FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Openbaar Vervoer?

Nog steeds: kerstmutsjesNiet zeker of ik pfeiffer heb overgekregen of het simpelweg een ''moe-en-geen-zin-om-ook-maar-iets-te-doen'' periode is.

Zit momenteel op de 5000 IU. Ga van de week wel langs de huisarts om me te testen, geef toch wat meer zekerheid dan zelf klunzen met supplementen.Neem 10k IU Vit-D per dag, over een periode van drie weken en dan weet je 't wel.
Zit al boven de 100 mutsen man, maak ze morgen wel of zoNog steeds: kerstmutsjes![]()
Probs te diep in die ogen van die chick van je gekeken![]()
Krijg geen pfeiffer van het in de ogen kijken bij haar, enkel een gigantisch harde lul.Niet zeker of ik pfeiffer heb overgekregen of het simpelweg een ''moe-en-geen-zin-om-ook-maar-iets-te-doen'' periode is.

Dat laatste wilt me gewoon niet lukken de laatste tijd. Klote winter ook, word altijd zo chagrijnig van die donkere dagen.Ik heb het ook, totaal geen zin in sportschool vandaag en geen energie, toch mezelf naar de sportschool getrapt![]()
Dat laatste wilt me gewoon niet lukken de laatste tijd. Klote winter ook, word altijd zo chagrijnig van die donkere dagen.

23 Jaar en je gebruikt OV...
Je kan bij een universiteit lang niet altijd parkeren, noch er makkelijk komen met de auto, soms is het OV dan zelfs sneller.23 Jaar en je gebruikt OV...
Lol sinds m'n 15e wil ik al niet meer met het openbaar vervoer wat een teringbende altijd wachten.
Word het niet eens tijd dat je je autorijbewijs/motorrijbewijs haalt? of als je die al hebt een auto/motor?
23 Jaar en je gebruikt OV...
Lol sinds m'n 15e wil ik al niet meer met het openbaar vervoer wat een teringbende altijd wachten.
Word het niet eens tijd dat je je autorijbewijs/motorrijbewijs haalt? of als je die al hebt een auto/motor?
'Skyblazer' grootste cockblocker ooit. sheeeeeee-it

'Skyblazer' grootste cockblocker ooit. sheeeeeee-it