FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mij is van begin dit jaar, d5000 serie in 46''. Ben er erg blij mee.![]()
. Lekker standaard niet met al die poespasDie code stond bij mij volgens mij op een boekje dat ik bij de aankoop van mijn notebook kreeg.

Ga eens weg. Die code onder je laptop dien je te gebruiken tijdens activatie van Office. Werkte bij mij inderdaad ook niet. Heb het vervolgens gedownload.
die vergelijking slaat nergens op, bijna iedereen weet dat je antivirus en office programma's gratis kan krijgen door een beetje rond te kijken.
ja snap er echt geen k*t van. heb een proefversie van 60 dagen (kreeg er een key bij) maar die geeft deze error:
error 25004. the product key you entered cannot be used on this machine. this is most likely due to previous office 2010 trials being installed
lijkt dus alsof ik eerst al het oude office zooi moet verwijderen?

die code onder je laptop is een windows code niet voor office
maar waarom vind jij die vergelijking nergens op slaan.. er zitten toch gewoon programmeurs aan te werken die ook betaald moeten worden?

dan ga jij de wereld maar verbeteren.. prijzen liggen al belachelijk hoog, ze hebben een belachelijk goed monopolie en vind het zelf niet bepaald erg dat microsoft inkomsten mis loopt![]()

linux ubuntu is gratis
en zo duur is office niet 119 euro... kan je op 3 coms installeren..
en windows 8 prof ugrade kun je tijdelijk via microsoft online downloaden/kopen voor 30 tientjes valt best mee toch..

linux ubuntu is gratis
en zo duur is office niet 119 euro... kan je op 3 coms installeren..
en windows 8 prof ugrade kun je tijdelijk via microsoft online downloaden/kopen voor 30 tientjes valt best mee toch..

dan koop je het niet toch, beetje onzin post ditvoor studenten is alles teveel, spreek uit ervaring. wat gratis kan moet je nemen toch?
vraag me af waarom ze niet salarissen van de hoge piefjes gewoon van 100.000+ naar 50 000 brengen en dan de kosten van windows schijfje op 10 euro zetten,
hoge kosten zijn alleen omdat ze weten dat iedereen windows wil omdat ze het "kennen" t is vertrouwd, en is al met regelmaat gebleken dat microsoft dingetjes zoals bv windows vista ook enorm kunnen fout lopen..
ik betaal zodra ik 100% zeker weet dat t ook fatsoenlijk werkt, voor mn windows 7 heb ik dan ook 30 piek betaald na aantal keer gratis testen. heb er nooit problemen mee gehad.
maar denk niet dat ik ga betalen om een gok te nemen op een nieuw programma![]()
voor studenten is alles teveel, spreek uit ervaring. wat gratis kan moet je nemen toch?
vraag me af waarom ze niet salarissen van de hoge piefjes gewoon van 100.000+ naar 50 000 brengen en dan de kosten van windows schijfje op 10 euro zetten,
hoge kosten zijn alleen omdat ze weten dat iedereen windows wil omdat ze het "kennen" t is vertrouwd, en is al met regelmaat gebleken dat microsoft dingetjes zoals bv windows vista ook enorm kunnen fout lopen..
ik betaal zodra ik 100% zeker weet dat t ook fatsoenlijk werkt, voor mn windows 7 heb ik dan ook 30 piek betaald na aantal keer gratis testen. heb er nooit problemen mee gehad.
maar denk niet dat ik ga betalen om een gok te nemen op een nieuw programma![]()
.moest ff mn mening kwijt :$
als je student bent kun je via school microsoft software nog goedkoper krijgen.
Haha wel mooi dingetje. Lekker standaard niet met al die poespas

Idd, werkt goed.. heb er een 7.1 setje op staan met receiver en verleden week mediaplayer erbij gekocht. Kan lekker film kijken of gamen met ps3.![]()
7.1 setjes zijn vaak troep, zeker in kleine kamers kun je beter t zelfde geld uitgeven voor een goed stereo setje, heb je 10x meer plezier van.

als je student bent kun je via school microsoft software nog goedkoper krijgen.