AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Apple heeft goed spul.

Maar altijd dat gezeik dat Apple inovatief is en de rest met de ideeen gaat lopen? Bullshit...Apple heeft het van zn fanboys die hun overpriced toestellen direct op 2dehands sites gooien als er iets nieuws uitkomt om het toch maar te hebben.

Ik heb NIETS tegen Apple, helemaal niets.

Wel tegen dat gezeik dat Apple als brave engel op de markt is en Samsung altijd maar de slechterik is.
Ze zullen beide wel foefelen met patenten en shit. Zo zit die markt in elkaar, deal with it. Maar Apple zal allesbehalve heilig zijn ;)

Apple heeft goed spul.

Maar altijd dat gezeik dat Apple inovatief is en de rest met de ideeen gaat lopen? Bullshit...Apple heeft het van zn fanboys die hun overpriced toestellen direct op 2dehands sites gooien als er iets nieuws uitkomt om het toch maar te hebben.

Ik heb NIETS tegen Apple, helemaal niets.

Wel tegen dat gezeik dat Apple als brave engel op de markt is en Samsung altijd maar de slechterik is.
Ze zullen beide wel foefelen met patenten en shit. Zo zit die markt in elkaar, deal with it. Maar Apple zal allesbehalve heilig zijn ;)
Ik heb wel iets tegen Apple. Apple verkoopt eigenlijk aan consumenten die rondlopen als kippen zonder kop. Apple heeft een goede marketing en iedereen hoort constant apple en iphone en doen zelfs niet de moeite om naar gelijkaardige toestellen te kijken. Bijgevolg weten ze niet dat ze aan een fractie van die prijs een smartphone kunnen krijgen die exact hetzelfde kan als een iPhone of zelfs meer.

Moest men meer vergelijken of slimmer zijn dan zou men minder iPhones kopen. Er zijn natuurlijk ook die mensen die enkel een iPhone kopen omdat ze kleine lul hebben. Heb het al genoeg gezien: hebben ze iPhone en dan sms'en en/of bellen ze enkel :rolleyes:

Raar dat die prototypes ziet zo sterk lijken op de LG Prada als de uiteindelijk eerste iPhone. Voor de LG prada moest er ook onderzoek gedaan worden.

Zelfs de menu's (software gelijkenissen) zijn gelijk (natuurlijk wel ander design, kan moeilijk exact het zelfde zijn).

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:36 ----------

Voor mij is het nooit waard :p
Vind dat niet nuttig besteed geld. Niet dat ik een vrek ben ofzo. Er zijn dingen waar ik die 50 liever aan zou besteden. Max dat ik wil betalen voor games is 10€ en uitzonderlijk 15€ als het een zeer goed spel is (lijkt).

LG prada introductie: 12 december 2006
iPhone introductie: 9 januari 2007

Alsof ze in minder dan een maand een werkend prototype kunnen maken.

Dit is overigens prototype uit 2002 van apple

confidenci.jpg

Lijkt meer op de 1e iPhone dan de LG prada

LG Electronics has claimed the iPhone's design was copied from the LG Prada. Woo-Young Kwak, head of LG Mobile Handset R&D Center, said at a press conference, “We consider that Apple copied the Prada phone after the design was unveiled when it was presented in the iF Design Award and won the prize in September 2006.”[8]

LG later claimed that Apple stole both the ideas and concept of the Prada phone. A lawsuit by LG had been rumored prior to this announcement; [8] however, LG never followed through with it.

Similar non-physical were revealed by Apple as part of the evidence in the 2012 Apple vs. Samsung court case, such as the prototype dubbed "Purple" which was dated August 2005, and the "Howarth" design from March 2006.

The KE850 actually got an 2007 iF product design award[9], where entries had to be shipped by September 2006.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:46 ----------

LG prada introductie: 12 december 2006
iPhone introductie: 9 januari 2007

Alsof ze in minder dan een maand een werkend prototype kunnen maken.

Dit is overigens prototype uit 2002 van apple

Lijkt meer op de 1e iPhone dan de LG prada
technologie kan je niet maken in die tijd. Een cover van een gsm en lay-out designs in software wel. In die tijd kan je ook vs camera van 3mp vervangen door 1 van 5 enzo...

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:48 ----------

Die Prada gsm heeft ook vele awards gewonnen...
en dan kwam Apple toevallig met een gelijk uiterlijk? :rolleyes:
Ze hadden vast niet gehoord van een gsm die zo vele prijzen wint. geloofwaardig hé.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel iets tegen Apple. Apple verkoopt eigenlijk aan consumenten die rondlopen als kippen zonder kop. Apple heeft een goede marketing en iedereen hoort constant apple en iphone en doen zelfs niet de moeite om naar gelijkaardige toestellen te kijken. Bijgevolg weten ze niet dat ze aan een fractie van die prijs een smartphone kunnen krijgen die exact hetzelfde kan als een iPhone of zelfs meer.

