- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Voor jou ga ik door weer en wind

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou ga ik door weer en wind

Pics van dochtertje

naja mn dag is niet bepaald verpest ofzo, heb far cry 3 gisteren gekregen =D

vier dan pas sinterklaasIk koop dat pas als het 5-10 € staat. Meer wil ik tegenwoordig niet geven voor games (maar ik download ook geen illegale kopies ervan). Jaartje ofzo wachtennice, hoe bevalt het?
Ik krijg hem morgenvier dan pas sinterklaas

Ik koop dat pas als het 5-10 € staat. Meer wil ik tegenwoordig niet geven voor games (maar ik download ook geen illegale kopies ervan). Jaartje ofzo wachten![]()
. Heb bijna 100 games 
Steam neemt 0 fysieke ruimte in beslagIk koop meestal 2e hands games, als lui 10+ voor lage prijs verkopen neem ik ze meestal gewoon allemaal. Kijk dan wel of t leuk is of niet en zo ja speel ik t uit en zo nee leg ik t in de kast. Heb bijna 100 games
![]()

Dit begint meer het DBB dagcafe 06.00-22.00 te worden![]()

zelfs EricR heeft die uitspraak al (meerder malen?) gedaan
'Anti' windows, maar heeft wel een xbox

Xbox is niet van Apple, je trollt jezelf

Ik ben niet anti windows, apple is gewoon beter. Wil niet zeggen dat windows bagger is.
Net als android, apple is in mijn ogen beter maar android is inmiddels ook niet meer de bagger die t vroeger was.
Overigens blijft samsung een enge ziekte. Triest kopieer gedrag waarmee ze niet alleen Apple schaden maar ook de andere bedrijven die android telefoons maken.
Had niet gezien dat jij ook al zo'n opmerking had gegeven

Had niet gezien dat jij ook al zo'n opmerking had gegeven![]()

Je weet toch dat Samsung de schermen (tot voor kort toch) leverde voor de iphone?
Dude zit je hoofd in je kont?Overigens blijft samsung een enge ziekte. Triest kopieer gedrag waarmee ze niet alleen Apple schaden maar ook de andere bedrijven die android telefoons maken.

Dude zit je hoofd in je kont?
1. Apple heeft zelf nog veel sterker kopieer gedrag (eerder innovatieve ideeën van anderen stelen en als eigen idee presenteren).
2. De hele iPhone is een kopie van de LG Prada die ongeveer een jaar eerder uitkwam. Voor zover het innovatieve Apple. Gelijkenissen tussen beide erg groot en is ook proces over geweest...
3. Het overgrote deel van alle patenten (ongeveer 50%) komt uit de sector van GSM's... Weet je hoeveel dit er zijn?
4. Een patenten advocaat kost zeker 300€ per uur of meer
5. Om alle patenten op GSM's te checken duurt het, indien met alle patenten advocaten ter wereld inhuurt nog steeds decenia!
6. Sommige patenten of patentenzaken zijn belachelijk. Het enige wat patenten op GSM's deze dag nog doen is miljarden aan proceskosten veroorzaken die de consument uiteindelijk mag betalen en het vertraagd de vooruitgang van technologie!
7. Zou nog veel meer kunnen zeggen maar daar heb ik geen zin in...
Hoofd uit de kont halen nu?
Ik koop dat pas als het 5-10 € staat. Meer wil ik tegenwoordig niet geven voor games (maar ik download ook geen illegale kopies ervan). Jaartje ofzo wachten![]()

Raar dat die prototypes ziet zo sterk lijken op de LG Prada als de uiteindelijk eerste iPhone. Voor de LG prada moest er ook onderzoek gedaan worden.De 1e prototypes van de iPhone waren ver voor de lg prada. De 1e iPad prototypes kwamen uit 2002 en leken in grote lijnen al op de huidige iPad. Strak en minimalistisch design.
Als apple ideeen van andere steelt dan hadden die anderen daar maar patenten voor aan moeten vragen.
Daarnaast ben je verplicht om je patenten te verdedigen.
Oja, Apple heeft laatst met htc een patenten overeenkomst gemaakt. Iets wat ze al jaren met Microsoft hebben.
Voor mij is het nooit waardhttp://tweakers.net/pricewatch/284727/far-cry-3-playstation-3.html
rond de €45-50 voor een net nieuwe game vind ik nog wel ook als hij het waard is. anders wacht ik meestal 6 maanden en koop m voor 20 euro op marktplaats.
Far Cry 3 is het waard![]()