Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Iedereen is andere dingen aan t doen en de gene die zei dat hij wilde komt net aan dat hij 3 x niet naar wiskunde is geweest en die dag toch wel naar wiskunde wilt gaan. 
Boete voor te hard rijden.. 65 km/h gereden op een weg waar je normaal 70 km/h mag.. waren nu 'werkzaamheden' dus snelheid is aangepast naar 50 km/h.
Mogen ze de flitspalen aanpassen naar deze snelheid? En als dit zo is dan hebben ze die dag 1000en mensen geflitst.

Boete voor te hard rijden.. 65 km/h gereden op een weg waar je normaal 70 km/h mag.. waren nu 'werkzaamheden' dus snelheid is aangepast naar 50 km/h.
Mogen ze de flitspalen aanpassen naar deze snelheid? En als dit zo is dan hebben ze die dag 1000en mensen geflitst.

Vraag afstellingen enzo op van die flitspaal en check of klopt met iets
haha en jij hebt het aan hun verkocht met je cobra 6![]()

T zijn gewoon rotjes, echt achterlijk irritant. Ga dat lekker ergens anders afsteken. Vorig jaar had ik een cobra 6 naar die lui gegooid, gelijk weg die kinderen![]()
T zijn gewoon rotjes, echt achterlijk irritant. Ga dat lekker ergens anders afsteken. Vorig jaar had ik een cobra 6 naar die lui gegooid, gelijk weg die kinderen![]()

Wow erg stoer zeg! Goed voorbeeld ook gezien je leeftijd![]()

Linksonderaan op de startknop duwen en dan bij 'programma's en bestanden zoeken' 'jersey' intypen en dan op 'bestanden' klikkenAls ik F3 doe, gebeurt er niks. Weet niet hoe ik iets moet zoeken in m'n pc met windows 7
Wie gooit er dan ook zoiets naar mensen. Gek dat ze weg gaan..

heb het al opnieuw gedownloadLinksonderaan op de startknop duwen en dan bij 'programma's en bestanden zoeken' 'jersey' intypen en dan op 'bestanden' klikken

Wow erg stoer zeg! Goed voorbeeld ook gezien je leeftijd![]()