AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ook. Ook gratis OV, hoe vind je die.

Niet zeker of ik pfeiffer heb overgekregen of het simpelweg een ''moe-en-geen-zin-om-ook-maar-iets-te-doen'' periode is.

Neem 10k IU Vit-D per dag, over een periode van drie weken en dan weet je 't wel.

http://topdocumentaires.nl/index.php/eat-fast-live-longer/

not good, samenvatting: IF is wel goed, maar veel eiwit eten niet omdat IGF-1 toeneemt dan en dit zorgt voor snellere vervanging van cellen die daardoor eerder kunnen muteren tot kanker en hartproblemen. Weinig IGF-1 zorgt voor meer DNA-reparatie -> langer leven zonder ziektes

Maar om nou als n halve anorexiavent rond te gaan lopen zoals die in t filmpje wat altijd onder onderhoud eet, :rolleyes:

Neem 10k IU Vit-D per dag, over een periode van drie weken en dan weet je 't wel.
Zit momenteel op de 5000 IU. Ga van de week wel langs de huisarts om me te testen, geef toch wat meer zekerheid dan zelf klunzen met supplementen.
Nog steeds: kerstmutsjes :trollface: :p
Probs te diep in die ogen van die chick van je gekeken :roflol:
Zit al boven de 100 mutsen man, maak ze morgen wel of zo :roflol: Krijg geen pfeiffer van het in de ogen kijken bij haar, enkel een gigantisch harde lul.

Aantal uiteindelijk bereikte levensjaren staat bij sommigen hoger in het vaandel dan kwaliteit van het leven. @MeesterJ

klopt, maar in n vroeg stadium al die narigheid krijgen is ook niet alles. Maar op t moment ben ik gelukkig met het trainen dus ga t ook niet veranderen voorlopig ;)

Ik heb het ook, totaal geen zin in sportschool vandaag en geen energie, toch mezelf naar de sportschool getrapt:o
Dat laatste wilt me gewoon niet lukken de laatste tijd. Klote winter ook, word altijd zo chagrijnig van die donkere dagen.

Dat laatste wilt me gewoon niet lukken de laatste tijd. Klote winter ook, word altijd zo chagrijnig van die donkere dagen.

Ik was vandaag ook bijna niet gegaan hoor, wat ik dus deed was een powernap van 20min voor mijn training, 2 koppen koffie + banaantje en al mijn energie op mijn ballen richten(zorgt voor aggressie no troll). Dat laatste moet je oefenen, kreeg de tip van strengthcamp vids op youtube:o

Energie op je ballen richten.

Ik ook. Ook gratis OV, hoe vind je die.
23 Jaar en je gebruikt OV...

Lol sinds m'n 15e wil ik al niet meer met het openbaar vervoer wat een teringbende altijd wachten.

Word het niet eens tijd dat je je autorijbewijs/motorrijbewijs haalt? of als je die al hebt een auto/motor?

Lol sinds m'n 15e wil ik al niet meer met het openbaar vervoer wat een teringbende altijd wachten.

Word het niet eens tijd dat je je autorijbewijs/motorrijbewijs haalt? of als je die al hebt een auto/motor?
Je kan bij een universiteit lang niet altijd parkeren, noch er makkelijk komen met de auto, soms is het OV dan zelfs sneller.

Ooit gehoord van parkeergeld (bij scholen)? Auto rijden als student is dure shit.

'Skyblazer' grootste cockblocker ooit. sheeeeeee-it

Terug
Naar boven