XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol

Ik ben al meer dan 15 kilo aangekomen in 5 maanden dus ik weet wel zeker dat het werkt

Nohomo

Ik ben al meer dan 15 kilo aangekomen in 5 maanden dus ik weet wel zeker dat het werkt

Nohomo
i-dont-take-steroids-i-take-dat-dere-celltech.jpg

:roflol::roflol:

Zo'n kerel in mijn klas ook, is net gaan sportten.

Zegtie: ja als je traint worden vetten omgezet in eiwitten.

En van test e krijg je nep spieren

En broodje bapao is goed want zitten veel eiwitten in

Hij heeft overigens wel een realistisch doel, van 72 naar 75 kilo in 3 maanden. Moet haalbaar zijn als beginner en iemand die eerder gesport heeft :o

Ach, hij is ieder geval wel goed bezig.. Hij deadlift niet maar hij gaat wel hard op de machines.

Een kennis van me liep laatst hard op de loopband met een trui aan. Ik vroeg waarom hij dit deed. Hij zei; met een trui aan zweet ik meer en vet zit in zweet dus zo val ik af... :D

Ik zei hem dat dit niet zo was en dat hij zichzelf zo alleen uitdroogt. Hij zei toen dat zijn fysiotherapeut of cardioloog ofzo hem dit verteld had.. :o

Een kennis van me liep laatst hard op de loopband met een trui aan. Ik vroeg waarom hij dit deed. Hij zei; met een trui aan zweet ik meer en vet zit in zweet dus zo val ik af... :D

Ik zei hem dat dit niet zo was en dat hij zichzelf zo alleen uitdroogt. Hij zei toen dat zijn fysiotherapeut of cardioloog ofzo hem dit verteld had.. :o

:roflol: Dat is wel heel erg. Zulke lui moeten ze gelijk weer naar school sturen

Dafuq

bish heeft zo hard gezogen dat m'n eikel net een roze lieverheersbeestje met paarse stippen is.

Middelmatig pijntje in mijn onderrug, toch trainen en dan met DL zwaarste set voelen dat het verergerd is.......
Nu dus moeilijk opstaan en lopen etcetera....pfffff.

Soms kun je je van de minste pijntjes voelen alsof je een gruwelijk probleem hebt ofzo, beetje relativeren maar ff.

Nohomo

Hoeveel weeg je nu?

Haha, hettzelfde als mensen die een vuilniszak omdoen.

Dus je woog minder dan 53? Potverdomme man

Virgin all the way, niemand doet toch zo'n pepskelet :roflol:

Gadverdamme het is koud!!!

Zit op vrjaardag... had liever gaan trainen

Terug
Naar boven