XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
Gestopt met m'n stage (na overleg met school... liep daar niet zo lekker), kwam vandaag langs om mijn spullen op te halen... Ignore modus van mijn ex-collega's... Ik heb gezegd dat ik zonder hard feelings daar wegga, en het werk (uitzendbureau, commerciële shizzle) niks voor me is... bla bla bla eikels daar!
Nu weer op zoek naar stage en heel veel mailen. Ik krijg een hoop mails terug van mijn grote vriend met het onderwerp Delivery Status Notification (Failure)‏... K*tzooi

had je geen werk voor jezelf kenne regelen op dat uitzendbureau?

had je geen werk voor jezelf kenne regelen op dat uitzendbureau?
Nee.... Ze doen geen zaken met stagiaires (voor andere bedrijven) ivm de omrekeningsfactor enzo... dan kost een stagiaire ineens 2.x keer zo veel, kan je bijna een vaste kracht voor nemen.

mijn nek doet gewoon zeer van het shruggen xD

Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

Ik had het geweldige idee mijn oren te stretchen op mijn werk en mijn hete bazin wou dat wel doen, van 1,2 mm naar 5mm is dus blijkbaar geen goed idee, mijn twee oorlelletjes gezwollen en blood everywhere #FML

fail. waarom zou je uberhaupt een gat van 5 mm in je oor willen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.208
ik von je oren leuk zoals ze waren :sad:

care/

u just dont mes with perfection

Aww, slijmjurk.

Ik wel. :eyebrow:

Ben het trouwens wel met Tymen eens. :(

Oh en

inb4 Bobbin die zegt dat 't ****ing sexy is

Bobbintje <3 is al gaan slapen hoor

kan je me uitleggen wat er sexy is aan een gapend gat in je oor?

Tot acht mm groeit het nog dicht, dus lekker care, vijf mm is nu ook niet bepaald het einde van de wereld. :p

Ed+van+Amsterdam-eMM-Horton-171.jpg

handafdrukken van zn kids

Gestopt met m'n stage (na overleg met school... liep daar niet zo lekker), kwam vandaag langs om mijn spullen op te halen... Ignore modus van mijn ex-collega's... Ik heb gezegd dat ik zonder hard feelings daar wegga, en het werk (uitzendbureau, commerciële shizzle) niks voor me is... bla bla bla eikels daar!
Nu weer op zoek naar stage en heel veel mailen. Ik krijg een hoop mails terug van mijn grote vriend met het onderwerp Delivery Status Notification (Failure)‏... K*tzooi
Hoe lang zou je daar nog stage moeten lopen dan?

Waarom gestopt trouwens?

Terug
Naar boven