MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom is mijn avatar opeens zo klein? :sad:

En als die de politie belt zeggen hun dat je met levens gevaarlijk vuurwerk naar ze gooit. Lets see who gets the better end of that;p

Hé srs, waarom is mijn avatar opeens zo klein? :eek:

Ik stak het gewoon op eigen terrein af + niet te bewijzen.

als je beveiliging heb lopen heb je ook camera's ?;p als ze die inzien en jij steekt wat aan en gooit dat weg bewijs jij maar dat die dikke knal 5 seconden daarna niet van jou was:p

xyxyx is gewoon een hele stoere jongen

Pfff kl*te avatar :mad:

als je beveiliging heb lopen heb je ook camera's ?;p als ze die inzien en jij steekt wat aan en gooit dat weg bewijs jij maar dat die dikke knal 5 seconden daarna niet van jou was:p

Wat voor idioot ben je dan ook als je die hele opname geeft, gewoon alleen t deel geven wat er toe doet.

Als ze op ons terrein proberen te komen bel ik gewoon de beveiliging :roflol:

Ik stak het gewoon op eigen terrein af + niet te bewijzen.

Laat me raden? opgenomen in een psych instelling, met een paar door goed gedrag verkregen vrijheden, zoals internet, verblijf in de algemene woonkamer met hond en vogels, en natuurlijk buitenspelen op een met hoge muren omringde luchtplaats??

Daar gaan je vrijheden weer door dat vuurwerk.
:p :p

Laat me raden? opgenomen in een psych instelling, met een paar door goed gedrag verkregen vrijheden, zoals internet, verblijf in de algemene woonkamer met hond en vogels, en natuurlijk buitenspelen op een met hoge muren omringde luchtplaats??

Auw:D

Vanmorgen uit bed geflikkerd. Zwaar irritant.

tijdens mijn eerste pauze kom ik er achter dat ik mijn lepel ben vergeten voor mn kwark te eten, en in mijn middag pauze er opnieuw achter komen dat ik mijn vork van vergeten voor mijn tonijn..

Moet je de auto die ik kreeg ter compensatie van mijn trieste leven niet vergeten he.

Terug
Naar boven