Dat mijn zus mij uitscheld als stuk stront maakt mij niet uit, maar wel beetje respect tov je moeder.
Bv elke avond zeggen dat het eten vies is, altijd om geld komen schooien terwijl ze mij uitlacht met mijn 8€/u loon (zij verdient 14€/u en in het weekend en feestdagen +20€/u), ze weigert het om mijn strijk te doen terwijl mijn moeder haar geld geeft, zeggen dat onze moeder niets goed doet ....
Als het je niet aanstaat moet je maar alleen gaan wonen ...
Wij zeggen gewoon wat we denken en komt misschien wel grof over maar we zijn wel open naar elkaar. Beter dan dat je in jezelf gaat kniezen over hoe vervelend andere mensen wel niet zijn. Zolang ik mijn ma niet met kanker uitscheld maakt ze zich er niet zo druk om behalve als t nergens op slaat.
Maar goed, heel herkenbaar. Mijn zusje zat ook altijd te zeiken toen ik gestopt was met mijn studie en dat ik dom was.. Terwijl zij echt net de havo gehaald had, op de havo is blijven zitten en inmiddels ook geen fl**ker doet. Maar goed, volledig gerechtvaardigd omdat 1 van haar kansloze vriendinnetjes om aandacht zat te zeiken door te zeggen dat ze dood wilde.
Dat mijn beste vriend in t laatste jaar van mijn Havo overleden was telt volgens haar niet omdat ik wel goede cijfers had

Domme mensen moet je gewoon negeren en niet mee in discussie gaan.

sparen lukt ook nog, juist 'nieuwe' Honda Civic 1.4 sport gekocht