MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat mijn zus mij uitscheld als stuk stront maakt mij niet uit, maar wel beetje respect tov je moeder.

Bv elke avond zeggen dat het eten vies is, altijd om geld komen schooien terwijl ze mij uitlacht met mijn 8€/u loon (zij verdient 14€/u en in het weekend en feestdagen +20€/u), ze weigert het om mijn strijk te doen terwijl mijn moeder haar geld geeft, zeggen dat onze moeder niets goed doet ....

Als het je niet aanstaat moet je maar alleen gaan wonen ...

Wij zeggen gewoon wat we denken en komt misschien wel grof over maar we zijn wel open naar elkaar. Beter dan dat je in jezelf gaat kniezen over hoe vervelend andere mensen wel niet zijn. Zolang ik mijn ma niet met kanker uitscheld maakt ze zich er niet zo druk om behalve als t nergens op slaat.

Maar goed, heel herkenbaar. Mijn zusje zat ook altijd te zeiken toen ik gestopt was met mijn studie en dat ik dom was.. Terwijl zij echt net de havo gehaald had, op de havo is blijven zitten en inmiddels ook geen fl**ker doet. Maar goed, volledig gerechtvaardigd omdat 1 van haar kansloze vriendinnetjes om aandacht zat te zeiken door te zeggen dat ze dood wilde.

Dat mijn beste vriend in t laatste jaar van mijn Havo overleden was telt volgens haar niet omdat ik wel goede cijfers had :roflol:

Domme mensen moet je gewoon negeren en niet mee in discussie gaan.

Wij zeggen gewoon wat we denken en komt misschien wel grof over maar we zijn wel open naar elkaar. Beter dan dat je in jezelf gaat kniezen over hoe vervelend andere mensen wel niet zijn. Zolang ik mijn ma niet met kanker uitscheld maakt ze zich er niet zo druk om behalve als t nergens op slaat.

Maar goed, heel herkenbaar. Mijn zusje zat ook altijd te zeiken toen ik gestopt was met mijn studie en dat ik dom was.. Terwijl zij echt net de havo gehaald had, op de havo is blijven zitten en inmiddels ook geen fl**ker doet. Maar goed, volledig gerechtvaardigd omdat 1 van haar kansloze vriendinnetjes om aandacht zat te zeiken door te zeggen dat ze dood wilde.

Dat mijn beste vriend in t laatste jaar van mijn Havo overleden was telt volgens haar niet omdat ik wel goede cijfers had :roflol:

Domme mensen moet je gewoon negeren en niet mee in discussie gaan.
Dom is ze niet, gewoon respectloos tov mijn moeder. En dan kan ik echt niet hebben. Ze verdient gewoon een dikke vette bitchslap

En t*ring wat zijn die eiwitrepen duur :roflol:

1:20 per reep, are you ****ing kidding me?

Dit snap ik dus ook niet man...die dingen zijn wel lekker (FortiFX). zelf maken is dat een succes?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 20:23 ----------

Dom is ze niet, gewoon respectloos tov mijn moeder. En dan kan ik echt niet hebben. Ze verdient gewoon een dikke vette bitchslap

Had ook zo'n zus. Ben blij dat ik alleen ben gaan wonen. Arrogant k*twijf dat het was.

Heb tegen m'n ouders al gezegd dat ik geen zus heb. Ik spreek er niet tegen. Ik moet er niets van weten.
Heeft vrij grove dingen tegen mn vader gezegd en deed zelf geen klop. nutteloos zijn zo'n mensen.

Dit snap ik dus ook niet man...die dingen zijn wel lekker (FortiFX). zelf maken is dat een succes?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 20:23 ----------

Had ook zo'n zus. Ben blij dat ik alleen ben gaan wonen. Arrogant k*twijf dat het was.

Heb tegen m'n ouders al gezegd dat ik geen zus heb. Ik spreek er niet tegen. Ik moet er niets van weten.
Heeft vrij grove dingen tegen mn vader gezegd en deed zelf geen klop. nutteloos zijn zo'n mensen.
Zou ik ook wel willen, maar ik spaar liever wat langer.
Eerst diploma halen (,eventueel naar het leger), paar jaar vast werken en dan iets kopen ipv eerst te huren.

---------- Post added 22 November 2012 at 20:29 ----------

Mag niet :(
srs, ze heeft iets met haar gehoor. En als ze een harde slag op haar hoofd krijgt moet ze paar dagen naar het ziekenhuis.

