XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De 'klantenservice' van Fit For Free. 40 Eurocent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van mijn mobiele telefoon. Uiteraard waren er nog 5 wachtenden voor mij..

Macho gedrag van bazen, onsamenhangend gelul van manisch depressieve collega's en een werkloze huisgenoot die de pc monopoliseert. :mad:

Bakje thee, paar schepjes jack3d, kannetje koffie en dan heerlijk maffen.

Laatst bewerkt:
hoerek*t, proefversie van al die windows onzin is verlopen en heb een licentiesleutel nodig. probeer die op de onderkant van me laptop maar die wordt niet gepakt

what do

hoerek*t, proefversie van al die windows onzin is verlopen en heb een licentiesleutel nodig. probeer die op de onderkant van me laptop maar die wordt niet gepakt

what do

Andere versie? Je hebt ook maar 252342 versies van windows ofzo en een code werkt alleen voor de juiste

Die van mij 1.10m breed, in mijn kamer bij m'n moeder in het rijtjeshuis.

:trollfacex:

060724_CRT_TV.jpg

Zo 1? :trollface:

hoezo?

ga jij zeggen na een harde maand werken nee joh gek ik hoef geen salaris..

die vergelijking slaat nergens op, bijna iedereen weet dat je antivirus en office programma's gratis kan krijgen door een beetje rond te kijken.

Andere versie? Je hebt ook maar 252342 versies van windows ofzo en een code werkt alleen voor de juiste

ja snap er echt geen k*t van. heb een proefversie van 60 dagen (kreeg er een key bij) maar die geeft deze error:

error 25004. the product key you entered cannot be used on this machine. this is most likely due to previous office 2010 trials being installed

lijkt dus alsof ik eerst al het oude office zooi moet verwijderen?

die vergelijking slaat nergens op, bijna iedereen weet dat je antivirus en office programma's gratis kan krijgen door een beetje rond te kijken.

ja snap er echt geen k*t van. heb een proefversie van 60 dagen (kreeg er een key bij) maar die geeft deze error:

error 25004. the product key you entered cannot be used on this machine. this is most likely due to previous office 2010 trials being installed

lijkt dus alsof ik eerst al het oude office zooi moet verwijderen?

die code onder je laptop is een windows code niet voor office

maar waarom vind jij die vergelijking nergens op slaan.. er zitten toch gewoon programmeurs aan te werken die ook betaald moeten worden?

Die code stond bij mij volgens mij op een boekje dat ik bij de aankoop van mijn notebook kreeg.

Terug
Naar boven