MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
dat de pannen hier in huis veel te klein zijn, ben bezig met mijn chili en de pan zit tot de rand vol, terwijl ik er nog minstens 800 gram bonen bij wil gooien :mad:

doorgedreven cut is begonnen

Ik gooide mijn telefoon op de grond vanaf mijn bed op het tapijt, toen maakte die een raar geluidje.. en nu kan mijn batterijklepje niet meer dicht en het scherm komt langzaam los. hijs ook beetje krom :(

Samsung jet

• #3.169
dat ik de hele dag kei druk heb gehad en daardoor niet kon trainen en ook niet goed eten, de hele dag al kei honger :mad:

Dat ik vandaag goed heb gegeten in tegenstelling tot gisteren toen ik ^&)))(*^%$#ziek was, ahaah zit weer in het verkeerde topic:D

• #3.171
Benedenburen (winkel) die de tv heel hard aan hebben staan en vrolijk beweren dat dat mag tot 10 uur savonds als je vraagt of het wat zachter ken.
Het mag ja, het moet niet.

Dagje thuiswerken in ieder geval wel goed verpest.

Benedenburen (winkel) die de tv heel hard aan hebben staan en vrolijk beweren dat dat mag tot 10 uur savonds als je vraagt of het wat zachter ken.
Het mag ja, het moet niet.

Dagje thuiswerken in ieder geval wel goed verpest.

Rechtsmisbruik!

en dat mag niet

:trollface:

Ik word helemaal gek hier. :roflol:

Zit ergens een fout in mijn solidworks model waar ik 2 week aan heb gewerkt en telkens als ik probeer het te verhelpen gaat iets nieuws fout. Echt gvd ik word gek!!!

dikke onvoldoende bij NL mondeling, k*thoer

Teveel koffie, ik space 'm

Tjik is ziek.:mad:

Ook dikke Voldoende bij Nederlands mondeling :rocknana: :)

Terug
Naar boven