Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Voor jou ga ik door weer en wind :cool:

1270103104222.jpg

Was een gast inderdaad, naam is van zn dochtertje.
Pics van dochtertje :trollface:
nah doe er toch maar van nuke :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 18:11 ----------

"Interesses fotografie"
nou wat is het probleem? Geef ik jou de kans om mooie artistieke foto's te maken en wil je niet :dunno: :p

"Interesses games"
Mss hebben ze gelijk en is Nuke een dude :roflol:

Ik koop dat pas als het 5-10 € staat. Meer wil ik tegenwoordig niet geven voor games (maar ik download ook geen illegale kopies ervan). Jaartje ofzo wachten :)

Ik koop meestal 2e hands games, als lui 10+ voor lage prijs verkopen neem ik ze meestal gewoon allemaal. Kijk dan wel of t leuk is of niet en zo ja speel ik t uit en zo nee leg ik t in de kast :p . Heb bijna 100 games :o

Dit begint meer het DBB dagcafe 06.00-22.00 te worden :D

Ik koop meestal 2e hands games, als lui 10+ voor lage prijs verkopen neem ik ze meestal gewoon allemaal. Kijk dan wel of t leuk is of niet en zo ja speel ik t uit en zo nee leg ik t in de kast :p . Heb bijna 100 games :o
Steam neemt 0 fysieke ruimte in beslag :p

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:13 ----------

Dit begint meer het DBB dagcafe 06.00-22.00 te worden :D
:rolleyes:
Was het al lang :p zelfs EricR heeft die uitspraak al (meerder malen?) gedaan

'Anti' windows, maar heeft wel een xbox :roflol:

Ik ben niet anti windows, apple is gewoon beter. Wil niet zeggen dat windows bagger is.

Net als android, apple is in mijn ogen beter maar android is inmiddels ook niet meer de bagger die t vroeger was.

Overigens blijft samsung een enge ziekte. Triest kopieer gedrag waarmee ze niet alleen Apple schaden maar ook de andere bedrijven die android telefoons maken.

Ik ben niet anti windows, apple is gewoon beter. Wil niet zeggen dat windows bagger is.

Net als android, apple is in mijn ogen beter maar android is inmiddels ook niet meer de bagger die t vroeger was.

Overigens blijft samsung een enge ziekte. Triest kopieer gedrag waarmee ze niet alleen Apple schaden maar ook de andere bedrijven die android telefoons maken.

Je weet toch dat Samsung de schermen (tot voor kort toch) leverde voor de iphone?

Je weet toch dat Samsung de schermen (tot voor kort toch) leverde voor de iphone?

Dacht dat samsung alleen het geheugen en de chip maakte. T scherm van de i5 is van sharp..

Maar goed, sinds het kopieer gedrag van Samsung is Apple ook langzaamaan aan het overstappen.

Dude zit je hoofd in je kont?
1. Apple heeft zelf nog veel sterker kopieer gedrag (eerder innovatieve ideeën van anderen stelen en als eigen idee presenteren).
2. De hele iPhone is een kopie van de LG Prada die ongeveer een jaar eerder uitkwam. Voor zover het innovatieve Apple. Gelijkenissen tussen beide erg groot en is ook proces over geweest...
3. Het overgrote deel van alle patenten (ongeveer 50%) komt uit de sector van GSM's... Weet je hoeveel dit er zijn?
4. Een patenten advocaat kost zeker 300€ per uur of meer
5. Om alle patenten op GSM's te checken duurt het, indien met alle patenten advocaten ter wereld inhuurt nog steeds decenia!
6. Sommige patenten of patentenzaken zijn belachelijk. Het enige wat patenten op GSM's deze dag nog doen is miljarden aan proceskosten veroorzaken die de consument uiteindelijk mag betalen en het vertraagd de vooruitgang van technologie!
7. Zou nog veel meer kunnen zeggen maar daar heb ik geen zin in...

Hoofd uit de kont halen nu?

Xbox is niet van Apple, je trollt jezelf :trollface:

Mijn wasmachine is ook niet van apple :o

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:29 ----------

Dude zit je hoofd in je kont?
1. Apple heeft zelf nog veel sterker kopieer gedrag (eerder innovatieve ideeën van anderen stelen en als eigen idee presenteren).
2. De hele iPhone is een kopie van de LG Prada die ongeveer een jaar eerder uitkwam. Voor zover het innovatieve Apple. Gelijkenissen tussen beide erg groot en is ook proces over geweest...
3. Het overgrote deel van alle patenten (ongeveer 50%) komt uit de sector van GSM's... Weet je hoeveel dit er zijn?
4. Een patenten advocaat kost zeker 300€ per uur of meer
5. Om alle patenten op GSM's te checken duurt het, indien met alle patenten advocaten ter wereld inhuurt nog steeds decenia!
6. Sommige patenten of patentenzaken zijn belachelijk. Het enige wat patenten op GSM's deze dag nog doen is miljarden aan proceskosten veroorzaken die de consument uiteindelijk mag betalen en het vertraagd de vooruitgang van technologie!
7. Zou nog veel meer kunnen zeggen maar daar heb ik geen zin in...

Hoofd uit de kont halen nu?

De 1e prototypes van de iPhone waren ver voor de lg prada. De 1e iPad prototypes kwamen uit 2002 en leken in grote lijnen al op de huidige iPad. Strak en minimalistisch design.

Als apple ideeen van andere steelt dan hadden die anderen daar maar patenten voor aan moeten vragen.

Daarnaast ben je verplicht om je patenten te verdedigen.

Oja, Apple heeft laatst met htc een patenten overeenkomst gemaakt. Iets wat ze al jaren met Microsoft hebben.

De 1e prototypes van de iPhone waren ver voor de lg prada. De 1e iPad prototypes kwamen uit 2002 en leken in grote lijnen al op de huidige iPad. Strak en minimalistisch design.

Als apple ideeen van andere steelt dan hadden die anderen daar maar patenten voor aan moeten vragen.

Daarnaast ben je verplicht om je patenten te verdedigen.

Oja, Apple heeft laatst met htc een patenten overeenkomst gemaakt. Iets wat ze al jaren met Microsoft hebben.
Raar dat die prototypes ziet zo sterk lijken op de LG Prada als de uiteindelijk eerste iPhone. Voor de LG prada moest er ook onderzoek gedaan worden.

Zelfs de menu's (software gelijkenissen) zijn gelijk (natuurlijk wel ander design, kan moeilijk exact het zelfde zijn).

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:36 ----------

http://tweakers.net/pricewatch/284727/far-cry-3-playstation-3.html

rond de €45-50 voor een net nieuwe game vind ik nog wel ook als hij het waard is. anders wacht ik meestal 6 maanden en koop m voor 20 euro op marktplaats.

Far Cry 3 is het waard :)
Voor mij is het nooit waard :p
Vind dat niet nuttig besteed geld. Niet dat ik een vrek ben ofzo. Er zijn dingen waar ik die 50 liever aan zou besteden. Max dat ik wil betalen voor games is 10€ en uitzonderlijk 15€ als het een zeer goed spel is (lijkt).

Terug
Naar boven