MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Apple komt tenminste met normale voorstellen -> overeenkomst met microsoft en nu ook HTC.

Samsung wilt belachelijk hoge bedragen voor patenten die ze verplicht beschikbaar moeten stellen voor een redelijk bedrag. Daarnaast lopen ze de iPhone te kopiëren en hebben ze dit ook toegegeven.

iPhone gekopieerd van de LG prada is gewoon bullshit.
En omdat Apple niet toegeeft dat ze ook anderen kopiëren zijn ze beter?

Dat bepaalde delen van de iPhone gekopieerd zijn van de LG Prada kan je niet ontkennen. Er zijn meerdere innovatieve dingen aan de Prada die daarvoor nog niet bestonden en die dan heel erg toevallig ook allemaal op de iPhone zaten.

Moet eten nu, sowieso geen zin om hele avond hier discussie over te voeren, is Apple me niet waard.

En omdat Apple niet toegeeft dat ze ook anderen kopiëren zijn ze beter?

Dat bepaalde delen van de iPhone gekopieerd zijn van de LG Prada kan je niet ontkennen. Er zijn meerdere innovatieve dingen aan de Prada die daarvoor nog niet bestonden en die dan heel erg toevallig ook allemaal op de iPhone zaten.

Moet eten nu, sowieso geen zin om hele avond hier discussie over te voeren, is Apple me niet waard.

Apple heeft dat wel degelijk toegegeven :o

Alleen dat Apple de LG prada gekopieerd heeft is gewoon onzin. Daarnaast zullen ze ook niet claimen dat, als het uberhaupt zo is, die dingen door hun bedacht zijn of patenten op aanvragen (mag niet eens).

Nouja ik ga ook ff wat eten maken, kip van de slager, kost jaarlijks wel meer dan een iPhone :trollface:

Dat morgen en overmorgen de wekker weer om 04.00 uur gaat.

Nieuwe lay out van youtube. Het wordt alleen maar onoverzichtelijker

Jij hebt echt 2 gigantische oogkleppen. Xycyzzyx

Jij hebt echt 2 gigantische oogkleppen. Xycyzzyx

Ik denk dat mijn iPhone voor mijn iPhone voor mijn iPad voor mijn macbook zit :o

248764A7-C8E2-44D1-81DD-0D7BC2797F05-898-00000014A58AC6DB.jpg

En wat wil je daar mee zeggen?
Best stoer dat je zo veel van dat dikke salaris van je kunt kopen maar ja daar heb je ook hard voor gewerkt en geleerd.
wait wut???

Werken? Waizda?

Ik gebruik dit topic maar een keer waarvoor het bedoeld is.

Wat een k*tdag is dit uiteindelijk geworden. :mad:

Het probleem gaat zich potverdomme waarschijnlijk de komende tijd nog verder ontwikkelen ook.

De brandweer die mij een uur geleden komt wakker maken met de altijd leuke melding dat het huis van de buren in de fik staat.. is maar goed dat ik nog wakker was:p

geen sneeuw

Vannacht 6u thuis en nu alweer wakker door de schoonmaakster.. gekk

Inderdaad. In 3e wereld landen slaapt dat volk 12u en vreet de rest van de dag niks uit.

;)

Maagzuur. Blergh

Ongelofelijke k*tsneeuw waardoor ik geen idee heb hoe ik vanuit Wageningen naar Sittard moet komen...

Terug
Naar boven