Moest men meer vergelijken of slimmer zijn dan zou men minder iPhones kopen. Er zijn natuurlijk ook die mensen die enkel een iPhone kopen omdat ze kleine lul hebben. Heb het al genoeg gezien: hebben ze iPhone en dan sms'en en/of bellen ze enkel :rolleyes:

Wat een onzin, toen ik mijn iPhone kocht bestond android niet eens. Of wilde je nu serieus gaan zeggen dat symbian beter was dan iOS? :roflol:

Daarnaast gebruik ik al jaren een iPhone, heb allemaal apps gekocht, heb allemaal accessoires dus waarom zou ik android kopen? Als ik alles opnieuw moet kopen ben ik duurder uit met een goedkoper android toestel dan met een iPhone.

Maar loop jij je ook zo te frustreren om mensen die audi rijden? :roflol: Als ik een passat had gekocht in plaats van mijn audi a4 had ik een hele lading iPhones kunnen kopen.

Die Prada gsm heeft ook vele awards gewonnen...
en dan kwam Apple toevallig met een gelijk uiterlijk? :rolleyes:

Kijk zelf naar dat prototype van 2002 dan..

Die lijkt meer op de hedendaagse iPad/iPhone dan de lg prada.

En nee je maakt geen werkend prototype in minder dan een maand.

Overigens is het jammer dat LG die rechtszaak niet voortgezet heeft. Was wel benieuwd naar vroegere iPhone prototypes.

glMIV.jpg

geen master race :( 5'8

Wat een onzin, toen ik mijn iPhone kocht bestond android niet eens. Of wilde je nu serieus gaan zeggen dat symbian beter was dan iOS? :roflol:

Daarnaast gebruik ik al jaren een iPhone, heb allemaal apps gekocht, heb allemaal accessoires dus waarom zou ik android kopen? Als ik alles opnieuw moet kopen ben ik duurder uit met een goedkoper android toestel dan met een iPhone.

Maar loop jij je ook zo te frustreren om mensen die audi rijden? :roflol: Als ik een passat had gekocht in plaats van mijn audi a4 had ik een hele lading iPhones kunnen kopen.
Ik zeg toch niet dat alles aan die Prada beter was. Ik bewijs enkel dat Apple ook kopieert. Juist dat iPhone op sommige vlakken beter was. Maar ik had in het eerste jaar van iPhone een gsm die me 350€ gekost heeft, 32GB geheugen had en alles kon wat iPhone kan en een hééééél handig iets extra had (dat ik niet ga zeggen) en dat heeft Apple nog steeds niet. oh en ook betere camera. Besturingssysteem van Apple was idd mss wel wat beter en meer apps.
Je had van den eerste keer nooit Apple moeten kopen.

Het valt me op dat hoe jij over Apple discussieerd er mensen zijn die over religie disussieren. (wij zitten juist, alle anderen zitten fout).

Waarom kan je niet inzien dat niet alles wat Apple doet goed is? Dat Apple waarschijnlijk ook niet altijd even koosjer te werk is gegaan? Zo zit die business nu eenmaal in elkaar. Die bedrijven zijn bikkelhard naar elkaar toe.

Maar srs, Apple geen patenten gestolen of dergelijke? Right... (samsung ook! maar das juist mn punt, ze doen het wss allemaal, maar dat wil je niet inzien?)

Het valt me op dat hoe jij over Apple discussieerd er mensen zijn die over religie disussieren. (wij zitten juist, alle anderen zitten fout).

Waarom kan je niet inzien dat niet alles wat Apple doet goed is? Dat Apple waarschijnlijk ook niet altijd even koosjer te werk is gegaan? Zo zit die business nu eenmaal in elkaar. Die bedrijven zijn bikkelhard naar elkaar toe.

Maar srs, Apple geen patenten gestolen of dergelijke? Right... (samsung ook! maar das juist mn punt, ze doen het wss allemaal, maar dat wil je niet inzien?)
Geef je gelijk. Daarom dat ik Apple zo haat. Ook deels omwille van de fanboys met hen dikke nek en die zeggen dat het het beste is en niets anders moeten horen.

Ik zeg toch niet dat alles aan die Prada beter was. Ik bewijs enkel dat Apple ook kopieert. Juist dat iPhone op sommige vlakken beter was. Maar ik had in het eerste jaar van iPhone een gsm die me 350€ gekost heeft, 32GB geheugen had en alles kon wat iPhone kan en een hééééél handig iets extra had (dat ik niet ga zeggen) en dat heeft Apple nog steeds niet.
Je had van den eerste keer nooit Apple moeten kopen.