En ik heb haar ooit eens op haar schouders geslagen en nadien waren het niet de beste dagen van mijn leven :o
We zaten in de auto, we hadden ervoor al ruzie, ruzie escaleert, zij flipt opeens helemaal, begint te slaan, krabben, pitsen ... als een malle (ik heb nog steeds littekens op mijn arm), ik sla haar op haar schouder/arm. Opeens is het muisstil en begint ze te wenen.

Was niet echt een fijn moment toen we thuis kwamen :o

Laatst bewerkt:
Zou ik ook wel willen, maar ik spaar liever wat langer.
Eerst diploma halen (,eventueel naar het leger), paar jaar vast werken en dan iets kopen ipv eerst te huren.

---------- Post added 22 November 2012 at 20:29 ----------

Mag niet :(
srs, ze heeft iets met haar gehoor. En als ze een harde slag op haar hoofd krijgt moet ze paar dagen naar het ziekenhuis.

En ik heb haar ooit eens op haar schouders geslagen en nadien waren het niet de beste dagen van mijn leven :o
We zaten in de auto, we hadden ervoor al ruzie, ruzie escaleert, zij flipt opeens helemaal, begint te slaan, krabben, pitsen ... als een malle (ik heb nog steeds littekens op mijn arm), ik sla haar op haar schouder/arm. Opeens is het muisstil en begint ze te wenen.

Was niet echt een fijn moment toen we thuis kwamen :o
Typisch...zij begint en jij krijgt onder je kloten :/ vaak genoeg meegemaakt.

En ik woon samen met mn vriendin, we werken alletwee dus geen probleem :D sparen lukt ook nog, juist 'nieuwe' Honda Civic 1.4 sport gekocht :D (47 000km)

Typisch...zij begint en jij krijgt onder je kloten :/ vaak genoeg meegemaakt.

En ik woon samen met mn vriendin, we werken alletwee dus geen probleem :D sparen lukt ook nog, juist 'nieuwe' Honda Civic 1.4 sport gekocht :D (47 000km)
:roflol: het bloed 'liep' van mijn arm en ik kreeg de schuld :roflol:
vrouwen ...

Ben blij dat ik geen zus heb.. Genoeg gezien bij de gebuur hier, n zus lijkt altijd wel psychotisch gevalletjé ???
Broer hebben daarintegen is epic! Ruzie? effe batsen en 5min later complimenten over die rechtse die je gaf :roflol:

Nou nou ;)

Hier gelukkig al snel het huis uit dus geen last van gehad..
Behalve die ene keer dat mijn stiefzusje mijn moeders een h**r noemde.. wat heeft ze daarn een spijt van gehad arm kind

Mag hopen dat mijn kids me beetje normaal behandelen... anders gaan ze echt een k leven krijgen:evil2:

Haat aan puberale schijnheilige zusjes (Y)

gewoon je zus een paar keer goed pakken.. weet ze ook dat ze niet met je moet ****en

Nou nou ;)

Behalve die ene keer dat mijn stiefzusje mijn moeders een h**r noemde.. wat heeft ze daarn een spijt van gehad arm kind

Mag hopen dat mijn kids me beetje normaal behandelen... anders gaan ze echt een k leven krijgen:evil2:

Hopelijk geen zoon?Anders kan hij later van zen matties horen wat voor een milf z'n moeder wel niet is :rolleyes:
Jup meegemaakt.. echt k*t

Nou nou ;)

De ene keer heeft iedereen al wel eens gehad? Er vallen vaak foute woorden tijdens een ruzie. Mijn zus is gewoon op regelmatige basis onrespectvol.

Haat aan puberale schijnheilige zusjes (Y)
Het probleem is dat ze 22jaar is :roflol:

ze heeft nog geen kinderen

De ene keer heeft iedereen al wel eens gehad? Er vallen vaak foute woorden tijdens een ruzie. Mijn zus is gewoon op regelmatige basis onrespectvol.

Het probleem is dat ze 22jaar is :roflol:

Lullige was dat ze het toch echt wel meende.. nu ook geen contact meer mee gelukkig

Ai 22 das niet goed.. blijven steken in pubberraal gedrag. Vaak hebben alleen mannen dat

Pff veel vrouwen blijven ook onvolwassen;)

Terug
Naar boven