XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Boete voor te hard rijden.. 65 km/h gereden op een weg waar je normaal 70 km/h mag.. waren nu 'werkzaamheden' dus snelheid is aangepast naar 50 km/h.

Mogen ze de flitspalen aanpassen naar deze snelheid? En als dit zo is dan hebben ze die dag 1000en mensen geflitst.

weg aan het garen zzzzz

Niemand die mijn zwartepiet wilt zijn, dus als sinterklaas trollen lukt waarschijnlijk niet :fuu: . Iedereen is andere dingen aan t doen en de gene die zei dat hij wilde komt net aan dat hij 3 x niet naar wiskunde is geweest en die dag toch wel naar wiskunde wilt gaan.

:fa:

Ga wel kijken of t met kerst wel lukt zoals eigenlijk op de planning stond.

Boete voor te hard rijden.. 65 km/h gereden op een weg waar je normaal 70 km/h mag.. waren nu 'werkzaamheden' dus snelheid is aangepast naar 50 km/h.

Mogen ze de flitspalen aanpassen naar deze snelheid? En als dit zo is dan hebben ze die dag 1000en mensen geflitst.

Mogen? Ja lijkt mij wel helaas,.. dat is de dan geldende limiet.
maar dat ze het daadwerkelijk doen is nieuw voor mij ,.... uitkijken vort dus :o

220 net niet boven de knieën gekregen bij deadlift :(

Tuurlijk mag dit

Vraag afstellingen enzo op van die flitspaal en check of klopt met iets

Wow erg stoer zeg! Goed voorbeeld ook gezien je leeftijd :rolleyes:

Hond en vogels worden helemaal gek van dat vuurwerk dus ze gaan maar lekker voor hun eigen huis vuurwerk afsteken. Altijd van die gezwellen die uit hun eigen straat weggestuurd worden en dan hier maar af gaan steken.

Terug
Naar boven