- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
og doe gains gaar niksik ga hard op mn meid en krijg de gains van mn leven, zelf van de vetten.

Kijkend naar je stats kun je beter je zaad in je zak houden en die eiwitten voor iets anders gebruiken![]()

Ik ben al meer dan 15 kilo aangekomen in 5 maanden dus ik weet wel zeker dat het werkt
Nohomo
Zo'n kerel in mijn klas ook, is net gaan sportten.
Zegtie: ja als je traint worden vetten omgezet in eiwitten.
En van test e krijg je nep spieren
En broodje bapao is goed want zitten veel eiwitten in
Hij heeft overigens wel een realistisch doel, van 72 naar 75 kilo in 3 maanden. Moet haalbaar zijn als beginner en iemand die eerder gesport heeft
Ach, hij is ieder geval wel goed bezig.. Hij deadlift niet maar hij gaat wel hard op de machines.

Een kennis van me liep laatst hard op de loopband met een trui aan. Ik vroeg waarom hij dit deed. Hij zei; met een trui aan zweet ik meer en vet zit in zweet dus zo val ik af...
Ik zei hem dat dit niet zo was en dat hij zichzelf zo alleen uitdroogt. Hij zei toen dat zijn fysiotherapeut of cardioloog ofzo hem dit verteld had..![]()
Dat is wel heel erg. Zulke lui moeten ze gelijk weer naar school sturenIk ben al meer dan 15 kilo aangekomen in 5 maanden dus ik weet wel zeker dat het werkt
Nohomo
Een kennis van me liep laatst hard op de loopband met een trui aan. Ik vroeg waarom hij dit deed. Hij zei; met een trui aan zweet ik meer en vet zit in zweet dus zo val ik af...
Ik zei hem dat dit niet zo was en dat hij zichzelf zo alleen uitdroogt. Hij zei toen dat zijn fysiotherapeut of cardioloog ofzo hem dit verteld had..![]()
Ik ben al meer dan 15 kilo aangekomen in 5 maanden dus ik weet wel zeker dat het werkt
Nohomo

Spieren bestaan voor 75% uit vocht dus 4 kilo zou neerkomen op 16 kilo vvm, iets minder dus
---------- Post added 29 November 2012 at 19:54 ----------
68 ofzo..
Oja is eigenlijk iets minder dan 15..![]()

Dus je woog minder dan 53? Potverdomme man
Virgin all the way, niemand doet toch zo'n pepskelet![]()
'vroeger' was ik niet zo mager
Shrinkage