.
Daarentegen slaan we elkaar de hersens niet meer in, dus ik vind het prima zo.
Misschien ook een optie voor jou arnodsi?

Donderdagavond 21.30u, ik heb momenteel niets beters te doen hoorHahaha ik ga jullie niet lastig vallen met mijn lugubere verhalen
Heb op het randje gelegen zuurstof tekort, shock, hevig bloedverlies... Mijn hersenen hebben daar een tik van gehad en sturen nu verkeerde seintjes door..

klinkt heftigHardstyle op de radio. Achterlijke k*t plaat van de prophet ook nog eens. Laat die graf hype snel voorbij zijn aub.
Gek, ik dacht dat enkel vrouwen dat haddenAi 22 das niet goed.. blijven steken in pubberraal gedrag. Vaak hebben alleen mannen dat

Soms kom ik goed overeen met haar, maar soms kunnen we elkaar afmaken
In januari heeft ze haar diploma en ze heeft al verschillende jobaanbiedingen gekregen, dus ik denk niet dat ze hier nog lang blijft
Donderdagavond 21.30u, ik heb momenteel niets beters te doen hoor
klinkt heftig
voor de rest is een groot deel een zwart gat.. Pas na operatie werdt ik weer een beetje wakker maar ook daarna zitten er diverse black outs in het verhaal na 2 dagen bloed gekregen te hebben werdt ik weer weer beetje ik. 
Heftig ...Wat ik er nog aan af weet is dat ik echt meest rare dingen heb gezegtvoor de rest is een groot deel een zwart gat.. Pas na operatie werdt ik weer een beetje wakker maar ook daarna zitten er diverse black outs in het verhaal na 2 dagen bloed gekregen te hebben werdt ik weer weer beetje ik.
Wat ik wel erg jammer vind is dat ik eerste weken van mijn zoontje gemist heb.. Wat leuk moet zijn was eigenlijk een ware hel
---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:34 ----------
Hehehe blijkbaar niet![]()

Heftig ...
Plots ineens gestort? Of overvallen ofzo?
Normaal ben ik geen grammarnazi. Maak zelf ook fouten, maar het is 'werd' en niet 'werdt'![]()

Heftig ...
Plots ineens gestort? Of overvallen ofzo?
Normaal ben ik geen grammarnazi. Maak zelf ook fouten, maar het is 'werd' en niet 'werdt'![]()
het heeft duidelijk met de geboorte van haar zoontje te maken dus ik gok complicatie bij geboorte
Arnodsi lees is manhet heeft duidelijk met de geboorte van haar zoontje te maken dus ik gok complicatie bij geboorte
niet dat dit mijn zaken zijn