Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten.
Arme mensen die t gezien hebben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten.
De machinist bijvoorbeeld.
Of wat dacht je van die mensen die het moesten opruimen.
brrr...
Ik zag laatst trouwens dat de conducteur eruit moet om bijvoorbeeld een kleed erover te leggen. De machinist moet blijven zitten, maar ja die heeft het wel zien gebeuren.
Mensen die dat doen beseffen niet wat ze andere mensen aandoen helaas.
Ik zag laatst trouwens dat de conducteur eruit moet om bijvoorbeeld een kleed erover te leggen. De machinist moet blijven zitten, maar ja die heeft het wel zien gebeuren.
oef sterkte man!Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten.
brandweer en andere organisatie op zich heeft er meestal niet zon moeite mee, is heftiger voor degene die het zien gebeuren dan voor degene die het opruimenDe machinist bijvoorbeeld.
Of wat dacht je van die mensen die het moesten opruimen.
brrr...
machinist is niet verplicht om dat lijk te bergen zover mij bekend toch? alleen om de reizigers te informeren dacht ikMachinist moet er ook uit, daar zijn ze zo boos om omdat ze die shit niet willen zien.. Maar je bent bij wet verplicht om te helpen.
machinist is niet verplicht om dat lijk te bergen zover mij bekend toch? alleen om de reizigers te informeren dacht ik
brandweer en andere organisatie op zich heeft er meestal niet zon moeite mee, is heftiger voor degene die het zien gebeuren dan voor degene die het opruimen
Jemig,Vriendin die ik soms zag bij mijn weekendjob heeft zichzelf voor de trein gesmeten.

Verplicht om te kijken of er 1e hulp verleend moet worden. Je bent bij wet verplicht mensen te helpen..
---------- Post added 26 November 2012 at 13:26 ----------
Toch is het niet echt een prettige ervaring zelfs voor mensen die er aan 'gewend' zijn.
Machinisten houden er regelmatig trauma's aan over, zo'n kerel was na de 5e x niet meer in staat zijn werk nog uit te voeren en zat sinds dien ziek thuis.

Machinist moet er ook uit, daar zijn ze zo boos om omdat ze die shit niet willen zien.. Maar je bent bij wet verplicht om te helpen.
Vreemd, in die docu destijds zeiden ze nog dat de machinist nooit de trein mocht verlaten. Misschien is dat veranderd.
Het kromme is ook nog eens dat veel psychische instellingen langs het spoor liggen.
Als je zover bent dat je niet meer wilt leven ga je daar echt geen rekening mee houden

Citaat:
Origineel gepost door Michel38 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is precies wat ik ook zeg.![]()