Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt elke avond voordat ik ga slapen zet ik nog een film op. Lekker tijdens die film in slaap vallen.. vooral nu met winter lekker warm in bed. hmm
hoerek*t, proefversie van al die windows onzin is verlopen en heb een licentiesleutel nodig. probeer die op de onderkant van me laptop maar die wordt niet gepakt
what do

hoerek*t, proefversie van al die windows onzin is verlopen en heb een licentiesleutel nodig. probeer die op de onderkant van me laptop maar die wordt niet gepakt
what do
Kun je ook zo lekker beoordelen van 1 foto
Je moet niet de verhoudingen doorrekenen met spul wat jij thuis hebt he, die tv is 1 meter breed![]()

Die van mij 1.10m breed, in mijn kamer bij m'n moeder in het rijtjeshuis.

hoezo?
ga jij zeggen na een harde maand werken nee joh gek ik hoef geen salaris..
Andere versie? Je hebt ook maar 252342 versies van windows ofzo en een code werkt alleen voor de juiste
hoezo?
ga jij zeggen na een harde maand werken nee joh gek ik hoef geen salaris..
Ik zou niet betalen voor windows als je t gratis kunt downloaden
Die van mij ook.. Maar die is pre-android.
Wil al tijden nieuwe halen maar het heeft geen enkel praktisch nut, koop er wel 1 als de nieuwe xbox/ps3 uit komen..

Je kunt alles downloaden... maaf microsoft bied het niet gratis aan.
die vergelijking slaat nergens op, bijna iedereen weet dat je antivirus en office programma's gratis kan krijgen door een beetje rond te kijken.
ja snap er echt geen k*t van. heb een proefversie van 60 dagen (kreeg er een key bij) maar die geeft deze error:
error 25004. the product key you entered cannot be used on this machine. this is most likely due to previous office 2010 trials being installed
lijkt dus alsof ik eerst al het oude office zooi moet verwijderen?