AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoe krijg je dat voor mekaar :P

nou als je niet zo van boeken houdt, en het je geen reet kan schelen wat dit jaar het boekenweekgeschenk is(ja moest ik weten volgens haar) en dat ze zichzelf altijd zoveel beter vinden dan haal je een onvoldoende :gay:

mja we weten allemaal dat lezen voor mensen is die op zaterdagavond :fa:

gezeik op school

Was vanmorgen wakker gemaakt door de wekker en ik ga 3-5 minuten op me rechter elleboog leunend blijven liggen. (zo dus: http://us.123rf.com/400wm/400/400/s...inde-mannelijk-model-liggen-op-het-strand.jpg :gay:... Alleen dan mijn schouder een stuk hoger richting me hoofd )

En ik heb nu iets verrekt daar of zo want zodra ik lach of hoest heb ik dikke pijnscheuten net boven mijn sleutelbeen. :(!
Ik had laatst bijna hetzelfde met een slapend been, toen ik op wou staan zakte ik door m'n been heen en stootte ik m'n voet tegen een drempeltje waardoor m'n voet helemaal open lag :roflol: best wel een fail

Dat ik al sinds 5 uur wakker ben zodat ik nu 2,5 uur in de trein kan zitten naar Veenendaal.

@ pietje, nog voorkeur voor bepaalde mensen in veenendaal? Of gewoon random people?

aids heeft mn dag verpest :(

5 uur opgestaan om mondelingen voor te bereiden..

@die turk philly
heb je aids?

sinds kwart voor 6 wakker :( weet nou niet of ik nu ga slapen en dan vanavond misshien niet kan slapen of nu proberen wakker te blijven en te gaan slapen rond 9

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.193
sinds kwart voor 6 wakker :( weet nou niet of ik nu ga slapen en dan vanavond misshien niet kan slapen of nu proberen wakker te blijven en te gaan slapen rond 9

heb ik nu ook al een paar dagen last van, neem wat los een pre workoutbooster op in koffie en blijf zo lang mogelijk op, dat ga ik iig doen

de deadliftriem die ik wou kopen waar ik bijna een uur voor in de bus heb gezeten sluit niet goed aan op me lichaam, voor niets 2 uur met het OV :(

Is een DL riem wel goed voor je?

Dat m'n tjik nog steeds ziek is en dat de internetverbinding met m'n mobiel als modem sneller is dan m'n vaste verbinding.:dunno:

kloot presentatie maken voor morgen engels van minstens 15 minuten :fuux:

Vanmiddag gekruide steaks gehaald in de aanbieding, wil ik ze net in de pan gooien lees ik op het etiket 'Steak Maxima'....
Gelijk geen honger meer.:mad:

...

Gestopt met m'n stage (na overleg met school... liep daar niet zo lekker), kwam vandaag langs om mijn spullen op te halen... Ignore modus van mijn ex-collega's... Ik heb gezegd dat ik zonder hard feelings daar wegga, en het werk (uitzendbureau, commerciële shizzle) niks voor me is... bla bla bla eikels daar!
Nu weer op zoek naar stage en heel veel mailen. Ik krijg een hoop mails terug van mijn grote vriend met het onderwerp Delivery Status Notification (Failure)‏... K*tzooi

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven