XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

in de cut en extreem zin hebben in junk en jezelf helemaal vol te vreten met alles wat je tegenkomt

:fuu:

[Link niet meer beschikbaar]

Zoiets...

en dit is er van over :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PhotoFunia-11f091.gif

De groene thee is op, ben op kantoor.

FML.

Niet normaal hoeveel spierpijn ik in mn benen heb :D

Lekker 5 km gelopen, benen kapot :D

ow wacht dit is juist goed, wrong topic is wrong

OT: werken tot 22.00!!

Nou ik je stats zie, ga is aan de Big Tastsy's jij!

haha ja i know, ben aan het opbouwen, niet voor niets dat ik om half 4 zon magnetron maaltijd naar binnen werk :p

was al bang dat er ongezonde dingen in zouden zitten:rolleyes:

Dude..

Kebab :cool:

Of loempia's.

Je kan zoveel halen dat lekkerder is dan mac eten

loempia's gisteren idd gegeten, vietnamese dingen, ect srs lekker, mja als ik daar mn gains van moet maken dan maak ik het mezelf straks moeilijk als ik weer normaal moet gaan eten :p

OT: k*tdag:
1. amper geslapen
2. amper kunnen eten van de misselijkheid
3. telefoon heeft 0 bereik, vodafone weet niet wat het is vermoed simkaart. nieuwe komt pas over 2 werkdagen (dus maandag???)
4. in de vodafone winkel mochten ze me niet helpen omdat mn contract onder naam van mn moeder staat (omdat ik destijds 16 oid was..) en ze moeten haar persoonlijk in de winkel hebben voor toestemming....

Ziek zijn dag 2. Flink k*t

haha ja i know, ben aan het opbouwen, niet voor niets dat ik om half 4 zon magnetron maaltijd naar binnen werk :p

was al bang dat er ongezonde dingen in zouden zitten:rolleyes:

loempia's gisteren idd gegeten, vietnamese dingen, ect srs lekker, mja als ik daar mn gains van moet maken dan maak ik het mezelf straks moeilijk als ik weer normaal moet gaan eten :p

Haha ik net nog..

Kan me niet voorstellen dat loempia's slecht zijn om te eten. Die hier bakt ze gewoon in gezonde olie en ze bevatten nauwelijks vet. Verder is t gewoon een blaadje bladerdeeg, wat groente en vlees..

Haha ik net nog..

Kan me niet voorstellen dat loempia's slecht zijn om te eten. Die hier bakt ze gewoon in gezonde olie en ze bevatten nauwelijks vet. Verder is t gewoon een blaadje bladerdeeg, wat groente en vlees..

waat moet ik dan de gains vandaan halen als er nauwelijks vet in zit

:trollface:

waat moet ik dan de gains vandaan halen als er nauwelijks vet in zit

:trollface:

:roflol::roflol:

Zo'n kerel in mijn klas ook, is net gaan sportten.

Zegtie: ja als je traint worden vetten omgezet in eiwitten.

En van test e krijg je nep spieren

En broodje bapao is goed want zitten veel eiwitten in

Hij heeft overigens wel een realistisch doel, van 72 naar 75 kilo in 3 maanden. Moet haalbaar zijn als beginner en iemand die eerder gesport heeft :o

Ach, hij is ieder geval wel goed bezig.. Hij deadlift niet maar hij gaat wel hard op de machines.

Ik heb veel vet dus dat kan ik allemaal omzetten in spieren

Dagelijkse sleur

:roflol::roflol:

Zo'n kerel in mijn klas ook, is net gaan sportten.

Zegtie: ja als je traint worden vetten omgezet in eiwitten.

En van test e krijg je nep spieren

En broodje bapao is goed want zitten veel eiwitten in

Hij heeft overigens wel een realistisch doel, van 72 naar 75 kilo in 3 maanden. Moet haalbaar zijn als beginner en iemand die eerder gesport heeft :o

Ach, hij is ieder geval wel goed bezig.. Hij deadlift niet maar hij gaat wel hard op de machines.

ik ga hard op mn meid en krijg de gains van mn leven, zelf van de vetten.

Terug
Naar boven