- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Interesse? Ga weg man, die handicap is het beste wat me ooit overkomen is. De pot op met verplichtingen, I'm handicapped

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interesse? Ga weg man, die handicap is het beste wat me ooit overkomen is. De pot op met verplichtingen, I'm handicapped

Interesse? Ga weg man, die handicap is het beste wat me ooit overkomen is. De pot op met verplichtingen, I'm handicapped![]()

Niet beseffen en geen rekening houden is niet hetzelfde![]()
![]()
Interesse? Ga weg man, die handicap is het beste wat me ooit overkomen is. De pot op met verplichtingen, I'm handicapped![]()

K*t, m'n werkdag is bijna voorbij. Altijd k*t om dan door de kou naar huis te moeten fietsen.![]()
Rijd net ieman in een open cabrio langs me, erg koud zal het dus niet zijn haha.
Haha, je hebt er van die idiote patsers bij die moeten showen dat ze een cabrio hebben.
Haha, je hebt er van die idiote patsers bij die moeten showen dat ze een cabrio hebben.

Te laat.In b4 Xyzyz die begint op te scheppen over z'n Audi die bij een vriend staat![]()
In b4 Xyzyz die begint op te scheppen over z'n Audi die bij een vriend staat![]()
Je poortweg is slecht.Ik krijg bij sommige topics 502 bad gateway, ligt dit aan het forum of aan mijn pc?
Ik krijg bij sommige topics 502 bad gateway, ligt dit aan het forum of aan mijn pc?
Ik krijg bij sommige topics 502 bad gateway, ligt dit aan het forum of aan mijn pc?

Ligt aan jou, alles ligt aan jou. Zelfs in Afrika worden problemen veroorzaakt door jouw aanwezigheid hier op dit forum.