Je bewijst niets want zoals ik al zei het 2002 prototype van de iPad lijkt meer op de iPhone dan die lg prada.

Maar wat is er mis met t feit dat ik de iPhone mooier vind omdat het geen plastic rommel is en daarom een iPhone koop? Laat mij lekker meer betalen dan nodig is.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:58 ----------

Oh er zijn best dingen die Apple niet goed gedaan heeft maar t punt is dat er alleen maar met slechte argumenten gegooid wordt.

Je moet wel blind zijn om niet te zien dat dat prototype uit 2002 meer op de iPhone 2g leek dan de lg prada.

Je bewijst niets want zoals ik al zei het 2002 prototype van de iPad lijkt meer op de iPhone dan die lg prada.

Maar wat is er mis met t feit dat ik de iPhone mooier vind omdat het geen plastic rommel is en daarom een iPhone koop? Laat mij lekker meer betalen dan nodig is.
Ik snap niet wat je wilt duidelijk maken met protype van iPad??? die lijkt totaal niet op de iPhone of Prada.
Is gewoon een rechthoekig scherm met een appel op aan de achterkant...

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:01 ----------

Mag je kopen van mij, geen probleem. Het is al die zever er rond die me tegenstaat.
iPhone is juist wel plactic rommel, laten vallen en kapot. Mn huidige smartphone al hééél vééél laten vallen, nog altijd volledig heel, amper een krasje aan de zijkant. Nochtans van het type waarvan je zou verwachten dat het snel zou breken...

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 19:58 ----------

Oh er zijn best dingen die Apple niet goed gedaan heeft maar t punt is dat er alleen maar met slechte argumenten gegooid wordt.

Je moet wel blind zijn om niet te zien dat dat prototype uit 2002 meer op de iPhone 2g leek dan de lg prada.

Dat prototype kan me gestolen worden. En ik heb zelf een iPod touch waar ik enorm tevreden van ben. Ik zou nooit geld uitgeven aan een iPhone (want ik gebruik het gwn niet genoeg ervoor) kado krijgen is een ander verhaal :D

Maar nee, niets tegen Apple (nogmaals :D) maar dat continue gebash tussen Apple en Samsung. Ze klooien beide. punt

Mag je kopen van mij, geen probleem. Het is al die zever er rond die me tegenstaat.
iPhone is juist wel plactic rommel, laten vallen en kapot. Mn huidige smartphone al hééél vééél laten vallen, nog altijd volledig heel, amper een krasje aan de zijkant.

Ik heb mijn iPhone 4 ook vaak zat laten vallen, paar krasjes op de achterkant verder niets.

Heb overigens net zoveel kapotte android telefoons gezien als iPhone..

Dat prototype kan me gestolen worden. En ik heb zelf een iPod touch waar ik enorm tevreden van ben. Ik zou nooit geld uitgeven aan een iPhone (want ik gebruik het gwn niet genoeg ervoor) kado krijgen is een ander verhaal :D

Maar nee, niets tegen Apple (nogmaals :D) maar dat continue gebash tussen Apple en Samsung. Ze klooien beide. punt

Apple komt tenminste met normale voorstellen -> overeenkomst met microsoft en nu ook HTC.

Samsung wilt belachelijk hoge bedragen voor patenten die ze verplicht beschikbaar moeten stellen voor een redelijk bedrag. Daarnaast lopen ze de iPhone te kopiëren en hebben ze dit ook toegegeven.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 20:06 ----------

Wauw, hoeveel gsm's zijn er nu niet rechthoekig...

Ik doel meer op het minimalistische design. T enige verschil tussen het prototype is dat de iPhone 2g iets kleiner is, een home knop heeft en een deel plastic heeft aan de achterkant. :rolleyes:

iPhone gekopieerd van de LG prada is gewoon bullshit.

Ik heb mijn iPhone 4 ook vaak zat laten vallen, paar krasjes op de achterkant verder niets.

Heb overigens net zoveel kapotte android telefoons gezien als iPhone..
Ik weet niet hoe het met iPhone 4 zit maar ik weet wel de eerste model(len?) dat je ze 1x liet vallen en dan had je hééél vééél geluk nodig dat hij niet kapot zou zijn.

Ik weet niet hoe het met iPhone 4 zit maar ik weet wel de eerste model(len?) dat je ze 1x liet vallen en dan had je hééél vééél geluk nodig dat hij niet kapot zou zijn.

Ook mijn 3g is vaak zat gevallen..

Maar goed, aangezien er vele malen meer iPhones verkocht zijn dan welk android toestel ook valt t natuurlijk wel meer op.

Terug
Naar boven