AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De machinist bijvoorbeeld.
Of wat dacht je van die mensen die het moesten opruimen.

brrr...

Ik zag laatst trouwens dat de conducteur eruit moet om bijvoorbeeld een kleed erover te leggen. De machinist moet blijven zitten, maar ja die heeft het wel zien gebeuren.

Mensen die dat doen beseffen niet wat ze andere mensen aandoen helaas.

Ik zag laatst trouwens dat de conducteur eruit moet om bijvoorbeeld een kleed erover te leggen. De machinist moet blijven zitten, maar ja die heeft het wel zien gebeuren.

Machinist moet er ook uit, daar zijn ze zo boos om omdat ze die shit niet willen zien.. Maar je bent bij wet verplicht om te helpen.

Als je zover bent dat je niet meer wilt leven ga je daar echt geen rekening mee houden

Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten :(.
oef sterkte man!

De machinist bijvoorbeeld.
Of wat dacht je van die mensen die het moesten opruimen.

brrr...
brandweer en andere organisatie op zich heeft er meestal niet zon moeite mee, is heftiger voor degene die het zien gebeuren dan voor degene die het opruimen

Machinist moet er ook uit, daar zijn ze zo boos om omdat ze die shit niet willen zien.. Maar je bent bij wet verplicht om te helpen.
machinist is niet verplicht om dat lijk te bergen zover mij bekend toch? alleen om de reizigers te informeren dacht ik

machinist is niet verplicht om dat lijk te bergen zover mij bekend toch? alleen om de reizigers te informeren dacht ik

Verplicht om te kijken of er 1e hulp verleend moet worden. Je bent bij wet verplicht mensen te helpen..

---------- Post added 26 November 2012 at 13:26 ----------

brandweer en andere organisatie op zich heeft er meestal niet zon moeite mee, is heftiger voor degene die het zien gebeuren dan voor degene die het opruimen

Toch is het niet echt een prettige ervaring zelfs voor mensen die er aan 'gewend' zijn.

Machinisten houden er regelmatig trauma's aan over, zo'n kerel was na de 5e x niet meer in staat zijn werk nog uit te voeren en zat sinds dien ziek thuis.

microgolfoven op kot is stuk, zit hier koude havermout te vreten :fuu:

Verplicht om te kijken of er 1e hulp verleend moet worden. Je bent bij wet verplicht mensen te helpen..

---------- Post added 26 November 2012 at 13:26 ----------

Toch is het niet echt een prettige ervaring zelfs voor mensen die er aan 'gewend' zijn.

Machinisten houden er regelmatig trauma's aan over, zo'n kerel was na de 5e x niet meer in staat zijn werk nog uit te voeren en zat sinds dien ziek thuis.

verplicht hulp te verlenen is enorm breed, 112 bellen is in dat geval ook hulp verlenen. t is wat mij betreft meer een richtlijn, en zodra jij het gevoel hebt dat je eigen veiligheid in het geding komt dan hoef je al niets te doen. daar valt ook mentale schade onder,

is evengoed geen prettige ervaring, maar bedoelde niet de machinisten, meer de brandweerlui en politie e.d. en bedrijf dat de boel schoon komt maken.

zo sprak ik laatst een collega die ook naar een springer moest, hij had de voet inclusief schoen gevonden en wist me doodleuk te vertellen dat t een maat 42 was.

inb4 Peanut met interesse in die voet

Vreemd, in die docu destijds zeiden ze nog dat de machinist nooit de trein mocht verlaten. Misschien is dat veranderd.

Het kromme is ook nog eens dat veel psychische instellingen langs het spoor liggen.

Vreemd, in die docu destijds zeiden ze nog dat de machinist nooit de trein mocht verlaten. Misschien is dat veranderd.

Aha, ik dacht dat hij wel naar buiten moest. Kan ook zijn dat het om ander treinpersoneel ging maar goed.

Als t aan mij lag werd die zooi gewoon in een container geflikkerd en weg er mee.

---------- Post added 26 November 2012 at 13:56 ----------

Het kromme is ook nog eens dat veel psychische instellingen langs het spoor liggen.

True, mijn pa woonde vroeger vlak bij zo'n stuk spoor.. Sprongen wekelijks mensen voor de trein daar.

Citaat:
Origineel gepost door Michel38 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je zover bent dat je niet meer wilt leven ga je daar echt geen rekening mee houden

Dat is precies wat ik ook zeg.:rolleyes:

lol bij ons zit de ggz ook op loopafstand van het spoor. Is hier ook vaak raak

Citaat:
Origineel gepost door Michel38 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is precies wat ik ook zeg.:rolleyes:

Niet beseffen en geen rekening houden is niet hetzelfde :rolleyes: :rolleyes:

Terug
Naar boven