MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is je leeftijd?

Pff file door ongeluk...

:sad: heb hitman absolution uitgespeeld

Nat geregend tijdens avond wandeling.. Lijkt wel of er spelden in mijn benen prikken...

Waarom ga je wandelen zonder paraplu als het al een hele middag heeft geregend? :scratch:

Dan duurt het niet meer zo lang :(

Ik weet niet hoe het bij jullie is.. Maar ik waaide gewoon weg Hahaha dus paraplu had het niet overleeft denk ik... Volgens de radar zou het droog zijn:mad:

Ik weet niet hoe het bij jullie is.. Maar ik waaide gewoon weg Hahaha dus paraplu had het niet overleeft denk ik... Volgens de radar zou het droog zijn:mad:

Kom dan maar hier wonen. Hier is er geen wind en regen :)

OT toen ik net in mijn bed wou kruipen kwam ik tot de vaststelling dat het geen goed plan was om mijn moeder daarnet weg te sturen! Nu moet ik zelf mijn lakens vervangen :fuu:

Avond wandeling? Daar gaan je gains...

Ach, denk (lees: hoop) dat het onderwijs daar voorlopig nog wel k*t blijft.

Strontvervelend dit, hij spreekt image uit als 'imez', en hij behandelt dus een onderwerp in image processing.

Hahaha ik heb image processing van een Fransman: devenizion, iemazj etc. niet te volgen :o

Hahaha ik heb image processing van een Fransman: devenizion, iemazj etc. niet te volgen :o

Klote is dat toch? Zit steeds een korte vertaalslag in m'n hoofd te maken van wat er gezegd wordt, waardoor ik weer een paar tellen achterloop.

Note: toevallig bekend met mathematische morfologie? Moet een morfologische recursieve grijsschaal reconstructiefilter implementatie schrijven in C++, en ik heb echt betere dingen te doen.

Laatst bewerkt:
klote is dat toch? Zit steeds een korte vertaalslag in m'n hoofd te maken van wat er gezegd wordt, waardoor ik weer een paar tellen achterloop.

Note: Toevallig bekend met mathematische morfologie? Moet een morfologische recursieve grijsschaal reconstructiefilter implementatie schrijven in c++, en ik heb echt betere dingen te doen.

waaaaaaaaatttttt

Insomnia :|

K*t buurvrouw die om half 8 's ochtends spijkers in de muur loopt te bateren ... godver

Terug
Naar boven