XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ga eens weg. Die code onder je laptop dien je te gebruiken tijdens activatie van Office. Werkte bij mij inderdaad ook niet. Heb het vervolgens gedownload.

Geen energie meer om te trainen... Morgen weer een dag.

Ga eens weg. Die code onder je laptop dien je te gebruiken tijdens activatie van Office. Werkte bij mij inderdaad ook niet. Heb het vervolgens gedownload.

Als u Office op een traditionele schijf hebt aangeschaft, wordt de productcode in de verpakking vermeld op een etiket op een kaart tegenover het hoesje links op het dvd-doosje.

Als u een Office-productcodekaart hebt aangeschaft, wordt de productcode vermeld op een etiket aan de linkerzijde van het doosje.

Als u Office online hebt aangeschaft en gedownload, wordt de productcode vermeld op de bevestigingspagina en/of in het e-mailbericht dat ter bevestiging naar u wordt verzonden nadat u de software hebt gedownload.

Vooraf geïnstalleerd op nieuwe pc
Als u een nieuwe computer hebt aangeschaft waarop Office vooraf is geïnstalleerd, moet de fabrikant van de computer media of een product-id-kaart van Microsoft hebben toegevoegd waarop de productcode wordt vermeld. De productcode bevindt zich op het Certificate of Authenticity (Certificaat van Echtheid)

doe eens aardig joh

Heb Office nooit apart aangeschaft, zat inbegrepen bij Windows 7 toentertijd. Moest het activeren met die code onder de laptop, lukte niet. Dat zal dat certificaat wel zijn geweest. Download en klaar.

die vergelijking slaat nergens op, bijna iedereen weet dat je antivirus en office programma's gratis kan krijgen door een beetje rond te kijken.

ja snap er echt geen k*t van. heb een proefversie van 60 dagen (kreeg er een key bij) maar die geeft deze error:

error 25004. the product key you entered cannot be used on this machine. this is most likely due to previous office 2010 trials being installed

lijkt dus alsof ik eerst al het oude office zooi moet verwijderen?

Negged?

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 19:44 ----------

Nope. Misschien wel erger, ik heb een SAMSUNG! :eek:

:eek::eek:

die code onder je laptop is een windows code niet voor office

maar waarom vind jij die vergelijking nergens op slaan.. er zitten toch gewoon programmeurs aan te werken die ook betaald moeten worden?

dan ga jij de wereld maar verbeteren.. prijzen liggen al belachelijk hoog, ze hebben een belachelijk goed monopolie en vind het zelf niet bepaald erg dat microsoft inkomsten mis loopt :D

dan ga jij de wereld maar verbeteren.. prijzen liggen al belachelijk hoog, ze hebben een belachelijk goed monopolie en vind het zelf niet bepaald erg dat microsoft inkomsten mis loopt :D

linux ubuntu is gratis:)

en zo duur is office niet 119 euro... kan je op 3 coms installeren..
en windows 8 prof ugrade kun je tijdelijk via microsoft online downloaden/kopen voor 3 tientjes valt best mee toch..

Laatst bewerkt:
30 tientjes?

dat is nog wel een behoorlijke prijs.

linux ubuntu is gratis:)

en zo duur is office niet 119 euro... kan je op 3 coms installeren..
en windows 8 prof ugrade kun je tijdelijk via microsoft online downloaden/kopen voor 30 tientjes valt best mee toch..

voor studenten is alles teveel, spreek uit ervaring. wat gratis kan moet je nemen toch?

vraag me af waarom ze niet salarissen van de hoge piefjes gewoon van 100.000+ naar 50 000 brengen en dan de kosten van windows schijfje op 10 euro zetten,

hoge kosten zijn alleen omdat ze weten dat iedereen windows wil omdat ze het "kennen" t is vertrouwd, en is al met regelmaat gebleken dat microsoft dingetjes zoals bv windows vista ook enorm kunnen fout lopen..

ik betaal zodra ik 100% zeker weet dat t ook fatsoenlijk werkt, voor mn windows 7 heb ik dan ook 30 piek betaald na aantal keer gratis testen. heb er nooit problemen mee gehad.

maar denk niet dat ik ga betalen om een gok te nemen op een nieuw programma :o

voor studenten is alles teveel, spreek uit ervaring. wat gratis kan moet je nemen toch?

vraag me af waarom ze niet salarissen van de hoge piefjes gewoon van 100.000+ naar 50 000 brengen en dan de kosten van windows schijfje op 10 euro zetten,

hoge kosten zijn alleen omdat ze weten dat iedereen windows wil omdat ze het "kennen" t is vertrouwd, en is al met regelmaat gebleken dat microsoft dingetjes zoals bv windows vista ook enorm kunnen fout lopen..

ik betaal zodra ik 100% zeker weet dat t ook fatsoenlijk werkt, voor mn windows 7 heb ik dan ook 30 piek betaald na aantal keer gratis testen. heb er nooit problemen mee gehad.

dan koop je het niet toch, beetje onzin post dit

als je student bent kun je via school microsoft software nog goedkoper krijgen:).

Idd, werkt goed.. heb er een 7.1 setje op staan met receiver en verleden week mediaplayer erbij gekocht. Kan lekker film kijken of gamen met ps3. :)

7.1 setjes zijn vaak troep, zeker in kleine kamers kun je beter t zelfde geld uitgeven voor een goed stereo setje, heb je 10x meer plezier van.

Terug
Naar boven