Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die schijt power out in mijn straat , erg leuk als je 3 computers 24/7 aan heb staan......:mad:
vond het al zo stil vanochtend........

heb jij geen 6 generatoren in de garage staan, zodat je met een 'power-out' als enigste nog wel stroom heb?

had beter van je verwacht, zeker met je intresse in elektronica/ICT dingen :p

Normaal gesproken wel,
maar zit in een verhuizing en heb mijn APC afgekoppeld , en ja hoor dan gebeurd het..:o

Iemand even een kort opzetje van een financieringsplan? Heb totaal geen zin om dat vandaag op te gaan stellen. gaat over een doorstart.

zzzzzzzzz

Fiets net uit mn werk naar huis, met n collega mee (7/10), trekt n marokkaantje me van mn fiets af, geef m n tik, gaat er n Hollander met mn fiets vandoor, ik daar achteraan, krijg n paar kk tikken, lig op de grond, paar schoppen op mn kop, man of 3-4...

Laffe ......honden, 1 herkende ik van vroeger, staan met zn allen voor n club voor 16jarigen, potverdomme mobiel stuk en kop aan puin (negat aesthetics...)

Potverdomme wat n haat naar alles en iedereen nu!

Pak die ene met een gummiknuppel aan.
Zorg alleen dat verder niemand het ziet :D

geen kater

yeahhhhh :D

Die strawberry/banana shake van xxl is echt niet te zuipen. Lost wel goed op maar de smaak is ver te zoeken en de smaak die eraan zit is vies.

zit ik een kwartiertje met koptelefoon op, opeens is hier niemand meer thuis, eten staat nog op tafel, gemaakte koffie ook, niemand te bereiken...

wtf is going on?

Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten :(.

Terug
Naar boven