phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

verkeerde topic

verkeerde topic

... Alleen dan mijn schouder een stuk hoger richting me hoofd )
!Ik had laatst bijna hetzelfde met een slapend been, toen ik op wou staan zakte ik door m'n been heen en stootte ik m'n voet tegen een drempeltje waardoor m'n voet helemaal open lagWas vanmorgen wakker gemaakt door de wekker en ik ga 3-5 minuten op me rechter elleboog leunend blijven liggen. (zo dus: http://us.123rf.com/400wm/400/400/s...inde-mannelijk-model-liggen-op-het-strand.jpg... Alleen dan mijn schouder een stuk hoger richting me hoofd )
En ik heb nu iets verrekt daar of zo want zodra ik lach of hoest heb ik dikke pijnscheuten net boven mijn sleutelbeen.!
best wel een failDat ik al sinds 5 uur wakker ben zodat ik nu 2,5 uur in de trein kan zitten naar Veenendaal.

sinds kwart voor 6 wakkerweet nou niet of ik nu ga slapen en dan vanavond misshien niet kan slapen of nu proberen wakker te blijven en te gaan slapen rond 9

@ pietje, nog voorkeur voor bepaalde mensen in veenendaal? Of gewoon random people?