XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

pff vraag me af welke prework me moeder gebruikt ( sarcastisch) had broodjes in kokend water gegooid( smaakt net als chicken sensation) kom ik half uur later beneden, kijken of de broodjes klaar zijn, is uit 1 pan al het water verdampt, hele kamer vol rook en stinken, zit me moeder der 2meter naast te knutselen zonder iets door te hebben

Zag deze zonet voorbijkomen op Facebook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Areyou****ingkiddingme.jpg

gepost door een chick ?

Klote is dat toch? Zit steeds een korte vertaalslag in m'n hoofd te maken van wat er gezegd wordt, waardoor ik weer een paar tellen achterloop.

Note: toevallig bekend met mathematische morfologie? Moet een morfologische recursieve grijsschaal reconstructiefilter implementatie schrijven in C++, en ik heb echt betere dingen te doen.

http://www.vincent-net.com/luc/papers/93ieeeip_recons.pdf

btw, dit soort shit is waarom ik niet verder gegaan ben in een informaticarichting. Programmeren, hoewel ik er talent voor heb, vind ik ongeveer het saaiste dat er is.

http://www.vincent-net.com/luc/papers/93ieeeip_recons.pdf

btw, dit soort shit is waarom ik niet verder gegaan ben in een informaticarichting. Programmeren, hoewel ik er talent voor heb, vind ik ongeveer het saaiste dat er is.
Ja ik heb de paper hier uitgeprint liggen. Binaire reconstructie is nog vrij simpel, maar zodra je het extrapoleert naar grijsschaal wat minder. Is nog steeds te doen hoor, kost me alleen teveel tijd :o

Gelukkig programmeer ik in het dagelijkse leven wat aangenamere dingen.

Wat overigens vrij storend is, gros van wat het inhoudt kun je heel makkelijk informeel uitleggen, formeel is het alleen een b*ch.

Tevens: konden die Indiers maar een beetje degelijk programmeren, had ik er nu eentje ingehuurd :roflol:

Laatst bewerkt:
Bedorven zure rijst :(

Net wakker :s

Ja ik heb de paper hier uitgeprint liggen. Binaire reconstructie is nog vrij simpel, maar zodra je het extrapoleert naar grijsschaal wat minder. Is nog steeds te doen hoor, kost me alleen teveel tijd :o

Gelukkig programmeer ik in het dagelijkse leven wat aangenamere dingen.

Wat overigens vrij storend is, gros van wat het inhoudt kun je heel makkelijk informeel uitleggen, formeel is het alleen een b*ch.

Tevens: konden die Indiers maar een beetje degelijk programmeren, had ik er nu eentje ingehuurd :roflol:

Dat kunnen ze ook, maar je moet ze precies instueren :).

Dat kunnen ze ook, maar je moet ze precies instueren :).

Als ik ze die paper stuur, en ze instrueer om dus een morfologische recursieve grijsschaal reconstructiefilter implementatie te proggen in C++, dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk poep terug.

Edit: kan het beter niet zetten op een forum. :o

Gadverdamme die magnificent orange is echt smerig. Hoe ga ik daar 2100 gram van wegkrijgen...

Als ik ze die paper stuur, en ze instrueer om dus een morfologische recursieve grijsschaal reconstructiefilter implementatie te proggen in C++, dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk poep terug.

Edit: kan het beter niet zetten op een forum. :o

Klopt, je bent meer tijd kwijt met het Beschrijven dan dat je zelf bezig bent met coden

Dat ik nog geen 600km heb gereden en het lampje brand alweer van mn nieuwe wagen.
Toen ik hem kocht brandde het lampje ook en stond er 850km op. Dat zou je er ook mee moeten kunnen rijden (richting de 1:20), kan me nu toch moeilijk voorstellen om nog 250km meer te rijden

Terug
Naar boven