Aha dan is t wel leuk

Heb zelf echt zo'n goedkoop topping versterkertje en 2 b&w speakers. Gaat hard zat voor films en klinkt vele malen natuurlijker dan een gemiddeld 5.1 of 7.1 setje wat vaak nog duurder is ook..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aha dan is t wel leuk
Heb zelf echt zo'n goedkoop topping versterkertje en 2 b&w speakers. Gaat hard zat voor films en klinkt vele malen natuurlijker dan een gemiddeld 5.1 of 7.1 setje wat vaak nog duurder is ook..
Setje wat ik heb is van JBL. Heb er zelf nog 2 Rock Solid speakers op aangesloten.
Setje is van me opa geweest, onlangs komen te overlijden en zodoende dat ik die set nu heb.
. 
Ah, jbl is wel goed merk.
Kon ook jbl overkopen van oom van mij alleen dat waren van die staande speakers en dat is zo ruimte opslokkend. Heb nu 2 van die 'boekenkast' krengen die ik nog op moet hangen![]()
Herkenbaar.
Staande speakers staan echt altijd in de weg ja.. Was al blij dat ik m'n subwoofer een beetje knap kon plaatsen..
voor op de pc setje van Logitech de Z-2300 komt best wel leuk geluid uit..
woonkamer van harman kardon
Mooi setje ja, ik heb de z-623. De 'opvolger'. kwaliteit is vergelijkbaar.
Morgen beentjes + boodschappen paar KM naar huis shouwen![]()

Wat een geweldige redeneringHerkenbaar...
Ga soms maar vroeg naar bed Hahaha snel slapen kunnen we weer snel ontbijten![]()

Als ik honger heb geraak ik moeilijk/niet in slaapHerkenbaar...
Ga soms maar vroeg naar bed Hahaha snel slapen kunnen we weer snel ontbijten![]()

Heb je geen auto? geen brommer? geen fiets? geen geld voor bus? trein? metro?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Geen rijbewijs, met zware tassen op mijn fiets raak ik uit balans, geen zin om 10min te wachten voor 1 halte, brommers zijn voor paupers.
Geen rijbewijs, met zware tassen op mijn fiets raak ik uit balans, geen zin om 10min te wachten voor 1 halte, brommers zijn voor paupers.
motoGeen rijbewijs, met zware tassen op mijn fiets raak ik uit balans, geen zin om 10min te wachten voor 1 halte, brommers zijn voor paupers.