AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd heb net een paar afleveringen van nieuwste seizoen Jersey Shore gedownload, heb ze alleen niet in de Utorrent map gezet, weet niet waar ze wel staan... heb de torrents al verwijderd uit Utorrent dus kan de map waar ze in opgeslagen zijn niet openen via Utorrent. Iemand enig idee?

Moet zo toch eens mijn bed uit komen, klote koud dan altijd :(

Ben omin vaak niet op school omdat ik steeds ziek word :fuu: heb nu al koorts en hoest me dood als ik nu naar school ga ben ik morgen te ziek voor stage -_-

Gvd heb net een paar afleveringen van nieuwste seizoen Jersey Shore gedownload, heb ze alleen niet in de Utorrent map gezet, weet niet waar ze wel staan... heb de torrents al verwijderd uit Utorrent dus kan de map waar ze in opgeslagen zijn niet openen via Utorrent. Iemand enig idee?

F3 en laten zoeken gewoon?

Dat ik totaal niet over m'n ex heen kom verpest m'n dag keer op keer.

Door de k*t sneeuw worden alle gepoetste autos vies en dan kan ik ze weer poetsen.

Moet gepoetste occasions repareren en weer de showroom in doen. Van dat poetsen word ik gek

nog een geluk dat je geen postkoetsen moet poetsen

Torrent nog een x downloaden en dan wilt ie het in dezelfde map opslaan wss, voila.

Kijken naar welke bronmap bittorrent ze dl?

Opties -> Voorkeuren -> Mappen -> Locatie gedownloade bestand of Voltooide downloads verplaatsen naar:

Daar eens kijken?

Klote kinderen die nu al vuurwerk afsteken :o

dit weer.. dikke winterdip hiero lijkt wel haha.

echt 24/7 moe

Winterdipje voor mij ook ... ben ook gruwelijk moe al paar dagen .. + m'n maag werkt ook niet echt mee

Handschoenen aan moeten op de fiets, maar het elke keer vergeten en na 5 minuten fietsen geen gevoel meer hebben in je handen. Echt k*t.

Terug
Naar boven